3364 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje wat een nacht. Kind verkouden om de half uur wakker😰

3 jaar geleden

Nou daar zijn we weer 🥴

3 jaar geleden

Jeetje wat een nacht. Kind verkouden om de half uur wakker😰
Ai, sterkte!

3 jaar geleden

Nachtvoeding tijd. Kerel is al wel zo'n 20x wakker geweest waarvan 4x doordat ie zich uit zn inbakerdoek heeft gewurmd

3 jaar geleden

Hier is het ook alweer etenstijd.

3 jaar geleden

Alweer sinds 2 uur wakker en man lief maar slapen ik ben zo jaloers. Ondertussen heb ik zo een trek dat ik moet eten. Ik wil slapen

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ ronde 2

3 jaar geleden

😴

3 jaar geleden

Wakker voor m'n eerste ochtenddienst op m'n werk! Hoef er pas over een half uur uit.. T zijn de zenuwen denk ik!😩

3 jaar geleden

Tweede vkedsessie! Hoe fijn ze sliep vorige week is er nu niet meer want dsn zou het de eerste voedronde zijn. Sleeppppyyyy

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wakker voor m'n eerste ochtenddienst op m'n werk! Hoef er pas over een half ...
Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wakker voor m'n eerste ochtenddienst op m'n werk! Hoef er pas over een half ...
Zet em op😘

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wakker zijn als hun man/vriend voed en daarna ook inslaapproblemen hebben? Ben benieuwd of dit hormonaal kan zijn of te maken heeft met te alert zijn op mijn kindje. Ik ben nu namelijk niet zo zeer wakker door t voeden maar doordat zij wakker wordt. Één geluidje en ik ben klaarwakker en kan niet meer slapen ook al neemt mijn man t over. Ik ben gesloopt hierdoor en kom telkens niet voldoende aan mijn nachtrust toe.

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Herkenbaar hoor... zelfs als ik op zolder met oordoppen in lig... maar sinds we nu elke nacht afwisselen met voeden (en de ander dus op zolder slaapt) lukt het me beter om weer in te slapen... maar dat duurde ook wel bijna 2 weken voor ik dat kon en niet alsnog elke twee uur wakker werd.

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Heel herkenbaar. En als ik nu eerder ga slapen en mijn man de laatste fles geeft dan lig ik maar plafond te staren en overal over na te denken... hopeloos!

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Daarom doe ik zelf de nachtvoeding. Ik hoor toch elke scheet😅

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Jup zeker wat later in de nacht. Ga soms maar op de logeer kamer liggen dan slaap ik wel in

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Ja zelfs als mijn man de nachtvoeding doet lig ik te wachten tot ze weer naar bed komen. Daarom doe ik liever de nachtvoeding omdat ik toch al in dat ritme zit. Ik zou eigenlijk echt koffie moeten laten staan maar ik vind dat zo lekker. Misschien helpt slaap lekker thee savonds. Ik ontspan daar altijd wel een beetje van.

3 jaar geleden

Ronde 1

3 jaar geleden

2e nacht dat mijn kind licht slaapt vanwege zijn verkoudheid. 😔 zo zielig