3364 Reacties

3 jaar geleden

Spreek jullie in de nacht 🤪
Slaap lekker voor nu

3 jaar geleden

Spreek jullie in de nacht 🤪
Slaap lekker iedereen, tot vannacht inderdaad 😂 heb alles al klaar gezet

3 jaar geleden

Ronde 1 😅

3 jaar geleden

Zijn we weer! Eerste ronde. 🥳

3 jaar geleden

Eerste rondeeee Iemand nog tips om zelf door te slapen? Ik slaap niet langer dan 1.5hr aan een stuk..

VRIEND

3 jaar geleden

Present, mannetje heeft gisterenmiddag vaccinaties gehad. Normaal ingebakerd, nu in slaapzak. Slaapt wat onrustig. Nu even bij hem op de kamer, wachten tot hij in slaap gevallen is ❤️

3 jaar geleden

Ronde 2😴 gadver ga toch slapen 😪

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Present! Bij wie slaapt de kleine ook nog in de cosleeper naast je? Wanneer is het tijd voor om over te stappen naar de eigen kamer? Met 2 a 3 nachtvoedingen lijkt het me niks om ‘helemaal uit bed te moeten’. 😅

3 jaar geleden

🥱🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Present! Bij wie slaapt de kleine ook nog in de cosleeper naast je? Wannee ...
Hier slaapt mijn zoon in de cosleeper. Er zijn geen regels wanneer ze naar hun kamer moeten. Ja alleen ze passen tot ongeveer 6 maanden erin. Wij gaan hierna een ledikant in onze kamer zetten. Gewoon gezellig en praktisch. Overdag slaapt hij wel in zijn eigen kamer. Zo kan ik hem rustiger laten slapen.

3 jaar geleden

1e ronde 😴😵 Zoooo moeee! Hier slaapt ze ook nog in de cosleeper. Lekker handig en leuk om ze nog zo dicht bij me te hebben.

3 jaar geleden

Elke uur van de nacht gezien. Wederom last van het neusje and

3 jaar geleden

Nadat we gisteren 2.5u zijn bezig geweest om hem in slaap te krijgen heet hij bijna 5u aan 1 stuk geslapen! Nu lekker eten. Hopelijk slaapt hij nog wat verder straks!

3 jaar geleden

Ronde 2.. Gisteren sliep ze zo mooi 8 uur achter elkaar, vannacht is het weer drama.

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Present! Bij wie slaapt de kleine ook nog in de cosleeper naast je? Wannee ...
Hier hetzelfde!

3 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Elke uur van de nacht gezien. Wederom last van het neusje and
Hier ook. Flinke verkoudheid. Elk uur hoestbui en kan ik zijn neusje vrijmaken. Ben kapot 😴 en ik moet werken.

3 jaar geleden

Eerste ronde pas🥳 me man had haar als het goed is rond half 1 een flesje gegeven, niets van gemerkt. Da's gewoon 5,5 uur slaap achter elkaar. Ik had het even nodig.😇

3 jaar geleden

Hier strondverkouden :( zou t zo overnemen als t kon.. bedje wil ze niet alleen in de arm nou kom maar 💖

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Eerste ronde pas🥳 me man had haar als het goed is rond half 1 een flesje g ...
Heerlijk zeg! Dat kwam op het goede moment hè☺️