3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Daar zijn we weer! Ik ben benieuwd wat jullie tijdens een voeding doen. I ...
Haha! Ik heb al heel veel kleding besteld

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Daar zijn we weer! Ik ben benieuwd wat jullie tijdens een voeding doen. I ...
Haha ik ben ook aan het winkelen. 🤣

3 jaar geleden

Net eerste ronde gehad. Daarvoor maar 3 keer hoeven lopen voor speen(tussen 19.30 en 2.30) kleine overwinning!

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Daar zijn we weer! Ik ben benieuwd wat jullie tijdens een voeding doen. I ...
Kijken of ze goed aanhapt haar hoofd vast houden en haar billen als me dat lukt tijdens tegendruk geven voor de toeschiet reflex, worstel wurmpie hier, ik weet niet of het nu sprong 4 is of spruw wat mee speelt of een combi... Pfff zucht drink gewoon meiske

3 jaar geleden

Zo dat was lang (1 uurtje geslapen) nu voeding aan het geven en maar onder tussen netflix wat doen jullie tijdens nacht voeding

3 jaar geleden

Elke half uur wakker door verkoud meisje. Net neusje geprobeerd vrij te maken puff gegeven nikz helpt. Man is naar beneden gegaan en flesje gegeven. Nu ligt ze in een kussen...arm ding😔

3 jaar geleden

Reactie op Stef1997

Zo dat was lang (1 uurtje geslapen) nu voeding aan het geven en maar onder ...
Hier lezen, doezelen😴

VRIEND

3 jaar geleden

De eerste nacht sinds weken dat hij van 21:00 tot 06:00 heeft geslapen. Dat heeft mij echt goed gedaan 😍

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Elke half uur wakker door verkoud meisje. Net neusje geprobeerd vrij te mak ...
Neusspray met zoutoplossing heeft bij ons enorm geholpen toen hij verkouden was. Succes 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

De eerste nacht sinds weken dat hij van 21:00 tot 06:00 heeft geslapen. Dat ...
Oh zo fijn. 🙌 Ik hoop dat ik er ook snel eens van mag genieten. 🤞

3 jaar geleden

Mijn vriend heeft een keer de nacht gedaan!☺ vanaf 2 tot 5 is Fynn ook bijna alleen maar wakker geweest, dus ik heb een goede nacht uitgekozen om eens te blijven liggen. Was er ook echt aan toe. Natuurlijk wordt ik wel wakker maar hoef er in ieder geval niet uit en heb niet de verantwoordelijkheid, dus sta niet de hele nacht "aan". Dat scheelt ook al veel om uit te rusten

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Neusspray met zoutoplossing heeft bij ons enorm geholpen toen hij verkouden ...
Thanks, wij hebben gisteren voor het eerst phisoner of zoiet gebruikt.. het komt nu wat los..

3 jaar geleden

Nou, net 12 uur. Lag 1,5 uur en mwvr heeft al 3 keer gehuild om haar speen of iets.. ben maar weer beneden gaan slapen. Gisteren man vanaf half 4. Sprong of verkouden... zeg het maar..🤷‍♀️

3 jaar geleden

Wauw afgelopen dagen waren hier echt zwaaaaar. Dutjes weigeren, gillen en overtrekken. We hebben zelfs twee duur rond gereden met de auto. Ook weer 4 uur klaar wakker zijn. Hoop echt op een beetje betere dagen want ben ook nog is de hele week ziek geweest door chronische maag en darm klachten 🥺

VRIEND

3 jaar geleden

Present 🙋🏼‍♀️ Ukkie is verkouden en wilde gisterenavond niet meer drinken nadat ik zijn poepbroek had verschoond, dus dit was te verwachten. Beurt van partner om eruit te gaan omdat ik de afgelopen 2 nachten eruit ben geweest. Laat partner hem huilen tijdens het verschonen, waardoor ik nu klaarwakker in bed lig 🙄

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️
Hij valt niet meer in slaap en blijft maar huilen 😰 zal dit dan toch sprong 4 zijn?

3 jaar geleden

Hij valt niet meer in slaap en blijft maar huilen 😰 zal dit dan toch spron ...
Kan best hoor.. voeding geven?

3 jaar geleden

🙋‍♀️ wakker en weer huilen. Flesje gegeven.. het lijkt te werken. Heeft haar knuffelkippie ook goed vast🥰

3 jaar geleden

Wauw afgelopen dagen waren hier echt zwaaaaar. Dutjes weigeren, gillen en o ...
Beterschap zeg!