3364 Reacties

3 jaar geleden

Hij krijgt maandag zijn vaccinaties dus dan moet ik er echt aan geloven. Hi ...
Ze slaapt nu in een mouwloze slaapzak en onder een lakentje voor de geborgenheid. Ze viel er na de vaccinatie direct mee in slaap en dat is eigenlijk zo gebleven. Soms zwaait ze nog iets te veel met haar armen, maar dan pak ik die in onder het lakentje.

3 jaar geleden

Reactie op Joycejoyce

Ik heb momenteel precies hetzelfde.. 😴 pittige nachten momenteel. Hopelijk ...
Haha hier ook niet hoor! Het zal ooit wel eens onze beurt zijn denk ik dan.

3 jaar geleden

Wie heeft ook een partner die ontzettend hard snurkt 😂😩

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Zal dat een beetje de leeftijd zijn? Het valt mij ook op dat ze veel vaker ...
Dat denk ik ook ja. We zullen wel in een sprongetje zitten 🙃 iedereen weer sterkte vannacht!

3 jaar geleden

Dit is de 3e dag dat mijn kind onrustig slaapt door zijn verkoudheid. Iemand tips? Ben na dag 3 echt gesloopt.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Joycejoyce

Dat denk ik ook ja. We zullen wel in een sprongetje zitten 🙃 iedereen weer ...
Hier hetzelfde.. hij is nu ook wakker terwijl hij normaal doorslaapt. 🥲

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Hier hetzelfde.. hij is nu ook wakker terwijl hij normaal doorslaapt. 🥲
Uiteindelijk had hij zichzelf bevrijd uit de inbakerdoek. Opnieuw ingebakerd en tut gegeven. Hopelijk slaapt hij nu een poosje door 🙏🏼

3 jaar geleden

Dit is de 3e dag dat mijn kind onrustig slaapt door zijn verkoudheid. Ieman ...
Bedje iets schuin, ui op de kamer, van tevoren in bad en stomen ?

VRIEND

3 jaar geleden

En eruit voor het flesje 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Hannah_

Bedje iets schuin, ui op de kamer, van tevoren in bad en stomen ?
Doe ik al😭

3 jaar geleden

🍼✅

3 jaar geleden

Nummer 2 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Ronde twee zit er alweer een uurtje op maar mijn hoofd heeft alweer vanalles bedacht om me wakker mee te houden 🥴

3 jaar geleden

Net eten gegeven, beginnen de darmpjes van babyboy te rommelen..

3 jaar geleden

Hier weer onderweg naar werk, voeding was om 4 uur 😴 maar in ieder geval 1 voeding ipv 2 door de rijstebloem🎉

3 jaar geleden

Was zelf om 3.30 wakker. Zat uit te rekenen wanneer hij kwam omdat we einde van de ochtend naar cb moeten. Net onder zijn voeding. Heb het 4.30 zien worden. En hij melde zich om 4.45. Super trots. En nu net pas weer wakker

3 jaar geleden

Van doorslapen naar drie voedingen vannacht... Laten we hopen dat het eenmalig was door de gekke dag gisteren (onderzoeken in het ziekenhuis). Kindje doet nu eerste dutje van de dag en ik ben weer terug in bed. Meneer is weer wakker aan het worden en ik heb zeer veel moeite met uit bed komen, ha!

3 jaar geleden

De eerste ronde

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

De eerste ronde
Hier ook weer! 🙋🏽‍♀️ Benieuwd hoevaak hij vanacht weer zal komen. Hij moet sinds een week ongeveer 's nachts veel meer voedingen zijn dan overdag. Zou dat door het sprongetje komen? 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier weer onderweg naar werk, voeding was om 4 uur 😴 maar in ieder geval 1 ...
Werkt dat nou echt die rijstenbloem? Ik hoor er zoveel verschillende dingen iver, de een heeft de ervaring dat kindje langer doorslaapt en op internet staat overal dat dit een fabeltje is? 🤷🏼‍♀️