3364 Reacties

3 jaar geleden

Zelf constant moe zijn en mijn ogen niet open kunnen houde en slaapt meneer ben ik zelf in 1 klap klaar wakker . Kan je slapen lukt het niet . Snap der niks van

3 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Ik ben tevreden over de nappy pants van Pampers 😊
Krijg ik morgen binnen. Ben benieuwd 😇

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Zelf constant moe zijn en mijn ogen niet open kunnen houde en slaapt meneer ...
Oooh ja dit is heel herkenbaar. Tijdens het fles geven ben ik nog bang dat ik in slaap val en hem laat vallen en zodra hij tevreden in zijn bed ligt en ik alles weer heb opgeruimd en ook in bed kruip ben ik klaar wakker 😩

3 jaar geleden

Me to syenna 10 weken Laatste fles om 20:30 200ml Sliep om 21:00 en om 03:3 ...
Zou je geen laatste fles om 00.00 kunnen geven? Kan vroot dat je dan doorslaapt...

3 jaar geleden

Reactie op BK89

Zou je geen laatste fles om 00.00 kunnen geven? Kan vroot dat je dan doorsl ...
Ik bedoelde: kans groot... dat je dan doorslaapt

3 jaar geleden

En we zijn weer wakker lang leve het sprongetje

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

🤗 net fles gegeven en nu ligt hij met ogen open te piepen op bed 😑 03.10

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ kleine meid net lekker gedronken en in haar wiegje terig in slaap gevallen. Ik zit nog te kolven. 😅

VRIEND

3 jaar geleden

Flesje is weer leeg. Baba slaapt, mamma klaarwakker 😉

3 jaar geleden

Ben nu een flesje geven😁

3 jaar geleden

Even een flesje geven! 😁

3 jaar geleden

Gaan we weer 😩

3 jaar geleden

Hier zit het er weer op, nu weer een poging doen tot slapen, succes voor wie nog moet 👋

3 jaar geleden

Wakker voor de tweede nachtvoeding.. Mijn zoon sliep een korte periode het eerste deel van de nacht zo’n 4, 5 a 6 uur achter elkaar. Nu is hij een aantal dagen om de 2 a 3 uur wakker. Speen of aai over de bol niet voldoende, eenmaal aan de borst drinkt hij zo 15min. Ik vind het pittig!

3 jaar geleden

Het voelt als ochtend, maar hier nog een nachtvoeding. De vorige was om 01.30, maar daarvoor om 20.15!

3 jaar geleden

Present 🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Eerste voeding sinds 23u! Ben trots🙈🙌🏻

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles maar koud en omkleden zo’n gedoe... M’n dochter slaapt bij ons op de kamer, maar ik voed op haar kamer, rechtop in een stoel, anders val ik in slaap 😅 Alleen voor twee nachtvoedingen staat daar de verwarming aan. De beste, makkelijkste outfit heb ik nog niet gevonden.

3 jaar geleden

Heerlijk ons laatste voeding was om 21:15 en ze werd om 04:30 wakker 😍.. & nu chilt ze voor de tv geen slaap terwijl ik gewoon z’n erge zin in heb om te gaan slapenn 😭😭😭😭😭 flesje is ook oppp