3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

🙋🏼‍♀️ en ik wou eruit voor de fles glij ik uit op de trap 13 treden naar ...
Auw 😭

3 jaar geleden

Daar zijn we weer 💪🏼

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Daar zijn we weer 💪🏼
Hier ook😅

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

🙋🏼‍♀️ en ik wou eruit voor de fles glij ik uit op de trap 13 treden naar ...
Pijnlijk! Gaat het ?

3 jaar geleden

Pijnlijk! Gaat het ?
Jaa, op een beetje spierpijn en een pijnlijke bil na wel haha 😅

3 jaar geleden

Zelfde tijd als gister 🤯 ik snap niet waar hij de honger vandaan haalt haha gister bijna 1000 ml op

3 jaar geleden

🙋‍♀️🍼#️⃣1️⃣

3 jaar geleden

Fles op maar een baby die klaar wakker is nu ..

VRIEND

3 jaar geleden

Onze dochter is handjes aan het ontdekken. Inbakeren wil ze nu echt niet meer maar met gewone slaapzak lukt het soms wel maar zoals nu niet. Net maar de armpjes weercyi de mouwen gehaald en ben ze nu door slaapzak heen aan het vasthouden. Ademhaling wordt weer rustiger, zo weer poging doen weg te sluipen🤞

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ alsof mijn zoontje (13 weken) weer last heeft van darmkrampjes en dat terwijl hij omneo krijgt 🤔

3 jaar geleden

2e ronde 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Is die volle maan al weg...... 3 meiden hier (7-6-14 weken) en allemaal erg onrustig deze week. Zou er zelf misschien ook last van hebben maar ja mama was toch al wakker......

3 jaar geleden

De 1e ronde. Oh wat zou ik toch graag hebben dat ze er wat meer tijd tussen laat. 🙏🙏🙏

3 jaar geleden

Numero 2

3 jaar geleden

2e fles gehad. Hij is zo onrustig 😰

3 jaar geleden

😪😪 vanaf 2 uur aan het spoken. Elk half uur wel wakker en 2 flesjes gehad. Minder fijne sprong....

3 jaar geleden

3x voor de wekker is gegaan. Ik wil slapen 😩 als her nou elke keer hetzelfde is konden we Er op inspelen.

3 jaar geleden

Hier ook weer terug naar 2 voedingen, sprong 4, verkouden... :(

3 jaar geleden

Nu al😔 jeeez sliep zelf nog geen eens. Uur geleden heb ik haar nog gedroom voed. Helpt dus ook geen reet

3 jaar geleden

Thuis van een avonddienst en nu bezig met de laatste voeding van de avond. Begreep dat ie vanavond erg huilerig en hangerig was, dus ben benieuwd hoe de nacht gaat....