3364 Reacties

3 jaar geleden

1e ronde.. ik dacht gisteravond hem iets later te voeden, maar dat maakt dus ook niks uit. 😑

VRIEND

3 jaar geleden

Wakker, kleine man begon te hoesten en te proesten. Nu weer slapen. 🤭

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Word je niet wakker van je kind, maar van de katten die zitten te spoken in de woonkamer naast je.... Dan maar meteen voeden. En merken dat mn fles met water lek is en mn hele nachtkastje vol water staat. Pff 😅

3 jaar geleden

Ik sliep net een uurtje 😭

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Word je niet wakker van je kind, maar van de katten die zitten te spoken in ...
Ik moet zo hard lachen over je katten. Dit is zo herkenbaar. Net tijdens het voeden glijdt eentje van een poef af. Helemaal bang, loopt ze mijn andere kat helemaal op te hypen. Die er natuurlijk in mee gaat en vervolgens parkour loopt te doen door de woonkamer 😂

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

1e ronde.. ik dacht gisteravond hem iets later te voeden, maar dat maakt du ...
Pfff 2e ronde.. ik hoop zo dat ik een keer langer dan 2/3 uur achter elkaar kan slapen.

3 jaar geleden

😴

3 jaar geleden

4e ronde, eerst sliep ze door. Nu 1,5 week zo. En ook nog gewoon moeten werken. Ik ben zo moe!

3 jaar geleden

🙋‍♀️ Kleine heeft net gegeten. Normaal ben ik zo’n 1,5 uur met haar bezig tijdens een nachtvoeding. Nu meteen na het eten/boertje weer op bed gelegd (is alweer meer dan een maand geleden dat ik dat heb geprobeerd). Ligt nu lekker te kletsen/spelen 😅 Ben zo benieuwd of ze zelf in slaap gaat vallen.

3 jaar geleden

Alweer vanaf 1 uur bezig. Zo een nacht dat ik de tel ondertussen kwijt ben😴 ik merk dat ik er een beetje pissig van wordt. 😤

3 jaar geleden

Hier net gevoed aan een onrustig dametje... Ik denk vanwege een sprong... Bleef maar trekken aan die tepel😖 maaaaar... Beide borsten keurig leeg... Uiteindelijk , mams is trots op de kleine meid die geen lv bv kreeg tot een week geleden

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier net gevoed aan een onrustig dametje... Ik denk vanwege een sprong... B ...
Wat goed!!!!!

3 jaar geleden

Hier een meisje die vannacht van 23.00 tot 4.20 geslapen heeft! 🥳 Nu aan de borst weer in slaap gevallen.. dus zo weer lekker naast mij in de co sleeper leggen.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier net gevoed aan een onrustig dametje... Ik denk vanwege een sprong... B ...
Super! Wat knap om die overstap te maken naar live voeden zeg!!

3 jaar geleden

2e ronde alweer.

3 jaar geleden

Hier nu aan de fles! Weken geslapen tot 7uur en nu weer steeds precies 5 uur! 😖 geen verschil of we nu wel of geen late fles nog geven! 🤗

VRIEND

3 jaar geleden

Klaarwakker omdat mijn partner zijn wekker op geluid luchtalarm heeft staan. En die gaat niet 1x af, nee het is een snoozer 😩

3 jaar geleden

Hier ook alweer 2e ronde, terwijl hij eerder bijna doorliep. Hoopte dat het een sprongetje was, maar lijkt inmiddels toch wel een patroon te worden

3 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hier nu aan de fles! Weken geslapen tot 7uur en nu weer steeds precies 5 uu ...
Ohhhh hier sinds vd precies t zelfde😅