3364 Reacties

3 jaar geleden

Voeding zo afronden en dan naar werk. Voor zo’n 4,5 uur slaap voel ik me prima, zal later wel inkakken. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Flup12

Jbpm is niet voor de verzadiging.. dit is echt alleen om de melk in te dikk ...
Daar zijn de meningen over verdeeld😊dit kan omdat 't zwaarder op de maag ligt door de dikte volgens cb

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

1e ronde. Sinds gister wat jbpm toegevoegd zodat hij hopelijk wat meer verz ...
Mocht je hopen op verzadiging dan kun je beter rijstebloem proberen als je kindje ouder dan 4 maanden is. Ik gebruik het af en toe en mijn zoon slaapt er iets beter door

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

🤱 Ronde 1. Verbaasd me dit idd te lezen.
Was wel grappig ik stond echt zo van ohh wacht even😂 automatische piloot moet uit en moet nadenken 😂😂

3 jaar geleden

Mocht je hopen op verzadiging dan kun je beter rijstebloem proberen als je ...
Heb ik geprobeerd maar hij had direct weer last van obstipatie zelfs met de minimale dosering.

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Voeding zo afronden en dan naar werk. Voor zo’n 4,5 uur slaap voel ik me pr ...
Zet hem op💪

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Pff, voorheen sliep ze altijd iig 1x 7 uur achter elkaar door. De afgelopen ...
Oh men... ik ken het dat WAS hier ook 😅 hij sliep van 20.30 tot 7.00 maar de laatste weken komt hij in de nacht op de meest vreemde tijden! Kan er niet aan wennen...

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Voeding zo afronden en dan naar werk. Voor zo’n 4,5 uur slaap voel ik me pr ...
Het went hè dat weinig slapen. Als ik 5,5 uur heb geslapen voel ik me uitgerust en fit😋

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Was wel grappig ik stond echt zo van ohh wacht even😂 automatische piloot m ...
Ik herken het idd ookal een keer gehad dat er poep zat en ik het niet gelijk door had. Ze zat we bijna met haar voeten in

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst in zijn eigen kamer slapen. Alleen twijfel ik nog zo erg aangezien hij in de nacht nog voor voeding komt en af en toe voor zijn speen. Het is makkelijker om hem dan naast me te hebben. Hoe doen jullie dit? Slapen jullie kleine ook nog bij jullie in de kamer?

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst in zijn eigen kamer slapen. Alleen ...
Ik geef bv en hij komt een paar keer per nacht. Maar hij slaapt gewoon op zijn eigen kamer, voor hem en mijzelf rustiger. Tja het is wel eens vervelend om eruit te gaan. Maar ik viel altijd in slaap op bed als ik hem ging voeden.

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst in zijn eigen kamer slapen. Alleen ...
Mijn dochter slaapt nog bij ons. Ik ben echt te lui om het halve huis door te moeten. Ik ben er dus nog niet aan toe. Verschilt denk ik bij iedereen

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst in zijn eigen kamer slapen. Alleen ...
Mijn zoontje slaapt sinds dat hij 6 weken is op zijn eigen kamer. Met slechte nachten is het indd vermoeiend om 10x heen en weer te gaan maar naast me werd ik constant wakker van al zijn slaap geluidjes enz.

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst in zijn eigen kamer slapen. Alleen ...
Ik leg mijn zoontje op zijn eigen kamer op bed. Dan krijgt hij een droomvoeding om circa 22:30 en dan neem ik hem mee naar onze kamer. Dan ga ik zelf ook slapen. Overdag slaapt hij ook op zijn eigen kamer. Dit is eigenlijk omdat mijn man soms nog aan het werk is in de slaapkamer op de laptop. Misschien is dit een idee voor je?

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Zet hem op💪
Thankss!

3 jaar geleden

Mijn zoontje ligt sinds 19:30 voor het eerst in zijn eigen kamer. Sinds hij in sprong 4 zit komt hij soms voor een nachtvoeding, maar ik werd wakker van ieder geluidje. Net droomvoeding gedaan hij heeft 130cc op. Heb zazu muziekdoosje langs zijn bedje gelegd ik ben benieuwd hoe de nacht verloopt😬

3 jaar geleden

1e ronde 🥱

3 jaar geleden

Hier ook eerste ronde. Moe!

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst in zijn eigen kamer slapen. Alleen ...
Mijn zoontje slaapt vanaf 6/7 weken in zijn eigen kamer. Het is pittig inderdaad, omdat ik ook een paar keer per nacht mijn bed uit moest voor zijn voeding of hij is huilerig. Nu slaapt hij heerlijk door na 2 weken. Even doorzetten!

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️✅