3364 Reacties

vor 3 Jahren

Gisteren eindelijk een nacht doorgeslapen om vandaag weer elke 3u bv te vragen.. Ronde 2 🤦🏻‍♀️

vor 3 Jahren

Weer een drama nacht, heerlijk zo'n verkoudheid. De eerste voeding weigerde hij tot huilen toe na de helft van de fles, de tweede ging helemaal op, maar kwam er toen weer voor de helft uit, dus omkleden voor ons allebei. En de derde nachtvoeding lijkt tot nu toe goed te gaan🤞

VRIEND

vor 3 Jahren

Tot 04.45 doorgeslapen 😲, alleen 1 x jengelen en speentje gegeven rond half 2. Ze was echt moe van de 1e volle dag kdv. Ze is nu vrolijk wakker. Maar even samen zitten brabbelen en nu kijken of ze nog wat wil slapen of het na zo lang aaneengesloten slapen wel mooi vind.

vor 3 Jahren

Slopende nacht met nu 3e voeding, maar ook veel extra wakker en voor zijn doen veel huilen. Dit weekend moet ik werken, dus hoop echt zo nog een klein beetje bij te kunnen tanken.

vor 3 Jahren

Reactie op Kathds

2e ronde. Op 15 weken nog geen enkele nacht doorgeslapen. Ik ben gesloopt. ...
Bij mij nu de 3e ronde vanaf half 6 (is geen nacht meer, maar zo voelt het nu wel).. pfff ik herken het. Moet jij ook al beginnen met werken? Ik weet echt niet hoe ik dat ga doen straks.

vor 3 Jahren

Reactie op Fée

Slopende nacht met nu 3e voeding, maar ook veel extra wakker en voor zijn d ...
Ik zie hier nu al zo tegenop! Veel succes. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen.

vor 3 Jahren

Mijn zoontje slaapt na zijn eerste nachtvoeding korter dan na zijn avondfles. Meer kindjes die dat doen?

vor 3 Jahren

Mijn zoontje slaapt na zijn eerste nachtvoeding korter dan na zijn avondfle ...
Ja hier ook, hij doet maar 1 echt grote slaap

vor 3 Jahren

Reactie op Baby11-20

Bij mij nu de 3e ronde vanaf half 6 (is geen nacht meer, maar zo voelt het ...
Op koffie en wilskracht🙏 althans ik dan🤣

vor 3 Jahren

Reactie op Baby11-20

Ik zie hier nu al zo tegenop! Veel succes. Hopelijk heb je nog een beetje k ...
Thanks! Maar helaas niet. Zoontje had in de avond 37.0, maar in de vroege ochtend 38.0, dus dat verklaart een hoop. Benieuwd hoe vannacht gaat!

vor 3 Jahren

Dat was nummertje 1 🥳

vor 3 Jahren

Hier ook 1e ronde.

vor 3 Jahren

Mijn zoontje slaapt na zijn eerste nachtvoeding korter dan na zijn avondfle ...
Ja. Tss avondvoeding en 1e nachtvoeding zit zo'n 5u. Nadien is het elke 3 a 4u dat ze wil eten.

vor 3 Jahren

Van 8 uur achter elkaar slapen opeens naar 4 uur achter elkaar slapen. Wat verdrietig voor mij.. zeker omdat ze dit al sinds 24 dec deed en nu opeens deze verandering sinds 3 dagen. Mijn dochtertje is nu 17 weken 😔

vor 3 Jahren

🙋‍♀️ en nu wilde ze niet meer slapen. Dus maar weer rommelen, schone luier wiegen nog meer drinken en man lief slaapt rustig verder

vor 3 Jahren

Finally t probleem gevonden. Nu heeft meneer 7 uurtjes achter elkaar geslapen i.p.v. de 2 uurtjes van de laatste tijd. Nu tijd voor voeding

vor 3 Jahren

Reactie op MamaVanAB

Finally t probleem gevonden. Nu heeft meneer 7 uurtjes achter elkaar geslap ...
Wat was het probleem dan?

vor 3 Jahren

Reactie op Fabulous

Wat was het probleem dan?
Kereltje weegt al ruim 6kg, gaf telkens nog hongersignalen na de fles. Dus hadden we de fles opgehoogd. Eerst ging dat prima en toen sloeg het ineens om. Hij kwam ineens om de 2.5 hr voor voeding, heel onrustig, krampjes etc. En door slaapgebrek kon ik niet meer heel helder nadenken en viel t kwartje afgelopen nacht pas. Nu dus weer terug in fleshoeveelheid en weer een happy boy.

VRIEND

vor 3 Jahren

Present, hopelijk is het sprongetje snel voorbij 🥺

vor 3 Jahren

Niet eens door mijn dochter die al weken gelukkig de nacht door slaapt.. Maar ik heb buikgriep. Halleluja! 😣 Goeie combinatie voor iemand met overgeef angst. Ik zit dus alleen beneden met een kruik op m’n buik en gember thee. Ben zo bang weer over te geven, bah.