3364 Reacties

3 jaar geleden

Klaar wakker gezellig kletsend meisje van 4 maanden naast me!

3 jaar geleden

3e ronde al op dit uur 😴😴😴

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Oke! Dank je wel voor je reactie. Ik doe nu 20 min, maar ik vroeg me dus af ...
Denk dat het sowieso per kindje verschilt. Als je denkt dat het korter kan, kun je het een klein beetje inkorten misschien.

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Weer present👋 Niet dat hij de afgelopen dagen doorsliep, integendeel, maar ...
Dat heb ik ook😋 niet dat de buren ruzie hebben maar dat ik in de nacht niet meer op me telefoon wilde kijken. Ik voel me vannacht schuldig door dat tekstje van voor de mama's die het nodig hebben. Ik merk ook dat ze het liefst bij mij slaapt maar ik heb toch liever dat ze in dr bed slaapt 🙈

3 jaar geleden

Pfff man die nachtdiensten heeft en kids telkens om 0500 uur wakker en dat moet je nog hele dag in je eentje.. #team no sleep#😴

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Weer present👋 Niet dat hij de afgelopen dagen doorsliep, integendeel, maar ...
Gadver Damme dat is echt vervelend 😪

VRIEND

3 jaar geleden

Vannacht 2 keer eruit geweest. Half 2 en half 6. Raap mij maar op, ben gesloopt... 32 uur werken en al weken slecht slapen door een sprongetje, vaccinatie of wennen aan een slaapzak, breekt echt op 😢

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Vannacht 2 keer eruit geweest. Half 2 en half 6. Raap mij maar op, ben gesl ...
+1😭

3 jaar geleden

Reactie op Elvira Elise

Klaar wakker gezellig kletsend meisje van 4 maanden naast me!
Pff hier ook. Van 4 tot 6 niet meer in slaap gekregen. Nu net een uurtje geslapen, maar meer zit er niet in denk ik...

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Weer present👋 Niet dat hij de afgelopen dagen doorsliep, integendeel, maar ...
Ik heb ook altijd zo'n moeite om weer in slaap te komen dat ik ook niet naar mijn telefoon scherm meer durf te kijken. Wakker liggen terwijl iedereen weer slaapt is soms nog wel het vervelendste gevoel, want zo nutteloos en zonde van de tijd. 🥴

3 jaar geleden

Mijn man doet al sinds woensdag alle flessen. Inclusief de nachtfles! Ik ben zo gigantisch door m'n rug gegaan dat ik alleen maar plat op bed kan liggen met een zooitje pijnstillers. Hij heeft vrijgekomen van z'n werk en doet dit alles zonder één keer mopperen.🏆❤️ Ik voel me daarin tegen gigantisch schuldig naar hem en naar Bibi. Dus ik ben wel gezellig 's nachts samen met hem wakker. Gedeelde smart is halve smart!

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Mijn man doet al sinds woensdag alle flessen. Inclusief de nachtfles! Ik be ...
Beterschap en wat een top kerel

3 jaar geleden

1e ronde 🥱🥱🥱

3 jaar geleden

Eerste ronde alweer. Vraag me steeds vaker af of ik haar misschien toch wakker moet maken voor een laatste voeding rond 22.00.

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Eerste ronde alweer. Vraag me steeds vaker af of ik haar misschien toch wak ...
Dat vraag ik me soms ook af.. alleen komt hij vaak 3 uur later weer. En jouw baby? Dus ben dan bang dat hij dan maar een uurtje later komt.

3 jaar geleden

Lag kwart voor 9 in bed want ik ben ziek en mijn dochtertje ook flink verkouden.. Dacht ze slaapt meteen door maar nee ze moest haar flesje. 😂 Werd wakker en dacht dat het 4 uur s’nachts was.

3 jaar geleden

Nou hij komt weer precies om de 4 uur. Lang leve sprong 4. Familie grapte al of hij klok kan kijken. Wilt niet eerder eten of later. Word verder een rommelige nacht. Vandaag naar familie geweest aan de andere kant van het land, dus doei ritme en regelmaat. Succes iedereen!

VRIEND

3 jaar geleden

Wakker. Net kleine meid weer in bed gelegd maar nog steeds onrustig. Zo zwaar haar te zien worstelen tegen de jeuk en kramp. Ik heb net hard met haar mee gehuild 😭. Morgenochtend opname in ziekenhuis gepland. Proberen samen de nacht nog door te bikkelen maar zijn kapot en 😢.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wakker. Net kleine meid weer in bed gelegd maar nog steeds onrustig. Zo zwa ...
Veel succes en sterkte morgen!!

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wakker. Net kleine meid weer in bed gelegd maar nog steeds onrustig. Zo zwa ...
Succes morgen! Hopelijk kunnen jullie nog een beetje slapen..