3364 Reacties

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles ...
Ik voed nu in bed, maar toen ik nog op een stoel voedde deed ik een badjas aan, zijn iig je armen en een beetje je benen bedekt

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles ...
Ik voed in bed in onze slaapkamer en slaap in een pyjamabroek en voedingsbh. Mijn ochtendjas ligt naast het bed en die doe ik soms aan. Als ik ergens anders heen moet, doe ik dikke huissokken aan.

3 jaar geleden

Laatste voeding was om 9u30 en net weer voeding gehad we gaan de goeie kant op 😴

3 jaar geleden

Net de 2e nachtvoeding erop zitten. Slaap baby, slaap. 🤞🤞🤞 Voor BV heb ik liefst zo weinig mogelijk aan. Ik heb het nog steeds erg warm tijdens het voeden 's nachts. Er staat geen verwarming op.

3 jaar geleden

Jeeujj ze viel zelf op de bank in slaap snel ingebakerd en hoooop naar bed 😳😳😳😳 eindelijk kan ik gaan slapenn 🙈🙈 succes damess ❤️❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles ...
Ik heb een Mamalicious pyjama hemdje met knoopjes aan de voorkant en een voedingsbeha voor de nacht, zo eentje zonder beugels of bandjes, meer een topje. Maar ik voed ook in bed, op mijn zij en mijn dochter ook op haar zij maar dan een beetje schuin tegen mijn kussen aan ivm reflux. Dus de deken ligt over mij heen en zij ligt nog in haar inbakerdoekje. Ze is wel binnen 4 minuten klaar dus kans om het koud te krijgen heb ik nauwelijks.

3 jaar geleden

Om 11 uur, 2 uur, 4 uur, 6 uur. meneer is enorm onrustig. De eerste twee keer gekolfd terwijl papa de fles gaf, daarna maar niet meer gekolfd want ik was al een uur verder. Vervolgens niet kunnen slapen door het gesnurk van papa en een uur later kwam die dus weer. Nu maar live aan het voeden, maar man. Ik ben kapot. Als ik volgende week moet werken is dit het tijdstip dat ik ook op moet staan 😣

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles ...
Ik heb een voedingspyjama met lange mouwen en een lange broek. Daaronder een voedingshemdje van de lidl, geeft voldoende ondersteuning zodat ik geen bh nodig heb. Vaak ook sokken aan of sloffen naast het bed staan.

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles ...
Deed ik in het begin ook. Dan deed ik m’n ochtend jas aan en ik heb een deken op de stoel liggen in z’n kamertje die ik dan over mijn benen legde. Ik slaap alleen in ondergoed. Nu blijf ik in bed met voeden 😅

3 jaar geleden

🤱🏼

3 jaar geleden

Elke nacht tussen 2 en 3 ✌🏻 maar gelukkig vallen mijn dochter en ik daarna weer in slaap. Succes alle wakkere mama’s en ook welterusten gewenst!

3 jaar geleden

Hier ook vaak tussen 2 en 3. hopelijk kunnen we nu tot 7u doorslapen

VRIEND

3 jaar geleden

👋

3 jaar geleden

Daar zijn we weer🙋‍♀️ Eerst een overstuur peuter getroost en nu de kleine gevoed.. veel succes vandaag dames

3 jaar geleden

Yep eerst bv en nu ook kolfen

3 jaar geleden

Borstvoeding 03.40!!!

3 jaar geleden

Wat hebben jullie aan ‘s nachts, borstvoeding gevende mama’s? Ik vind alles ...
Ik een pyjama broek en blouse... en voedings top.. heel sexy 🤷🏽‍♀️.. ik heb het elke nacht heel koud tijdens voeden dus dit is t beste. Zo kan ik de knopen even los doen van de blouse

3 jaar geleden

Helaas na 4 hoede nachten vannacht weer 3 x eruit. 🙄 Dit zal sprong 3 dus wel zijn😱

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Helaas na 4 hoede nachten vannacht weer 3 x eruit. 🙄 Dit zal sprong 3 dus ...
Je bent niet alleen 😘 ik denk dat onze dame er ook mee bezig is

3 jaar geleden

Hier ook begonnen om 03:45. Valt niet tegen gezien hij volgens mij in een sprong zit. Overdag komt hij nu elk half uur/uur!