3364 Reacties

3 jaar geleden

Ronde 2, viel me mee half 7 ze slaapt weer dus ik ga ook even lekker proberen uit te slapen

3 jaar geleden

Vannacht van 11 tot half 6 geslapen. Wij helemaal blij, eerste nacht dat hij zo lang sliep. Weigert hij vervolgens van 6 tot 12 te slapen. Hartstikke oververmoeide baby. Liever snachts komen dan 😢

3 jaar geleden

Hoppaaa. 1e voeding is alweer bezig.

VRIEND

3 jaar geleden

Present, partner geeft fles. Maar ik lig wakker, ook omdat het vandaag weer mijn eerste werkdag is 🥲

3 jaar geleden

1e ronde 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Present, partner geeft fles. Maar ik lig wakker, ook omdat het vandaag weer ...
Vervelend is dat.. succes alvast!

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

🤷🏻‍♀️ wakker! Alleen troosten ipv voeding... kijken of we zo de 6uur kunnen halen 😅 tenzij ik vanaf nu daardoor wakker moet zijn, dan gaat er zo weer een flesje in 😂

3 jaar geleden

Eerste ronde klaar, heerlijk om weer te kunnen gaan liggen 😂

3 jaar geleden

🙋‍♀️ kleine net weer gedronken en door het harde gesnurk van mijn man lijkt ze meteen weer in slaap ze zijn gevallen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Present, partner geeft fles. Maar ik lig wakker, ook omdat het vandaag weer ...
Heel veel succes morgen! 😘

3 jaar geleden

Technisch gezien ronde 2. Maar ronde 1 heb ik manlief een flesje laten geven. Ik stond op knappen. Ben blij dat ze kwam😅

3 jaar geleden

Meestal rond deze tijd wakker voor de voeding, net gevoed en kleintje denkt nu laat ik is even lekker gaan poepen, mooie tijd 😄

3 jaar geleden

Nummer 2 achter de rug 😴

3 jaar geleden

🙋‍♀️😴

VRIEND

3 jaar geleden

Elk uur wakker.. de kleine niet. Ik wel. Vreselijk. Kan echt mijn draai in bed niet vinden.

3 jaar geleden

Laatste voeding 24.00 uur gegeven... nu ligt mijn zoontje vrolijk te ouwehoeren in het bed... zucht. Toch maar een flesje geven nu en daarna slapen...

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Technisch gezien ronde 2. Maar ronde 1 heb ik manlief een flesje laten geve ...
Hier ronde 1,overdag had hij nauwelijks geslapen en om 17.15 laatste voeding dus sta nu ook op knappen! Had hem de dag ervoor wakker gemaakt voor een voeding om 21u, maar dat was geen succes... Gisteren kwam hij om 4u voor eten maar was hij om half 1 en 2 u wakker en naar kletsen... Logica is ver te zoeken. Heel benieuwd hoe het vandaag bij de gastouder gaat!

3 jaar geleden

Alweer de 3e ronde hier 😴 Ik hoop dat dit door het sprongetje komt en dat het snel voorbij is..

3 jaar geleden

2e ronde. 😴🥴