3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Ik ben nog wel moe maar mijn lichaam denkt 'ja hoor tis goed zo!' en is kla ...
Ja herkenbaar!!!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Zelf een nachtmerrie & klaarwakker! Kind slaapt nog. 😅
Ohh vervelend hé. Heb ook regelmatig dat ik eerder naar de wc moet dan haat 1e nachtvoeding. Toch s avonds maar wat minder drinken 😆

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Ik ben nog wel moe maar mijn lichaam denkt 'ja hoor tis goed zo!' en is kla ...
Yup!

3 jaar geleden

Succes vannacht iedereen! Afgelopen nacht was een zware dus hopelijk wordt het beter😅

3 jaar geleden

Pff..ze komt nu al voor de voeding, grote kans dat er dan ook nog een tweede ronde komt vannacht.

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Pff..ze komt nu al voor de voeding, grote kans dat er dan ook nog een tweed ...
Oei! Dat schiet niet op hè... hier slaapt iedereen wel maar ik kom al vanaf 21:30 niet in slaap😢 mijn man geeft sinds een paar dagen de laatste fles afgekolfde melk zodat ik wat kan bijslapen, maar zo schiet dat ook niet op

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Oei! Dat schiet niet op hè... hier slaapt iedereen wel maar ik kom al vana ...
Oh wat balen zeg! Kun je eindelijk wat slapen.. Lief van je man dat hij de laatste voeding doet. Hopelijk kun je de slaap snel vatten!

3 jaar geleden

Ik probeer zijn fles te rekken met de speen. Maar ben bang dat het niet gaat lukken 😅

3 jaar geleden

Ik probeer zijn fles te rekken met de speen. Maar ben bang dat het niet gaa ...
Hoe lang proberen jullie een speentje te geven in de nacht? Ik merk zelf dat ik al snel toch maar gewoon voeding geef, omdat ik niet het gevoel heb dat het zal werken. Maar wellicht ga ik te snel 😅

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Hoe lang proberen jullie een speentje te geven in de nacht? Ik merk zelf d ...
Ik kijk naar zijn gedrag. Als hij op zijn speen zuigt maar onrustig aan het zoeken is, heeft hij meestal honger. Voor nu is hij stil maar blijf ik max 15 min wakker om te kijken of hij toch niet voor voeding komt 😊

3 jaar geleden

Joe! Boeren is weer drama hier 😒 soms langer bezig met een boer eruit krijgen dan voeding geven 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Mijn zoontje kwam de laatste tijd weer steeds eerder voor zijn flesje 's nachts, vanavond de omneo voor het eerst gemengd met standaard nutrilon en nu eindelijk weer eens wat langer doorgeslagen

3 jaar geleden

Ronde twee en ze gaf zoveel terug dat we net het bed hebben moeten verschonen. Was lang geleden dat ze dat gedaan had, slechte timing 😏 Ik klaarwakker natuurlijk weer nu. De rest van het huis weer in dromenland.

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Ronde twee en ze gaf zoveel terug dat we net het bed hebben moeten verschon ...
Pffff hier ook. Zoontje helemaal doorgelekt tot op het matras vannacht. Dan denk ik heb ik met mijn suffe hoofd z’n luier niet goed gedaan? En nu al heel lang klaar wakker 😢

3 jaar geleden

Wat een nacht.. Ze ging pas om 22u slapen. Om half 1 wakker en niet meer tevreden met de speen, dus om 1 uur maar gevoed. Vervolgens vanaf 4 uur lopen spoken. Om half 7 uiteindelijk maar weer gevoed. Zou dit dat sprong 4 zijn? Gelukkig komt m'n moeder vanmiddag, kan ik ff wat slaap inhalen.

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Oh wat balen zeg! Kun je eindelijk wat slapen.. Lief van je man dat hij de ...
Na zijn voeding om 2:15 nog wat geslapen gelukkig. Volgende voeding was rond 5:15 en nu iets voor 9 uur. Hoe was jouw nacht uiteindelijk? Ja ik heb een lieve man hoor🥰

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Na zijn voeding om 2:15 nog wat geslapen gelukkig. Volgende voeding was ron ...
Gelukkig maar! Bij mij was het drama.. Gelukkig komt mijn moeder zo, kan ik nog even mijn bed in duiken

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Gelukkig maar! Bij mij was het drama.. Gelukkig komt mijn moeder zo, kan ik ...
Oh fijn! Lief hè die moeders ☺️☺️

3 jaar geleden

Afgelopen nacht om 4.00 uur het er dikke poepluier en tot op het matras alles nat.... en een lol. Alles verschoond en terug naar bed. Nog een paar keer het speentje gegeven. Vanmorgen 2 spuitjes gehad. Niet veel meer geslapen vandaag en straks om 18.00 zonder fles maar met een zetpil naar bed. Ze sliep al voordat ik haar in had gestopt. Straks nog wel een fles geven. Ben benieuwd hoe we de nacht gaan beleven. Misschien tot later....

3 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

Afgelopen nacht om 4.00 uur het er dikke poepluier en tot op het matras al ...
Pfff pittig. Tot straks 😅