3364 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Present vanaf 06:00. Kleine man had zich bevrijd uit de inbakerdoek, opnieuw ingebakerd en tutje gegeven. 5 minuten in bed en weer huilen. Dus partner geeft nu de fles en mama kan nog even slapen (moet werken vandaag) 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Half 6 en 8 uur weer maar nu slaapt ze dus blijf ik ook even liggen

3 jaar geleden

Wat een nacht. Ben blij dat mijn man wat kon overnemen. 3 uur en 4 uur wakker. 4 uur fles, eindelijk weer gaan slapen. 6 uur weer wakker want gepoept. Verschoond en weer gaan slapen, weer wakker want honger. Nu heb ik hem op bed gelegd krijgt hij de hij de hik die hier minimaal 3 kwartier duurt. 😴

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Mijn zoontje krijgt altijd over de liter., Ze groeien dus de behoefte word ...
Hier ook met nachtvoedingen erbij. CB zei dat hij het nodig heeft. Denise, jij hebt ook een lang kindje toch? Hoe zit hij nu op de lijn.

3 jaar geleden

Hier ook met nachtvoedingen erbij. CB zei dat hij het nodig heeft. Denise, ...
Klopt hij is nu denk ik ongeveer 67 cm en ruim 7,5 kg. Hij draagt maat 68/74. Hij volgt zijn eigen lijn was bij geboorte al 54 cm en 4292 gr.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Klopt hij is nu denk ik ongeveer 67 cm en ruim 7,5 kg. Hij draagt maat 68/7 ...
Awh! 😍 gaat hard hè. Wij kennen geen enkele lange baby en in de familie zijn ze ook niet heel groot. Daarom zijn we zo verbaasd. Hij volgt ook goed zijn lijn. Hij is niet zo lang als jouw zoon maar met 13 weken 63 cm en 6.6 kilo. Leuk om dan hier te lezen hoe andere lange kindjes zijn!

3 jaar geleden

Awh! 😍 gaat hard hè. Wij kennen geen enkele lange baby en in de familie zi ...
Mijn zoontje is 14 weken en 65 cm, 7,5 kilo. Bij de geboorte 54 cm en 4,1 kilo. En ook wij waren verbaasd🙊

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 14 weken en 65 cm, 7,5 kilo. Bij de geboorte 54 cm en 4,1 k ...
Hadden ze het bij de echo’s gezien? Ik had veel medische echo’s en iedere keer zeiden ze zo lange benen zeg. Ik dacht ja eerst zien, maar het is waar haha

3 jaar geleden

Hadden ze het bij de echo’s gezien? Ik had veel medische echo’s en iedere k ...
Nee hij werd altijd klein geschat🤣

3 jaar geleden

Hadden ze het bij de echo’s gezien? Ik had veel medische echo’s en iedere k ...
Ik kreeg ook extra echo's en 2 x suiker controle. Uiteindelijk klopte het geschatte gewicht precies.

3 jaar geleden

Hier ook met nachtvoedingen erbij. CB zei dat hij het nodig heeft. Denise, ...
Heeft jou kindje dan meer nodig omdat ie groot is? Dat zou wel verklaren waarom mijn grote dochter nog zovaak drinkt

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Heeft jou kindje dan meer nodig omdat ie groot is? Dat zou wel verklaren wa ...
Ja dat zei de jeugdarts! Ik gaf hem zelfs te weinig. Maar ik was bang hem te overvoeden. Dat ik over een liter kwam was dus niet erg. En ook aan de nachtvoedingen mocht ik toegeven.

3 jaar geleden

Ja dat zei de jeugdarts! Ik gaf hem zelfs te weinig. Maar ik was bang hem t ...
Oh top das een fijn idee. Ik denk soms echt wat doe ik fout, als ik moeders lees die van 5 naar 4 voedingen gaan. Ik zit soms nog op 8

3 jaar geleden

Ja dat zei de jeugdarts! Ik gaf hem zelfs te weinig. Maar ik was bang hem t ...
Bij mij zei de kinderarts ook dat ik niets hoefde te veranderen. Hij groeit goed, niet heel snel oid en spuugt weinig. Mijn zoontje krijgt gemiddeld tussen de 1000 en 1100 ml totaal per dag. 2x 210/7en 3x 180/6

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Oh top das een fijn idee. Ik denk soms echt wat doe ik fout, als ik moeders ...
Niet twijfelen! Ieder kindje is anders. Als ik mijn zoon 4 voedingen ga geven heb ik een heel boos ventje haha. Ik zit ook soms op 8.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Bij mij zei de kinderarts ook dat ik niets hoefde te veranderen. Hij groeit ...
Ja precies! Zolang hij zijn eigen lijn volgt vind ik het goed. Ze zei wel als je hem meer gaat voeden gaat die vast doorslapen 😂

3 jaar geleden

Ja precies! Zolang hij zijn eigen lijn volgt vind ik het goed. Ze zei wel a ...
Nou dat klopt wel want sinds ik die 2 flessen van 210 erbij heb slaapt hij veel langer in de nacht.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Nou dat klopt wel want sinds ik die 2 flessen van 210 erbij heb slaapt hij ...
Hmm dan ga ik het nog even afwachten haha! Moet wel zeggen hij heeft wel even flink last van sprong 4.

3 jaar geleden

#nogsteedswakker omdat manlief wilde praten... wat een verhitte discussie met veel emotie werd 🙄 hij lijkt wel hormonaal 🤪 Doe mij de baby maar dan 😂

3 jaar geleden

Om half elf je kind gaan flessen die na de fles even een luier produceert waarbij ik de wasmachine maar gelijk heb aangezet... we liggen eindelijk in bed hoor. Kind is klaarwakker en ligt te brabbelen in bed 😅