3364 Reacties

3 jaar geleden

Ronde 2 en ik ben zelf mega verkouden. Pfff irritante loopneus.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Dochter slaapt bedt aardig vannacht. Om 23 uur en net om 4.30 fles gehad. D ...
Nee joh dat meen je niet... Beterschap zeg

3 jaar geleden

Reactie op Nanako

Het is ineens lastig sinds een week ofzo om hem weer te laten slapen na de ...
Waarschijnlijk wel hier slaapt ze niet meer door en ipv er 4uur tussen te laten is het nu snachts om de 3 uur feest. Maar ze slaapt gelukkig wel snel in... Ze huil ook weer gelijk als ze wakker wordt ipv eerst eh eh eh ze zeggen

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Dochter slaapt bedt aardig vannacht. Om 23 uur en net om 4.30 fles gehad. D ...
Oh balen! 😵

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Na een hele week ellende vanwege sprong 4 nu pas ronde 1. Hopelijk is deze ...
Hier inmiddels ook weer een van de drie voedingen laten vallen. Als dit sprong 4 was, dan was het een erg pittige week. Maar wel een week durend. Laten we het maar hopen hè!

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Dochter slaapt bedt aardig vannacht. Om 23 uur en net om 4.30 fles gehad. D ...
Ahhhh bah beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Na een hele week ellende vanwege sprong 4 nu pas ronde 1. Hopelijk is deze ...
Hier ook! Van 18:30 tot 04:00 geslapen🥳 fles erin en toen weer tot 08:00. Hoop dat we het ergste hebben gehad 🤞🏼

3 jaar geleden

Hier inmiddels ook weer een van de drie voedingen laten vallen. Als dit spr ...
Hier is ze ook van 5 naar 7 voedingen gegaan ineens. Gister dan gelukkig weer terug naar 6. Sprong 4 kan wel 5 weken duren dus ik vrees het ergste 😭

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Hier ook! Van 18:30 tot 04:00 geslapen🥳 fles erin en toen weer tot 08:00. ...
Lekker is dat na meerdere gebroken nachten. Sprong 4 kan 5 weken duren dacht ik. Hopelijk wordt het snel beter en anders succes de komende tijd.

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Hier ook! Van 18:30 tot 04:00 geslapen🥳 fles erin en toen weer tot 08:00. ...
Hier sliep hij vannacht ook van 22 tot 5, toen flesje en daarna door tot 8🎉 wat kan een nacht goed slapen een mens gelukkig maken hé 😅

3 jaar geleden

Ik moet morgen weer beginnen met werken. Ik hoop zo erg dat de nachten vanaf nu beter gaat 😭 anders ben ik echt een zombie 💀

VRIEND

3 jaar geleden

Ik moet morgen weer beginnen met werken. Ik hoop zo erg dat de nachten vana ...
Hopelijk mogen juie wat slapen vannacht. Groot respect en bewondering voor iedereen die weer aan het werk is! (Zit zelf ivm ziekte nog langer thuis)

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Hier is ze ook van 5 naar 7 voedingen gegaan ineens. Gister dan gelukkig we ...
Ja ik heb het donderwolkje nog niet bereikt. Dus we wachten maar af. Ik geniet er nu wel even van 😂

3 jaar geleden

Ik moet morgen weer beginnen met werken. Ik hoop zo erg dat de nachten vana ...
Ik werk alweer sinds 1 Feb en moet zeggen dat ik ook een behoorlijke zombie ben👽

3 jaar geleden

Eerste ronde weer gehad. Succes iedereen :)

3 jaar geleden

1e ronde. 🍼👶

3 jaar geleden

Eerste ronde! Ik warm de melk op en ben aan het kolven, terwijl papa de baby lekker laat huilen in haar bed. 🤨

3 jaar geleden

Eerste 🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Eerste nachtdienst van mn man sinds de bevalling. Ik slaap altijd slecht (niet) als hij er niet is. Nu met de kleine voel ik de vermoeidheid dubbel zo zwaar... (ik doe eigenlijk alle verzorging overdag en savonds) Leuk, want ben zelf ook alweer aan t werk😔

3 jaar geleden

Ik schrok om t uur vanmorgen wakker. Had ik nog niets gehoord. Was ik bang dat ze dood in dr bed lag. Het is ook nooit goed 😋