3364 Reacties

3 jaar geleden

Sinds ik weer aan het werk ben, vallen de nachtvoedingen me nog zwaarder. Intens allemaal

3 jaar geleden

VRIEND

3 jaar geleden

Present. Ik denk dat de kleine bezig is met zijn sprongetje. Ging van doorslapen tot half 8 naar 1x per nacht eruit de laatste 3 dagen. Het is een fase. Maar ben kapot..

3 jaar geleden

2e ronde. Hij komt nog steeds om de 3 uur.. Ik vraag me af of dit een keer beter wordt?! 😴

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Sinds ik weer aan het werk ben, vallen de nachtvoedingen me nog zwaarder. I ...
Pfoe, ik kan me dit zo goed voorstellen. Ik moet bijna beginnen met werken. Dan zou mijn wekker om 6 uur gaan. Zit daar nu al tegenop.

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ronde 2

3 jaar geleden

Reactie op Jenny311

Hier ook weer! 🙋🏽‍♀️ Benieuwd hoevaak hij vanacht weer zal komen. Hij moe ...
Hier hetzelfde. Ook sinds een week dat hij weer 2 a 3 keer per nacht komt. Hopelijk wordt het snel weer minder.

3 jaar geleden

Negatief denkend is het toch een beetje jammer dat mijn zoon nu voor voeding komt en mijn wekker om 05:45 gaat. 😭 Positief denkend heb ik nog even een momentje met hem voordat ik ga werken. 🥰

3 jaar geleden

2e ronde ook hier.

3 jaar geleden

Reactie op Marizs

Hier hetzelfde. Ook sinds een week dat hij weer 2 a 3 keer per nacht komt. ...
Inderdaad laten we hopen dat dit niet de nieuwe standaard is. Ik ben gesloopt, ronde 3 ondertussen 😴

3 jaar geleden

Ronde 3 maarja de wekker gaat ook al bijna

3 jaar geleden

Reactie op Jenny311

Hier ook weer! 🙋🏽‍♀️ Benieuwd hoevaak hij vanacht weer zal komen. Hij moe ...
Dat ga je wel denken he. Het is wel heel toevallig dat zo veel kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd ineens vaker wakker worden

3 jaar geleden

Reactie op Mari8

Werkt dat nou echt die rijstenbloem? Ik hoor er zoveel verschillende dingen ...
Nou durf het niet te zeggen. Afgelopen dagen slaapt hij wel langer. Dus het is wel toevallig.

3 jaar geleden

Reactie op Mari8

Werkt dat nou echt die rijstenbloem? Ik hoor er zoveel verschillende dingen ...
Hier werkte het indikken ook! gingen van 2 naar 1 nachtvoeding, maar toen kwam sprong 3😐 en kwam hij weer 2 keer en nu afgelopen nacht met verkoudheid zelf 3×😔

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier werkte het indikken ook! gingen van 2 naar 1 nachtvoeding, maar toen k ...
Ja indikken met jbpm werkte hier alleen niet dus denk dat er toch iets van verzadiging inzit in de rijstebloem.

3 jaar geleden

Na 1.5hr proberen, wachten en hopen dat meneer weer in slaap valt, zijn we m maar weer een fles aan het geven

3 jaar geleden

Hier snap ik niets van zijn ritme... Gisteren om 2.30u, 7u, 10.50, 15u (wakker gemaakt) en 20u (wakker gemaakt) gevoed. Normaal heeft hij zijn 5e voeding rond 17u-18u en zijn vierde voeding rond 14u. Helaas betekent dit niet dat hij s nachts later komt... Om 2u hoor ik hem kletsen en daarvoor hoorde ik om half 1 ook geluid, maar dat kan in zijn slaap zijn geweest (heb ik genegeerd 😂). Misschien overdag toch maar weer meer clusteren met max 3u er tussen?! Het mannetje is nu alweer 15 weken!

3 jaar geleden

2e ronde. Op 15 weken nog geen enkele nacht doorgeslapen. Ik ben gesloopt. 🥴😴

3 jaar geleden

Ronde 2. Hier ook nog nooit doorgeslapen. Ik begin het te missen. Was maar om half 9 naar bed gegaan😴