3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Dat vraag ik me soms ook af.. alleen komt hij vaak 3 uur later weer. En jou ...
Ja, hier hetzelfde inderdaad. Heb het een tijd terug een paar keer geprobeerd. Vaak kwam ze dan gewoon een uur later. Vind het dan ook zo zielig om haar wakker te maken.

3 jaar geleden

Ronde 1# ben benieuwd want ze ligt nog te spartelen naast me maar is wel moe. Ze is sowieso onrustig in haar slaap vandaag

3 jaar geleden

Reactie op LFM96

Lag kwart voor 9 in bed want ik ben ziek en mijn dochtertje ook flink verko ...
Beterschap

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wakker. Net kleine meid weer in bed gelegd maar nog steeds onrustig. Zo zwa ...
Hopelijk gaat het nu wel door heel veel succes alvast!

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

00:00, 02:15, 04:05 hallooo sprong 4 🥲

3 jaar geleden

Sins 0200 uur wakker. Man thuis van halve nacht dienst. Dan zoon die om 0300 04300 0400 uur begint te zingen.. maar om half 5 na be eden met hem gegaan. Dit gaat nu 3 nachten al zo... en dan zegt man ook nog dat ik niet zo moet klagen dat ik weinig slaap 😐🥴

3 jaar geleden

🙋‍♀️ meteen na het drinken net weer in slaap gevallen tot ik haar in haar eigen bedje legde natuurlijk. Probeer nu het mopperen maar even te negeren in de hoop dat ze zelf in slaap valt. Nachtvoedingen vind ik echt niet erg, maar wil niet weer 3 uur lang feest

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wakker. Net kleine meid weer in bed gelegd maar nog steeds onrustig. Zo zwa ...
Succes vannacht en straks! Hopelijk geeft de opname wat rust ❤️

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wakker. Net kleine meid weer in bed gelegd maar nog steeds onrustig. Zo zwa ...
Sterkte voor jullie 😘

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ronde 1# ben benieuwd want ze ligt nog te spartelen naast me maar is wel mo ...
Nog gelukt? 😘

3 jaar geleden

Zit beneden met een kleine die nog steeds snot verkouden is. Eind vorige wk leek het beter te gaan. Maar helaas je hoort haar snot in de neus zitten en we krijgen het er niet uit. En het hoesten stopt ook niet... man gaat straks afspraak maken ha...

3 jaar geleden

Ronde 2. Sliep echt net weer...

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Zit beneden met een kleine die nog steeds snot verkouden is. Eind vorige wk ...
Beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Nog gelukt? 😘
Zeker, alleenlag ik toen wakker en ik heb heel naar gedroomd. mevrouw net billen gewassen en schone kleren aan voor de opvang, en natuurlijk spuugt ze net alles vol, dus weer even schone kleren zoeken met m'n duffe hoofd... Kolven en dan kunnen we zo straks aanlopen 😉

3 jaar geleden

1e ronde.. 😅

3 jaar geleden

Ronde 1 net klaar 💪🏻

3 jaar geleden

Hier ook begonnen aan 1e ronde 😁

3 jaar geleden

Ronde 1 bijna klaar na precies 3 uurtjes slaap voor mij. Wat een verschil al tussen 2 of 3 uur slaap aan één stuk. 😂

3 jaar geleden

🥴