3364 Reacties

3 jaar geleden

Ik was om 4.30 paraat 🍼

3 jaar geleden

2u30 verschonen en fles geven 😴 11 weken en niet willen doorslapen

3 jaar geleden

Reactie op AAA-H

Hier hadden we laatste dagen geen nachtvoeding meer. Lang leve het spronget ...
Same ik was vannacht ook om 3 u aan de beurt...

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Steeds wakker worden van de kleine die weer steeds wakker word van een snur ...
Zat er ook aan te denken omdat ze eerst onrustig is en na een uur pas aan de gang gaat maar ik het wel allemaal hoor

3 jaar geleden

Me to syenna 10 weken Laatste fles om 20:30 200ml Sliep om 21:00 en om 03:30 flesvoeding 200ml en om 08:30 flesvoeding 170 ml. En slaapt nu sinds 09:00

3 jaar geleden

Vannacht om 2.30 en om 5.00 uur alweer en vervolgens om 9.00 weer. Gelukkig vallen we allebei altijd gelijk weer in slaap NOT 😱🙈

3 jaar geleden

Vannacht elk uur gezien.. last van krampjes. Nu al vanaf 8.15 knock-out..

3 jaar geleden

Hier om 1, 4 en half 6 wakker. Om 1 verschoonbeurt en voeding, om 4 stond ik alweer aangekleed op het punt naar beneden te gaan toen hij ineens stil bleef (oke, doei, ik ga weer slapen) en om half zes was ik bijna zover en viel ie ook weer terug in slaap. Papa heeft van de laatste twee niets meegekregen. Maar al met al mag ik niet klagen; om 7 uur opgestaan en goed geslapen.

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Hier om 1, 4 en half 6 wakker. Om 1 verschoonbeurt en voeding, om 4 stond i ...
Zo herkenbaar. Naar de baby toe die dan ineens besluit toch te gaan slapen.. Ik moet dan blij zijn van mezelf, maar ben eerst even geïrriteerd. 🙊

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Zo herkenbaar. Naar de baby toe die dan ineens besluit toch te gaan slapen. ...
Vooral als je net een fles hebt gemaakt en ze dan in slaap valt. Al die moeite voor niks.

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Zo herkenbaar. Naar de baby toe die dan ineens besluit toch te gaan slapen. ...
Ik ook hoor, heb ik me in het donker aangekleed, weer wakker. Ik had me liever omgedraaid en gelijk doorgeslapen. Nu was ik zo alert dat ik ook niet gelijk meer sliep. Ach ja, uiteindelijk wel blij met wat extra slaap :)

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Vooral als je net een fles hebt gemaakt en ze dan in slaap valt. Al die moe ...
Dat was van het weekend ja. We hebben het de volgende voeding maar gegeven want anders had ik s nachts de borst moeten geven. Heb liever dan een snel flesje en tegelijkertijd kolven. 🙈😅

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️om de 3 uur. Gelukkig is het alleen borstvoeding, verschonen en terug in bedje leggen.

3 jaar geleden

Mijn kind sliep door 😒 dus ik sluit me aan bij jullie😂

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Hier om 1, 4 en half 6 wakker. Om 1 verschoonbeurt en voeding, om 4 stond i ...
Ik neem altijd alles mee naar boven voor de nacht, zet ook een thermoskan met gekookt water klaar. Hoef ik me niet helemaal aan te kleden en naar beneden te gaan. Maar ook al een paar keer een fles gemaakt om er dan acher te komen dat hij weer in slaap is gevallen

3 jaar geleden

Pfff afgelopen nacht was een drama hier. Van 1:00-2:30 was mijn dochter van 2,5 wakker. Om 3 uur wilde Sem drinken. Om 4:30 huilde hij en werd hij stil van de speen en even aaien en om 6:00 weer drinken en dan om 6:45 is mijn dochter weer op! Terwijl de nacht hiervoor zo goed ging 😅

3 jaar geleden

Reactie op Dyane

Same.. en dan zal mn dochtertje zo om 5.45 wel klaar zijn om de dag te star ...
Jaaa idd had ik ook vanochtend!🤣🤣 extra koffie doet wonderen gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Ik neem altijd alles mee naar boven voor de nacht, zet ook een thermoskan m ...
Ik gebruik afgekolfde melk, dus dan is het opwarmen beneden toch wel makkelijker. Verder probeer ik zoveel mogelijk boven te hebben liggen, maar tis al zo koud als ik naar m toe ga dat ik toch een broek en vest aandoe. Wat dat betreft kijk ik al uit naar de zomer 😄

3 jaar geleden

Ik heb gister nacht uit wanhoop sophie het giraf aangeschaft met licht en geluid ook ben ik weer begonnen met inbakeren en geen gehuil bij het in bed doen en voorals nog is het stil. Laten we hopen dat dit zich voortzet, want mama is moe 😴

3 jaar geleden

Ik heb gister nacht uit wanhoop sophie het giraf aangeschaft met licht en g ...
En zo net geen gehuil.. * Merk altijd wel dat mijn Nederlands er ondergaat leiden als ik moe ben, excuus