3364 Reacties

3 jaar geleden

1e ronde 😴

3 jaar geleden

Hier ook 1e ronde 🥲

3 jaar geleden

Eerste ronde na de voeding van 20.30. De eerste paar maanden zat er 5 a 7 uur tussen de voedingen snachts. Nu met 4 maanden elke 2.5 a 3 uur. Ben benieuwd hoe vaak ik deze avond weer bezig ben. (Naast het wakkerworden door plots huilen in slaap en speen er in stoppen) 🥱🥱

VRIEND

3 jaar geleden

Half 12 laatste voeding gegeven, en wat meer gegeven. Hopelijk helpt het 🥲🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Eerste ronde na de voeding van 20.30. De eerste paar maanden zat er 5 a 7 ...
Dat heb ik dus ook! Eerst altijd na de laatste voeding 1x wakker rond 3/4 uur om te drinken en dan doorslapen tot 8/9. Nu is het gewoon elke 3 uur 's nachts 😅 zal wel een fase zijn, hopen we dan maar🤞🏻

3 jaar geleden

Laatste voeding om 22.15u gegeven en een keer rijstebloem er door heen in de hoop vannacht een keer door te slapen maar ze is nu al om 1u gekomen ipv 3u 😭 vind nachtvoedingen 1x in de nacht niet erg al 4,5 maanden lang maar ben er nu ff klaar mee hoor 😅

3 jaar geleden

🍼1️⃣✅

3 jaar geleden

Reactie op Mari8

Laatste voeding om 22.15u gegeven en een keer rijstebloem er door heen in d ...
Ik begrijp je helemaal!

3 jaar geleden

🙋‍♀️ jeetje wat was ik diep in slaap toen ze net kwam 😴

3 jaar geleden

2e ronde.... 🥱🥱

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

🙋‍♀️ jeetje wat was ik diep in slaap toen ze net kwam 😴
Had ik ook 😴

3 jaar geleden

2.5 uur verder voor de 2e ronde😴

3 jaar geleden

🙋‍♀️😴

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

2.5 uur verder voor de 2e ronde😴
Hier exact hetzelfde. Tpt voor kort kon hij blokken van 5-6u maken. Tegenwoordig max 2,5-3u... 😴😴

3 jaar geleden

Ronde 2#

3 jaar geleden

3e ronde alweer, hier komt hij nu ook al zeker 2 weken om de 2,5u 'snachts. Vandaag lijkt het nog gekker te worden en laat hij er maar max 2u tussen 🤯 Hoop echt dat dit een fase is die snel voorbij gaat!

3 jaar geleden

Eerste x, zou dit dan na drie weken zo vaak eruit dan eindelijk weer terug naar normaal gaan. 🤞🏻 dat hierbij hopelijk sprong 4 ten einde is.

3 jaar geleden

Bijzondere nacht hier. 6 uurtjes achter elkaar geslapen met één onderbreking aan het begin voor een speentje. Hij sliep wel wat onrustig, waardoor ik meermaals ervan uit ging dat hij voor voeding zou komen. Dus even naar toilet of voedingskussen erbij pakken, waarop meneer vervolgens weer rustig doorsliep. 😅

3 jaar geleden

2 uur en 15 minuten. 3e ronde. Maar in die tijd wel 5x wakker geweest omdat ze keihard huilend wakker werd. Speen hielp eventjes maar. Soms zou ik weer eventjes de kraamweek willen, wat een heerlijkr nachten toen xD

3 jaar geleden

Top, 8 keer eruit geweest vannacht en ook nog werken vandaag🥱