3364 Reacties

3 jaar geleden

Ronde 1✔ hopelijk rekt hij ronde 2 tot 6.15 dan kan mijn vriend die na zijn nachtdienst doen, zo niet wordt het een fijne avond, want ik ben ook al om 00.30 geweest voor een speen.. de ene nacht slaapt hij door de andere komt hij 2 a 3 keer🤨

3 jaar geleden

🙋‍♀️🍼✅

VRIEND

3 jaar geleden

Present voor de 3e keer. We zijn aan het afbouwen met inbakeren ivm omrollen. We probeerde cold turkey vannacht, maar dat wordt hem niet, bij totaal al 5 keer eruit geweest voor een speen. Partner is nu de fles aan het geven, maar man, wat een vermoeiende nacht. Morgen maar eens proberen met 1 arm eruit ipv cold turkey stoppen. Soms denk ik dat hij nooit goed zal slapen zonder inbakerdoek 🥲

3 jaar geleden

Eerste ronde 🥱 en bedankt voor jullie reacties!

3 jaar geleden

Pamela Anderson hier.. Laatste drinksessie om 19.30 uur.

3 jaar geleden

1e ronde pas 🎉 en weer werken zo😴

3 jaar geleden

3e ronde. Ik ben zo moe. Ik ben helemaal in tranen. Ik ben al vanaf kwart voor 1 bezig.. voeden omhoog houden uurtje later troosten speen en uur later weer voeden en nu weer omhoog houden. 😔😔

3 jaar geleden

2e ronde😭

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Present voor de 3e keer. We zijn aan het afbouwen met inbakeren ivm omrolle ...
Hebben wij ook gedaan, eerst paar dagen 1armpje eruit, toen allebei eruit en toen de slaapzak

3 jaar geleden

Eerst een mega-enge nachtmerrie (t was t warm, daar ga je eng van dromen), daar meer dan een uur van wakker gelegen, sliep ik eindelijk, wil meneer eten... Achja.

3 jaar geleden

OOOOOOOOOOOMG Bibi slaapt al vanaf elf uur! Ik kwam opeens op het briljante idee om haar niet meer wakker te maken voor de laatste avond fles. Dus ze had om kwart voor zes de fles, sliep van half zeven tot half elf. Werd toen zelf wakker, kreeg fles en slaapt nu nog steeeeeds!

3 jaar geleden

Hier ook al weer 5x wakker. Maar helaas is dat hier normaal... alleen speentje erin en dan slaapt hij weer door. Iemand een idee hoe we hier vanaf komen? Soms lijkt t ook of hij in z’n slaap huilt...

3 jaar geleden

Moed opgegeven om 5u; toen al voor de 3e keer eruit om haar te laten drinken. Haar even bij haar vader gelegd om zelf te douchen.. en nu slapen ze allebei. Inmiddels dus gedoucht, was gevouwen en vaatwasser uitgepakt 😅 😴

3 jaar geleden

Nou eerste keer eigen kamer. Hij heeft om 03:30 90 cc gedronken normaal vanaf dan is het hele tijd wakker worden na halfuur. Nu heeft mijn vriend zich zelf verslapen voor werk omdat de baby nog steeds slaapt 🤯 nog nooit zo blij geweest met verslapen haha

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

OOOOOOOOOOOMG Bibi slaapt al vanaf elf uur! Ik kwam opeens op het briljante ...
Goed bedacht van jou. Hier werkt een droom voeding ook averechts.

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

OOOOOOOOOOOMG Bibi slaapt al vanaf elf uur! Ik kwam opeens op het briljante ...
Heeeeerlijk!!!!

3 jaar geleden

Tot straks 😪

3 jaar geleden

Boris voor de 2de x verkouden, ze eerste tandje en sprong 4 = nooit meer slapen😭 hij huilt zo anders door de pijn zo zielig. Ronde 1 dus hier 😪

3 jaar geleden

Ronde 1

3 jaar geleden

Ik lees in dit topic vaak ronde 1, ronde 2.. wat bedoelen jullie daarmee mama’s? 🤗