3364 Reacties

3 jaar geleden

3:40 begonnen met voeden. Normaal slaapt hij gelijk weer door, maar heeft erg last van darmkrampjes waardoor hij nu klaar wakker is 😭

3 jaar geleden

Kwart voor 4 pas. Gister kwart voor 8 laatste fles. Was wel half 6 wakker dus lekker bij ons tot half 8. Lang geleden dat we zo'n top nacht hebben gehad

3 jaar geleden

Mevrouw wilde om 4 uur drinken en pas 1-1.5 uur daarna slapen. Heb haar maar tot 9 uur lopen snoozen met een speentje. 🙊

3 jaar geleden

Ik had vanacht eindelijk eens door kunnen slapen want mijn vriend had nachtdienst en heeft de kleine meegenomen. Nou ik kon dus echt niet slapen, uiteindelijk rond 3 uur pas en was zo blij dat hij om 7 uur weer thuis was. Maar nu voel ik me wel echt een vermoeide sukkel😆😅

3 jaar geleden

Fles om 4.30, daarna niet meer geslapen #mombie

3 jaar geleden

Vannacht om 3:30 niet wakker worden van je baby maar van je twee katten die boven op je staan omdat ze al willen eten.. 😂

3 jaar geleden

Vannacht om 3:30 niet wakker worden van je baby maar van je twee katten die ...
😂😂😂 Dit heb ik ook

3 jaar geleden

Wel fijn om te lezen dat niet iedere baby al klokje rond slaapt hoor! Hier was het lekker druk vannacht. Om 1:00 drinken, om 3:00 speen om 5:00 drinken, om 7:15 weer wakker en beetje drinken en om 9:45 begon de dag dan maar echt. Hij is nu 14 weken en het leek even een ritme te krijgen maar niet dus😂

3 jaar geleden

Om 3 uur wakker want te volle borsten en dus kolven, terug m'n bed in en toen ik bijna sliep wilde de kleine om 5 uur toch drinken. Even doorzetten dat afbouwen met borstvoeding 💪

3 jaar geleden

Aan het voeden op bed, waar ik bijna vanaf rol omdat mijn oudste dochter van 3 een enge droom had en tussen ons in wilde slapen. Lief, maar onpraktisch met een baby die drie keer per nacht gevoed wil worden 😆 #drukopbed

3 jaar geleden

👋🏻 wij zijn ook vanaf 04:30wakker 🥺 en heel erg actief flesje gehad, schone luier en nu chillen voor de tv 📺

3 jaar geleden

Om 4 uur nog een voeding gehad, nadat ze vanaf 22.00 uur lekker had geslapen. Ben nog nooit zo actief geweest tijdens een nachtvoeding!

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Aan het voeden! 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje27

Aan het voeden! 🙃
Hier ook🙋‍♀️

3 jaar geleden

🙋 dochter heeft zo'n last van krampjes gehad dat voeden niet lukte toen ze eindelijk sliep na er vanaf 15:30 tm 22:00 mee bezig te zijn gewees kwam ze keurig toch melkjes halen in de nacht... Anders had ik haar zelf wakker gemaakt... Ik weet niet wat het allemaal was, germ kind helemaal overstuur niets was nog goed

3 jaar geleden

#wakker hier sinds 2 uur bezig. En manlief is weer op dr bank in slaap gevallen. Dan voel ik me nog extra alleen

3 jaar geleden

Ik lig net weer in bed na voeden en verschonen. Naast een hard snurkende partner. Kleintje gelukkig snel in slaap na ellende avond van de krampjes. Ik ga nog maar even boekje lezen.. en een oordop vinden 🙉

3 jaar geleden

🍼🥱

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

🙋 dochter heeft zo'n last van krampjes gehad dat voeden niet lukte toen ze ...
Poehh dit hadden wij ook afgelopen dagen.. ellende he! 🥺