3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ik heb er echt mega veel steun aan dat het bij jullie s nachts ook zo romme ...
Dat vind ik ook! Met al die doorslapende baby's zou ik de moed nog verliezen anders. 😴🙂

3 jaar geleden

Pfff... Vorige nacht was een hel [sinds 00.00 had ik bijma niet meer geslapen). Deze nacht heeft mn zoontje eerst flink van 20u30 tot 1u geslapen. Kheb hem dan gevoed en een uur later slapend weg gelegd. Ben zelf nog niet in slaap kunnen vallen en hij is al terug vwakker 😭

3 jaar geleden

Ja, komt ook omdat je er dan heel erg mee bezig bent en op gaat letten. Misschien helpt het om dan uit je bed te gaan, even kamille thee te drinken, magnesium kan ook helpen.. sterkte!

3 jaar geleden

Ronde twee. 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

🙋😴

3 jaar geleden

Reactie op D3vil_Kitt3n

Pfff... Vorige nacht was een hel [sinds 00.00 had ik bijma niet meer geslap ...
Heb hem na 40 minuten vasthouden weer slapend weg gelegd, na 30 minuten was hij weer wakker 😭 Ik hou dit niet vol..

3 jaar geleden

Wow! Gisteravond om kwart voor 7 de laatste voeding gegeven en ze kwam nu pas! En dat terwijl ze de laatste weken juist weer 2x per nacht kwam. Borsten stonden op ontploffen 😉

3 jaar geleden

Tweede ronde it is.

3 jaar geleden

Ronde 2. Hij slaapt niet meer langer dan 3 uur achter elkaar. Komt dit ooit wel goed? Gaat hij ooit wel doorslapen? 😭

3 jaar geleden

De eerste pas 🥳

3 jaar geleden

Ronde 2. Hij slaapt niet meer langer dan 3 uur achter elkaar. Komt dit ooit ...
Laten we hopen van wel! Ik probeer daar zelf niet te veel mee bezig te zijn, dan vind ik het namelijk nog slopender. Tegen de tijd dat ze puberen liggen ze in onze ogen misschien wel weer te lang in bed. 😂

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Laten we hopen van wel! Ik probeer daar zelf niet te veel mee bezig te zijn ...
Ja dat is waar🤣 maar kan toch niet stiekem wachten om een hele nacht door te slapen 🥺

VRIEND

3 jaar geleden

Als een poosje wakker, partner laat tijdens het verschonen de kleine rustig huilen. Waardoor ik niet kan slapen, hij chagrijnig wordt omdat de kleine zo huilt en ik hem hoor mopperen in de andere kamer, want hij kan het huilen niet hendelen. Als ik de kleine snachts een voeding geef, zorg ik ervoor dat alles zo rustig mogelijk verloopt ook vanwege mijn partner. Maar hij doet daar niet aan, waardoor ik nu klaarwakker weer in bed lig 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

De eerste pas 🥳
Ik had hetzelfde!! Laatste 19:00 eerste 05:00!! Wekker stond om 6 dus wel een uurtje minder slaap voor mij maar het gaat de goede kant op!! 😁

3 jaar geleden

Rotverkoudheid! Kleine meid zovaak speen kwijt niezen enz. Om 6 uur er uitgegaan we waren er allebij klaar mee. Nu samen op de bank. Nacht flesje gegeven nu spelen en moppperen🥰 ow oogjes vallen dicht.. sst🤭

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Nee, maar vooruitzicht dat ze volgende week kan worden opgenomen geeft weer ...
Prima toch ik had het in een ander topic gelezen super fijn dat de opname gepland staat en het rust geeft... Idd even uitzingen nog maar dat lukt je vast

3 jaar geleden

Ronde 2. Hij slaapt niet meer langer dan 3 uur achter elkaar. Komt dit ooit ...
Ik heb gelezen dat pubers meestal niet meer huilend wakker worden 🤞😋

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ik heb gelezen dat pubers meestal niet meer huilend wakker worden 🤞😋
Hahaha pluspunt🤣

3 jaar geleden

Fantastisch....hele avondritueel gedaan, 210/7 voor ze kiezen voor de nacht welke hij in slechts 18 minuten naar binnen tikte en nu wil meneer spelen ipv slapen. Nu dus maar weer afwachten tot hij gaapt of in ze ogen wrijft😴 ik ben moe....dit zijn toch geen speeltijden😫

3 jaar geleden

Spreek jullie in de nacht 🤪