3364 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op D Stok

Ik lees in dit topic vaak ronde 1, ronde 2.. wat bedoelen jullie daarmee ma ...
1e nachtvoeding, 2e nachtvoeding. Het lijkt hier deze nacht op maar 1 nachtvoeding uit te komen, en dat terwijl ze de gehele vorige fles heeft uitgespuugd 🤔. Even niet zo lekker, morgen extra knuffelen met pappa en mamma 😊

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

1e nachtvoeding, 2e nachtvoeding. Het lijkt hier deze nacht op maar 1 nach ...
Ahhhh.. bedankt voor je antwoord 🤗. Ik neem aan dat dat dan eerder gaat om BV? Ik geef namelijk KV en heb al een tijdje geen nachtvoedingen meer. Ik hoop voor je dat het bij 1 nachtvoeding blijft en dat je even lekker wat uurtjes kan gaan slapen! Beterschap gewenst voor de kleine ❤️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op D Stok

Ahhhh.. bedankt voor je antwoord 🤗. Ik neem aan dat dat dan eerder gaat om ...
Nee maakt niet uit of je kv of bv geeft. Is gewoon erg afhankelijk van je kindje. Wij geven kv en zaten afgelopen tijd elke 4 uur een fles, dus ook in de nacht. Nu heeft ze 6 uur geslapen!

3 jaar geleden

Eerste ronde pas 🙏 gister was het ook pas 4u, dat had ik echt even nodig. Dit zijn weer een beetje de tijden van voor sprong 4, is ie dan eindelijk voorbij? 😊

3 jaar geleden

Reactie op D Stok

Ahhhh.. bedankt voor je antwoord 🤗. Ik neem aan dat dat dan eerder gaat om ...
🤣Was dat maar waar

3 jaar geleden

Mijn man had de fles van 00:00 gedaan. Alleen om 3:15 eruit en het kunnen rekken met speen. Vervolgens zo hard gesnurk naast me, door oordoppen heen dat ik verkast ben naar de bank😅. Ook daar hoor ik het nog, dus ben bang dat slapen niet meer lukt. Inmiddels ook nog een keer boven geweest bij de kleine man en die zal zo toch echt een fles willen. Sorry voor het lange verhaal.. iets met frustratie😂

3 jaar geleden

Ik ook heb een tweeling waar van er 1 doorslaapt en 1 nog steeds elke 3 uur wakker wordt en m’n peuter die toch meestal 1 keer per nacht bij me in bed probeert te kruipen. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

🤣Was dat maar waar
Hahahah ja daar had ik even niet over nagedacht 🤣

3 jaar geleden

🍼1️⃣✅

3 jaar geleden

Helaas, ronde 2 al, hopelijk redt ze het nu tot 7🤞

3 jaar geleden

Vanaf 00.45 al bezig 🙈 gelukkig is dit meer uitzondering dan regel 😴

3 jaar geleden

Het is ineens lastig sinds een week ofzo om hem weer te laten slapen na de ongeveer 3 uur fles. Voorheen kon ik hem daarna wegleggen en murmelde hij een beetje en viel in slaap. Nu echt met huilen en wakker. Is dat een sprongdingetje of iemand weet?

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ronde 2

3 jaar geleden

04:30 wakker voor de tweede ronde en mijn wekker zou gaan om 05:00. Beetje jammere timing.

3 jaar geleden

Reactie op Fée

04:30 wakker voor de tweede ronde en mijn wekker zou gaan om 05:00. Beetje ...
Same here 😂

3 jaar geleden

😪

3 jaar geleden

Ronde 2. 😴

VRIEND

3 jaar geleden

Dochter slaapt bedt aardig vannacht. Om 23 uur en net om 4.30 fles gehad. De tijd hiertussen helaas wel wakker geweest omdat m'n man voedselvergiftiging heeft 😔. Al blij dat we dit niet allebei hebben, we hebben hetzelfde gegeten.

3 jaar geleden

Na een hele week ellende vanwege sprong 4 nu pas ronde 1. Hopelijk is deze sprong snel voorbij.