3364 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Was weer een nachtje. On 21 uur fles en halfuurtje later slapen. Vanaf half elf ontroostbaar huilen, uiteindelijk maar geprobeerd klein flesje te geven. Dronk ze op maar in etapes ook weer uitgespuugd. Om middernacht toch rustig geworden en gaan slapen. Om kwart voor 1 jammeren en speentje gegeven. Kwart voor 3 weer ontroostbaar huilen en fles. Half 5 weer in slaap en net om 6 uur weer ontroostbaar huilen en fles gegeven. Nu is ze even wakker aan het spelen maar denk dat ze zo snel weer zal slapen, aan haar oogjes te zien is ze kapot (en pappa en mamma ook).

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Super! Wat knap om die overstap te maken naar live voeden zeg!!
Ja het heeft effe wat voeten in de aarde gehad maar ze kan het nu wel dus waarom niet dacht ik... Heb niet voor niets de productie op gang gehouden. Maar ik had daar wel minimaal 4 weegmomenten bij het cb voor nodig hoor😉

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja het heeft effe wat voeten in de aarde gehad maar ze kan het nu wel dus w ...
Wauw wat een fantastisch nieuws😍 lekker van genieten nu❤️

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Was weer een nachtje. On 21 uur fles en halfuurtje later slapen. Vanaf half ...
Hier ook al een aantal nachten weer drama. Hij huilt ook in ze slaap de laatste dagen en dan geef je ze speentje is het even goed. Ben zo moe😴

3 jaar geleden

De langste slaaprit op een rij was vannacht 3 uur achter elkaar. 1x een snelle kreeg tussen slaapjes door, 3x voor de speen en 1x gevoed. En toen ging de wekker van mijn man.. 😩

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

De langste slaaprit op een rij was vannacht 3 uur achter elkaar. 1x een sne ...
Kreet ipv kreeg😅

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wauw wat een fantastisch nieuws😍 lekker van genieten nu❤️
Thanks het gaat al een week goed maar drinken was gisten sowieso drama 🤭 heb haar echt in een soort houdgreep gehouden en toen ging het wel...

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Was weer een nachtje. On 21 uur fles en halfuurtje later slapen. Vanaf half ...
Hoe is het verder met je? Heeft de kleine nig gelogeerd?

3 jaar geleden

Ik heb er echt mega veel steun aan dat het bij jullie s nachts ook zo rommelt. Bedankt voor het delen😘

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ik heb er echt mega veel steun aan dat het bij jullie s nachts ook zo romme ...
Hier sluit ik mij bij aan! Voelt veel minder eenzaam zo😉

3 jaar geleden

Pfff ben al vanaf 11 uur bezig.. wekker gaat om 6 uur. Zo zwaar dit 😔😔

3 jaar geleden

Hier ook! Mijn baby had er soms 7 uur tussen zitten met borstvoeding nu een flinke pap fles gehad en 3-4 uur later wil hij alweer! 😟

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe is het verder met je? Heeft de kleine nig gelogeerd?
Nee, maar vooruitzicht dat ze volgende week kan worden opgenomen geeft weer wat moed om door te gaan. Dit weekend waarschijnlijk kijk wel hulp van een opa en oma, want volgende week woensdag is met weinig slaap ook lang. Maar kan het nu beter loslaten. Nu na de fles maar naar beneden gegaan en ze ligt nu op het speelkleed. Ritme is toch helemaal foetsie. Dan het maar zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Ze had voorheen wel dag en nacht ritme. Ook al kwam ze wel elke 4 uur, ze viel na fles wel makkelijk in slaap.

3 jaar geleden

Hier met een ziek ventje😢 slaapt normaal de klok rond, maar heeft erg veel last van zijn verkoudheid. Nu al weer 1,5u wakker, maar niets werkt. Gelukkig morgen vrij, omdat ik niet kan werken met een kind thuis.

3 jaar geleden

Ronde 1 ik had zelf nog geen eens geslapen ik word er steeds chagerijniger van

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ronde 1 ik had zelf nog geen eens geslapen ik word er steeds chagerijniger ...
Hier ook. Was ook nog wakker. Maar eigen schuld, iets teveel koffie vandaag woops 🤪

3 jaar geleden

Hier ook de eerste ronde, na 2,5 uur slaap. Inmiddels al een klein kwartier aan de borst.

3 jaar geleden

Ronde 2 😔

3 jaar geleden

Ik ben zo moe dat ik niet kan slapen ken je dat. Ik heb het gevoel een beetje gek te worden van die gebroken nachten. Toch ben ik overdag niet moe.

3 jaar geleden

1e ronde 🍼