3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ik schrok om t uur vanmorgen wakker. Had ik nog niets gehoord. Was ik bang ...
Zo herkenbaar... Ik wordt ook altijd onrustig als ze overdag langer dan 2uur slaapt

3 jaar geleden

Ik moet morgen weer beginnen met werken. Ik hoop zo erg dat de nachten vana ...
Hoe ging het?

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe ging het?
Lief dat je het vraagt! Ik vond het echt heel pittig. Ik werk op een kdv maar vind het niet meer zo leuk.. ik kwam huilend thuis en dat ik het even niet meer weet. Wat kan ik anders doen? 😞

3 jaar geleden

Lief dat je het vraagt! Ik vond het echt heel pittig. Ik werk op een kdv ma ...
Geloof me het went. Ook met de nachtvoedingen erbij. Ik werk ondertussen al weer 2 maanden 😱. Ik liep elke keer huilend naar huis, als ik thuis ging werken en de baby afgezet had bij de kdv. Sinds ik werk slaapt de kleine meid ook niet meer door. Toch geniet ik nu af en toe een beetje als ik gewoon kan werken en ik ben nog blijer als ik haar weer na het werk kan ophalen. We kroelen veel als ze thuis komt en dat vinden we beide erg fijn 🥰

3 jaar geleden

Lief dat je het vraagt! Ik vond het echt heel pittig. Ik werk op een kdv ma ...
Ik weet ook niet of ik mijn werk nog leuk vind... Ik denk dat het normaal is dat je met een kindje je weer even afvraagt wat belangrijk is en wat je wil... Geeft niet dat je het even niet weet dat komt wel weer dikke kus van ons. Rustig aan stap voor stap...

VRIEND

3 jaar geleden

2e nacht in de slaapzak. Vorige week was het geen succes. Hopelijk gaat het nu goed. 🤞🏼

3 jaar geleden

Eerste ronde zo klaar. Afgelopen nachten had ik niet eens de energie om op mn telefoon te kijken. 😂

3 jaar geleden

Net klaar. Vorige nachten kwam meneer 2 uur eerder, dus al heel dankbaar dat ik langer heb mogen slapen. Met een beetje geluk meldt ie zich pas weer om 6hr, wanneer mn wekker voort werk gaat

3 jaar geleden

Hier ook net klaar. Sem is de hele dag onrustig geweest met in slaap vallen. Maar nu lijkt het goed te gaan! Hopen dat hij eventjes kan doorpakken tot de ochtend.

3 jaar geleden

2e ronde klaar. Deze nacht voor het eerst om de 4 uur ipv 3 uur.😊 Hopelijk nu weer (wekker gaat 6 uur), kan ik me "rustig" klaar maken voor werk en de opvang....

3 jaar geleden

Ronde 1 gehad dametje heeft keurig gedronken aan beide kanten, trotse mama. En was al half in dromenland toen mama terug kwam van de wc. 🤟

3 jaar geleden

Ronde twee weer. 🥱

3 jaar geleden

Kleine verkouden... vanaf 23.45 regelmatig eruit voor speen huilen. Half 3 maar schone luier gegeven en paracetamol.... bleef huilen en klaar wakker die kleine..nu weer stil.. maar zit al een uur beneden met haar

3 jaar geleden

Tweede ronde weer. Elke keer als ik denk dat we uit die ellendige 4e sprong zijn en de nachten weer wat beter worden, krijgen we toch weer een paar slechte nachten.

3 jaar geleden

Wauw 20.30 laatste fles en 5u de 1e ronde pas. Hij heeft doorgeslapen🎉🎉 van janken van moeheid naar janken van geluk onderweg naar werk 🎂🎊

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wauw 20.30 laatste fles en 5u de 1e ronde pas. Hij heeft doorgeslapen🎉🎉 v ...
Wow, wat fijn! Werkse

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Kleine verkouden... vanaf 23.45 regelmatig eruit voor speen huilen. Half 3 ...
Beterschap! Hopelijk nog wat kunnen slapen en vandaag een rustige dag?

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wauw 20.30 laatste fles en 5u de 1e ronde pas. Hij heeft doorgeslapen🎉🎉 v ...
Hier ook een langere nacht. Ik was beneden gaan slapen omdat ik vorige nacht amper had geslapen. Manlief wordt minder snel wakker van geluiden. Ze is enkele keren wakker geweest en hij heeft haar altijd gewoon speentje gegegeven. Ze heeft dus pas vanmorgen om 6u weer gegeten. Dus van 23u30 tot 6u. En ik heb dus voor de 1e keer in meer dan 4 maanden meer dan 4u na elkaar geslapen. 🙏

3 jaar geleden

Hoelaat gaan jullie kleintjes naar bed? Ik loop er hele tijd mee te kloten. Hij word 4 uur wakker. Dat is voor mij een beetje te vroeg. Hij is met toeval twee keer netjes 7 uur wakker geworden maar die dag ervoor waren we weg geweest. Gisteren half 7 geprobeerd en viel 18:50 in slaap.

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Beterschap! Hopelijk nog wat kunnen slapen en vandaag een rustige dag?
Thanks. Rond 0415 is ze in slaap gevallen..om even 5 uur weer wakker te zijn voor speen en huilkreet. Daarna nog een keertje. Om half 8 werd ze vrolijk wakker.. ik denk dan hoe dan?! Ben vandaag gelukkig vrij..morgen weer werken... lief dat je er naar vroeg🍀