3364 Reacties

3 jaar geleden

Het leed dat sprong 4 heet!!! 🤯 mijn god, wat heftig

3 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Het leed dat sprong 4 heet!!! 🤯 mijn god, wat heftig
Normaal huilen gebeurd hier momenteel niet meer! Continu krijsen en gillen op volumestand 100

3 jaar geleden

Dat was weer een... 'interessante' nacht 🥴 De kleine ligt nu triomfantelijk naar me te lachen. Leuk was dat hè mam, elke 1,5 uur wakker worden? Quality time zullen we maar zeggen ☺️

3 jaar geleden

En laatste "nacht"voeding. 4e ronde. Hoop dat de slaapregressie snel voorbij is

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Dat was weer een... 'interessante' nacht 🥴 De kleine ligt nu triomfantelij ...
😅😂

3 jaar geleden

Ik lees dat ik niet de enige ben geweest met een enorm drama vanacht. Hier bijna de hele nacht gehuild ook in zijn slaap (doet hij in sprongetjes) en veel wakker geweest, 3 voedingen, 1 keer zijn bed onder gepoept en 1 keer geplast, dus 2keer alles verschoond. En om 6 uur vond hij het mooi geweest en dat de dag begon, waar hij normaal tot 7.30u slaapt. En nu heb ik emdr, dus top!😩

3 jaar geleden

Top, 8 keer eruit geweest vannacht en ook nog werken vandaag🥱
Herkenbaar en sterkte 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Herkenbaar en sterkte 🤗
Dankjewel! Ook voor jou en de andere vermoeide mama’s vandaag. Het wordt ooit beter 😩

3 jaar geleden

Dankjewel! Ook voor jou en de andere vermoeide mama’s vandaag. Het wordt oo ...
Hier is het af en aan ook alweer 2 weken drama. Me moeder is er nu want ik ga zo zalig naar de kapper. Even een paar uur me time 🙏

3 jaar geleden

Ik ben dus niet de enige. Zoonlief lukt weer niet om zelf te slapen dus die heeft in onze armen gelegen. Een van ons dan wakker om op te letten. 🥲

3 jaar geleden

Dankjewel! Ook voor jou en de andere vermoeide mama’s vandaag. Het wordt oo ...
Ooit klinkt nog zo ver weg😴

3 jaar geleden

Vroege eerste ronde.. Zal wel weer betekenen dat er ook een tweede ronde komt. Jammer, afgelopen twee nachten was het maar 1 voeding.

3 jaar geleden

Hoppaaa 1e voeding alweer. Heb gevraagd aan man om flesje te geven. Uiteraard ik ook wakker. 🙄

3 jaar geleden

Ik sliep zo lekker 😵😵

3 jaar geleden

Eerste voeding weer gehad. Laten we hopen op lekker doorslapen tot morgenochtend. Hij was naar de babyspa geweest en best wel moe 😌

3 jaar geleden

Gadver mijn zoontje huilt en krijst ineejs sinds 2 dagen. Is ook verkouden en hoest. 😪 Kon hij maar vertellen wat er is ipv oorverdovend huilen.

3 jaar geleden

2e ronde 😴

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Gadver mijn zoontje huilt en krijst ineejs sinds 2 dagen. Is ook verkouden ...
Oef... wat zwaar. Succes 💪 en beterschap voor de kleine!

3 jaar geleden

Kind en man slapen heerlijk en mama die klaar wakker is.... pff ik wil slapen.

3 jaar geleden

Present! Verkouden mannetje hierzo.