3364 Reacties

3 jaar geleden

Het was hier ook weer drama vannacht. Na de voeding niet meer willen slapen.😴 gelukkig slaapt ze dan uit en kom ik nu pas me bed uit☺

3 jaar geleden

Zou sprong 4 genomen zijn of was het even energie opdoen voor komende nacht? Na 2 rotnachten heeft hij vannacht een topnacht gehad 🤩 meneer heeft geslapen van 20.00 tot 06.20.. gevalletje poepbroek.

3 jaar geleden

Hoelaat gaan jullie kleintjes naar bed? Ik loop er hele tijd mee te kloten. ...
Tussen 18 en 19u. Ze is dan echt moe en wordt ellendig.

3 jaar geleden

Hoelaat gaan jullie kleintjes naar bed? Ik loop er hele tijd mee te kloten. ...
Mijn zoontje slaapt tussen 18 en 19.30 ongeveer in de box. Hij wilt dan graag nog bij ons zijn en op zijn kamertje geeft hij niet op. In de box baker ik hem in doeken en slaapt hij bijna altijd wel even. Dan rond 20.30 gaan we naar boven voor de laatste fles. Soms iets later als hij iets langer heeft geslapen beneden. Rond half 10 ligt hij dan op bed en ga ik ook meteen naar bed😅

3 jaar geleden

Hoelaat gaan jullie kleintjes naar bed? Ik loop er hele tijd mee te kloten. ...
Tussen 18:30 en 19:30

VRIEND

3 jaar geleden

2e nacht met slaapzak. 1e nacht aantal keer wakker geweest, maar snel weer in slaap. 1e keer wakker, speen gegeven.

VRIEND

3 jaar geleden

2e keer eruit voor de speen 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

✅🍼

VRIEND

3 jaar geleden

Eruit gegaan voor flesje 🍼

3 jaar geleden

Wakker vanaf 2 uur hoesten, klaar wakker nu... daarvoor al meerdere keren eruit geweest voor speen/verkouden.. man zit nu beneden met haar. Zij heeft het prima naar haar zin...🥳🥳. Ik hoop toch echt dat dit minder word.😑

3 jaar geleden

Ik ook. Al ruim 3 weken elke nacht veel wakker. Soms wel tot 7 x per nacht. Ben begonnen met werken. Alsof hij mij mist ‘s nachts inhaalt. Heb een luchtbevochtiger besteld, hopelijk zal hij minder vaak wakker worden

3 jaar geleden

Pfff hij komt weer om de 3 uur ipv 4 😭

3 jaar geleden

3x al deze nacht 😭

3 jaar geleden

Ronde 2 BV 🙋🏽‍♀️

3 jaar geleden

Kan niet wachten tot sprong 4 voorbij is en haar slaapritme weer verbeterd 😱😭

3 jaar geleden

Eerste ronde 😲 Bijna 10 minuten aan het kolven en de flesjes zijn alweer vol. 😅

3 jaar geleden

Volgens mij combinatie sprong 4 en wennen aan slaapzak ipv puckababy vanwege rollen. Wel 6 x uitgeweest en hij ligt de hele nacht te brabbelen en zingen alsof het midden op de dag is 😴😴😴

3 jaar geleden

Na 4,5 maand heeft onze kleine eindelijk een keer doorgeslapen 🤞dat dit vaker gebeurd! Hopelijk slapen jullie kanjers ook snel door! Jullie doen het geweldig mamas!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Joy88

Volgens mij combinatie sprong 4 en wennen aan slaapzak ipv puckababy vanweg ...
Hier hetzelfde, vannacht regelmatig eruit geweest ivm wennen aan slaapzak en ik denk (🤷🏼‍♀️) sprong 4. We can do this! 💪🏼

3 jaar geleden

In plaats van bed tijd te vervroegen heb ik hem om half 8 op bed gelegd. Vandaag keurig tot 6.15 geslapen met een paar voedingen tussendoor. 😄