3364 Reacties

3 jaar geleden

2e nacht dat mijn kind licht slaapt vanwege zijn verkoudheid. 😔 zo zielig ...
Ah wat sneu!

3 jaar geleden

Kleine lag helemaal dwars in bed met haar hoofd tegen de rand van het ledikant 🙈 Daar word je natuurlijk wakker van! Vervolgens kwam ze niet meer in slaap, dus nu maar wat vroeger aan het voeden dan normaal. Hopelijk slaapt ze zo wel door tot de ochtend

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Herkenbaar 😴

3 jaar geleden

Eruit voor de nachtvoeding waarna hij net de hele fles weer teruggeeft .. morgen eindelijk maar eens de huisarts bellen voor mijn vermoeden van een te kort tongriempje, drinken is drama met alle bijbehorende dingen

3 jaar geleden

2e ronde. 🙋‍♀️🥴

3 jaar geleden

1,5 uur verder😅

3 jaar geleden

Een keer geprobeerd om hem om half 12 te wekken voor een fles, helaas.. geen verschil hij kwam nogsteeds rond 4uur😅 normaal slaapt hij nu van half 8 tot 4uur

3 jaar geleden

En toen kon ik alweer niet meer slapen😴

3 jaar geleden

Slaapt je baby heel braaf, eruit om te kolven ivm explosiegevaar 💥🤣

VRIEND

3 jaar geleden

Present. Hij sliep al wat onrustig steeds. Nu wakker & eruit voor een flesje 😩

3 jaar geleden

Leuk die vaccinaties..... al 2 nachten aan het spoken.... heeft nu ook een slaapzak zonder mouwen aan ivm eventuele koorts. Nu heeft ze meer vrijheid... Straks maar een dutje mee pakken...

3 jaar geleden

Vanaf 2 uur al wakker😴 niet perse door haar maar gewoon niet meer in slaap kunnen komen

3 jaar geleden

Heb er alweer 3 rondes opzitten. 😴 Waar is de tijd dat hij maar 1x kwam haha. Dat is ook poef ineens weg 😅

3 jaar geleden

Zijn er hier ook moeders die na een voeding niet meer kunnen slapen? Of wak ...
Yepp, ik word standaard van alles wakker, mijn vriend doet de laatste voeding, word ik wakker als ze naar bed komen, mijn dochter laat een scheet word ik wakker, m’n dochter kreunt een beetje word ik wakker, mijn dochter slaapt word ik wakker, mijn vriend die snurkt word ik wakker, mijn dochter wil haar speen word ik wakker, ik moet plassen dus ik word wakker, mijn vriend z’n wekker gaat word ik wakker.. PFFF word er al moe van als ik hier naar kijk, nou dan weet je wel hoe ik me voel. MOE tot the MAX. En dan gewoon niet tot heel slecht in slaap komen daarna.

3 jaar geleden

Reactie op november11

Heb er alweer 3 rondes opzitten. 😴 Waar is de tijd dat hij maar 1x kwam ...
Ik heb momenteel precies hetzelfde.. 😴 pittige nachten momenteel. Hopelijk snel terug naar 1 voeding, dat zou al een mooie stap zijn. Doorslapen, dat komt vanaf de geboorte niet in ons woordenboek voor🙄

3 jaar geleden

Ik zie dat ik gewoon mijn bericht niet heb verzonden vannacht zo suf was ik 😂 ik probeer langzaam het inbaren af te leren maar dit gaat echt niet goed 😭

3 jaar geleden

Ik zie dat ik gewoon mijn bericht niet heb verzonden vannacht zo suf was ik ...
Wij zijn cold turkey gestopt na de vaccinaties, want toen mocht ze toch niet ingebakerd worden vanwege koorts. Waar ze eerst kort doorsliep, kwam ze daarna weer 2x per nacht. Inmiddels is het 1x per nacht. Blijkbaar heeft ze het nodig, denk ik dan maar zo. Misschien is cold turkey voor jullie ook een idee?

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij zijn cold turkey gestopt na de vaccinaties, want toen mocht ze toch nie ...
Hij krijgt maandag zijn vaccinaties dus dan moet ik er echt aan geloven. Hij komt nu ook 1 a 2 keer per nacht. Ik ga het maar proberen vanaf maandag. Waarin slaapt je dochter nu? En hoelang heeft het ongeveer geduurd?

3 jaar geleden

Reactie op Joycejoyce

Ik heb momenteel precies hetzelfde.. 😴 pittige nachten momenteel. Hopelijk ...
Zal dat een beetje de leeftijd zijn? Het valt mij ook op dat ze veel vaker s nachts wakker wordt.

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Zal dat een beetje de leeftijd zijn? Het valt mij ook op dat ze veel vaker ...
Hier ook! Ze sliep eerst prima, wel 1 nachtvoeding, maar daarvoor en daarna gewoon lekker slapen. Nu moet ik ongeveer elk uur naar haar toe.