3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Kleine man werd helemaal van slag wakker. Slijm spugen, neusje dicht, behoo ...
Ahhhh beterschap! 🥺 Hier is zoonlief ook ineens erg verkouden. Er staat een ui onder z’n bedje en we hebben net een zoutoplossing gebruikt. Hopelijk werkt het een beetje.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Mijn zoontje drinkt ineens weer 6 flessen en alles schoon op😅
Ja soms twijfel ik wel is naar forte over te stappen maar dan gaat hij toch weer gewoon om de 3-4 uur drinken. En ik wissel liever niet weer van merk. Gaf jij nou forte of was dat iemand anders 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hier zitten we nog steeds op 2 voedingen per nacht. 🥳🥴😴😵
Same here; 23:00, 02:00 en 05:00 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Eerste ronde! Lekker kolven met koorts en antistoffen verzamelen voor de kleine. Mijn vriend is een topper en helpt heel goed.

3 jaar geleden

Mijn man hoort het flesje om half 1 te geven. Maar omdat hij vaak te laat naar bed gaat(5uur) valt hij nu voor de 4e nacht op rij op de bank in slaap. Waardoor ik er alsnog uit moet. Ik slaap dan net en heel diep. Wakker worden is echt beroerd. En voor 5 uur moet ik er sowieso weer uit. En rond 8 uur weer. En hij kan uitslapen wat ie wil elke dag. Ik slaap maar hooguit 3 uur achter elkaar dat is zo klote. Ik ben nu zo boos op hem. 🤬🤬 val ik natuurlijk helemaal niet meer ik slaap en ben ik morgen de weer een zombie. Ik kan m wel wat doen nu. Als ie het waagt te gaan snurken. Ik zou eens willen dat hij mijn nachten moest maken dan piept ie wel anders. Het is nu echt even een klootzak. Zo dat is er uit nu maar hopen dat ik nog wat kan slapen deze nacht

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

In ben recent overgeschakeld van borst naar fles en ze eet nog even vaak 's ...
Waarschijnlijk heb ik dat ook haha 😴😴 Ik hoor hem ook altijd eerder dan mijn man.

3 jaar geleden

Reactie op J's mam

Same here; 23:00, 02:00 en 05:00 🤷🏽‍♀️
Bij mij ook vaak rond die tijdstippen!

3 jaar geleden

Hoi 4x speentje. Nu geeft mijn man haar een flesje... hopelijk helpt het haar om weer langer door te slapen.

3 jaar geleden

Word het ooit beter?😪 op dit soort momenten twijfel ik zo aan mijn borstvoeding.. 2 uur geleden nog gedronken en nu weer .. 😔 ik doe de voedingen dus al vanaf het begin alleen ( enkel borst) en nu na 18 weken ben ik echt op 😭

VRIEND

3 jaar geleden

Elk uur wakker geweest ivm verkoudheid. Niet huilen maar krijsen. Vriend gaat nu met kleine naar beneden omdat ik moet werken. Ik vind het sneu voor beide dat ze naar beneden gaan. 🥺

3 jaar geleden

Wow, kleine man heeft geslapen van 18.30 tot 04.30... Meestal geven we om 23.30 nog een fles voor de nacht, maar we waren zo moe 🙈 Hopelijk gaat hij zo nog lekker slapen.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanRenM

Wow, kleine man heeft geslapen van 18.30 tot 04.30... Meestal geven we om 2 ...
Ik bedoel natuurijk tot 03.30.... Zal de vermoeidheid wel zijn 😅

3 jaar geleden

Ja soms twijfel ik wel is naar forte over te stappen maar dan gaat hij toch ...
Ja klopt alles forte en nog niet verzadigd 😅

3 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Word het ooit beter?😪 op dit soort momenten twijfel ik zo aan mijn borstvo ...
Erg herkenbaar... hij kwam hier nu 01:30 en 3:40 weer. Hij wordt eerst wakker van buikkrampen. Ik heb het weten te rekken tot 04:25, maar of dat handig was. Ben alleen maar langer bezig.. 🥱

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Erg herkenbaar... hij kwam hier nu 01:30 en 3:40 weer. Hij wordt eerst wakk ...
Hier nu weer.. 😔

3 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Hier nu weer.. 😔
Succes.. 😔hopelijk kunnen jullie beide zo nog even goed slapen. Zo vermoeiend he? ik ga hem nu wegleggen, maar voordat ik zelf in slaap val..

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Succes.. 😔hopelijk kunnen jullie beide zo nog even goed slapen. Zo vermoei ...
Hij is gelukkig wel gezellig.. dat scheelt. Eigenlijk zodra ik hem pak valt hij gelijk in slaap maar als ik hem dan neerleg weer klaar wakker 😶 Ja en dan idd voordat je zelf weer slaapt..

3 jaar geleden

Hier ook weer een vreselijke nacht. 2 voedingen en wel 15 x huilen troosten speen. Nu maar eruit gegaan met hem 😴😭

3 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Hij is gelukkig wel gezellig.. dat scheelt. Eigenlijk zodra ik hem pak valt ...
Herkenbaar! 😅

3 jaar geleden

Ik ben gesloopt😭 sprong 4 is echt niet leuk. Wat kan hij krijsen😰