3364 Reacties

3 jaar geleden

Ook present. Hij heeft vanaf 3 uur al krampjes en is nu flink aan het brabbelen. Nog even en het is weer voedingstijd.. no sleep for me 😔😔

3 jaar geleden

Vanaf 23.45 elke keer die ..... speen.. overdag kan ze prima zonder slapen maar in de nacht elke keer huilen. Nu weer beneden op de bank. Ze bleef huilen.. muziekje aan en slaapt weer met 1 hand mij vast houden.. is dit einde van sprong 4 en verkouden zijn...😔

3 jaar geleden

Oke, heb voor het eerst white noise geprobeerd via mijn telefoon in haar bedje.. en ze is nu pas wakker geworden 😍 dat ga ik vaker proberen 😏

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hoppaaa 1e voeding alweer. Heb gevraagd aan man om flesje te geven. Uiteraa ...
Dat heb ik nou ook altijd 😅 ze hoeft maar een mini geluidje te maken en ik sta 100% aan 😅

3 jaar geleden

Dag 3 op een rij met om 5u pas de eerste nachtvoeding, best netjes! Tijdens zo'n sprong ga je toch twijfelen of die onrust het 'nieuwe normaal' is, maar het gaat echt over

3 jaar geleden

Het ging tot half 4 eigenlijk best goed... nu beneden op de bank met een ontroostbaar kind 🤯

3 jaar geleden

🙋‍♀️🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

🙋‍♀️🍼

3 jaar geleden

Ze kwam om 5 uur........ 🥴

3 jaar geleden

Om 6 uur wakker, heb haar maar even meegenomen naar ons bed. Ze slaapt nu als een roosje! Ik durf alleen niet te slapen met haar in bed.

VRIEND

3 jaar geleden

Half 3 vannacht, mannetje is met zijn sprongetje bezig. 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Vannacht 5 x eruit voor de speen.. GAAAAAAPPPP...

3 jaar geleden

We hebben de donderwolk bereikt met sprong 4 en meneertje was 4 keer wakker geworden 🥱

3 jaar geleden

Ronde 1😪

3 jaar geleden

Hier ook ronde 1. Vraag me wel af of ze echt honger had. Als ik haar uit bed pakte, viel ze meteen in mijn armen in slaap. Probeer ik haar terug te leggen, meteen krijsen. Dit ongeveer 5 keer geprobeerd en nu toch maar even aan de borst gelegd. Nu is ze aan de borst in slaap gevallen, hopelijk kan ik haar nu wel wegleggen.

3 jaar geleden

🙋‍♀️ Ons draakje heeft net lekker gedronken en is nu echt klaarwakker. Ging keihard naar mijn man roepen/brabbelen en naar hem toe wiebelen zoals ze normaal in de ochtend doet (hij wordt ‘s nachts niet wakker door zijn medicatie), nu in haar eigen bedje hele verhalen tegen haar knuffel 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik weet niet wat ik mee maak. Momenteel ronde 1, om kwart over 2 gestart. Laatste voeding was om 16.45! En hij sliep vanaf ongeveer 19u 😱 Zou sprong 4 dan nu eindelijk voorbij zijn? Durf het bijna niet te typen 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Wakker, het is mijn partners beurt voor de fles maar die laat hem gerust een kwartier huilen omdat hij ‘wakker’ moet worden 🙄

3 jaar geleden

Na 2 nachten pas om 5:30-6:30 de eerste fles ( eindelijk na bijna 5 maanden), is het nu weer 3:15. Maar een klein flesje gemaakt en vlak voor het eind viel hij terug in slaap. Nu afwachten voor hoe lang 😂

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

🙋‍♀️ Ons draakje heeft net lekker gedronken en is nu echt klaarwakker. Gin ...
Inmiddels bijna 3 uur wakker en ons feestbeest is eindelijk weer in slaap 💤 Nu ik nog...