Omdat je je soms best alleen kunt voelen als je midden in de nacht in een donker en stil huis aan het voeden, verschonen of sussen bent, is het misschien een leuk idee om elkaar een seintje te geven dat je zeker niet alleen bent. Dus alle doorslapende baby's ten spijt, wie hoort er op dit moment ook bij club #wakker?
🙋🏼♀️ Wakker om 3.40 voor borstvoeding in bed
Ik ben helemaal klaar met deze sprong en dat meneer gewoon zijn slaapritme van toen hij net geboren terug heeft😩🤣😅 volgens internet word het straks beter daar houden we ons maar aan vast
Heel netjes 4 uur pas wakker voor de voeding. Alleen jammer dat hij daarna maar 45 min geslapen heeft.... ja en nu uiteindelijk op schoot beneden in het donker..
04:15 wakker voor voeding, tot 06:15 lopen spoken. Toen bij me genomen en nu de ochtendvoeding.. morgen weer voor het eerst werken en ook nog eens een zieke man. HELEMAAL TOP DIT😭🤯
Vannacht is er flink gevloekt 😖
Had een beetje gehoopt dat het hier niet zo zou zijn.. (de kleine man heeft gisteren zijn 1e vaccinaties gehad) Maar we zitten er weer gezellig bij samen 🙋🏼♀️🤭
Wat een feest vannacht na de 1e vaccinatie van gisterochtend. We liggen inmiddels samen op de bank. Als ze tegen mij aan ligt is het goed. Ze slaapt lekker, nu ik nog.....