3364 Reacties

3 jaar geleden

Ze wil alleen maar in mijn armen slapen al sinds 1 uur 😴🤯

3 jaar geleden

1e ronde na al 2x eruit voor haar speentje.

3 jaar geleden

5:00 gaat de wekker, maar meneer huilde om 4:15😭

3 jaar geleden

Joe.. 🙋🏻‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Ronde 1 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ronde 2 alweer, beetje onrustige nacht

3 jaar geleden

Ronde 2 gehad 😓 zometeen alweer opstaan na 5 uur slaap 😴 normaal kon hij 6/7 uur met 1 voeding.. laatste 4 nachten echt iedere 4 uur.. sprongetje 4 is net afgelopen wat kan dit zijn.. drinkt steeds 100 cc en is dan niet meer wakker te krijgen.. geen fles geven is ook geen optie want gaat niet akkoord met een speentje

3 jaar geleden

Reactie op Flup12

Ronde 2 gehad 😓 zometeen alweer opstaan na 5 uur slaap 😴 normaal kon hij ...
Slaaprregressie?

3 jaar geleden

Nou DL werd 5 uur huilend wakker.. krampjes.. getroost, speen.. en viel weer in slaap.. half 6 zou me wekker gaan.. dus er maar uit gebleven. 😳

3 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Slaaprregressie?
Hij slaapt goed dat is het probleem niet.. ik leg hem na een voeding terug in bed en hij slaapt verder.. heb wel t idee dat hij lichter slaapt.. heeft wel maandag een allergische reactie gehad op sperziebonen dus kan ook zijn dat het daardoor komt

3 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Nou DL werd 5 uur huilend wakker.. krampjes.. getroost, speen.. en viel wee ...
Herkenbaar gebeurd hier ook vaak... Maar mijne sliep ineens wel door???? Hallo wordt eens wakker de boel staat op knappen🙈 iets met sprong 4 en geen pijl op te trekken wat ze gaat doen... Als ze nu niet binnen 30min komt ga ik denk ik maar kolven? Echt ik snap m'n kind effe niet meer hoor🙈🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Ronde 1. Vroeg op bed gegaan.. morgen 5.30 gaat mijn wekker voor mijn 1e we ...
Succes vandaag!

3 jaar geleden

Ben er denk ik 8 x uitgeweest voor die........speen....

3 jaar geleden

Ze wilde wel 5x drinken vannacht. Ik ben gesloopt. 😖

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Herkenbaar gebeurd hier ook vaak... Maar mijne sliep ineens wel door???? Ha ...
Hahahaha Jaa die borsten zijn dan ook een dingetje ja 😅 En dan zul je zien dat als je net gekolft hebt dat ze dan...... hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Succes vandaag!
Dankje!!!

3 jaar geleden

1e ronde.. zo moe 😔😔 gelukkig morgen vrij en maandag pas weer werken.

3 jaar geleden

Eerste ronde zit er weer op. Kleintje drinkt zo slecht en onregelmatig dat ik de hele dag met 30 of 40ml tussen m'n borsten rondloop om een restantje melk warm te houden. 😅

3 jaar geleden

Half 12 voeding en nu de kleine man weer verschoont, nog even zitten sussen

3 jaar geleden

Daar zijn we weer! Ik ben benieuwd wat jullie tijdens een voeding doen. Ik ben momenteel een boom aan het uitkiezen voor onze nieuwe tuin. 😂