3364 Reacties

3 jaar geleden

Zo moe! Mijn zoontje is een beetje ziekig, het lukte niet om alleen te slapen en hij heeft vervolgens de hele nacht bij mij geslapen. Zoontje heeft vervolgens doorgeslapen (!) tot 6.30u. Maar ik heb amper geslapen en zit nu dus al vanaf 7u beneden met hem omdat hij klaar wakker is. Blegh de dagen en nachten zijn soms zo lang😴

3 jaar geleden

Me man had nog het lef te zeggen "het is weekend, je kan toch uitslapen" na om 3 uur in slaap te zijn gevallen om half 5 er weer uit en nu om 7 uur is ze klaar wakker.

3 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Word het ooit beter?😪 op dit soort momenten twijfel ik zo aan mijn borstvo ...
waarom stop je dan niet?

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ben gesloopt😭 sprong 4 is echt niet leuk. Wat kan hij krijsen😰
Ik kan je de hand schudden 🥲

3 jaar geleden

Reactie op CharmaineKB

waarom stop je dan niet?
Waarschijnlijk omdat het zo'n mentale strijd is. Je bent gesloopt, maar het voelt ook niet goed om te stoppen. En als je eenmaal stopt, kun je ook niet (gemakkelijk) terug.

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Waarschijnlijk omdat het zo'n mentale strijd is. Je bent gesloopt, maar het ...
Ja precies.. en wie zegt dat het wel beter word met kunstvoeding? En als dat dan niets heeft geholpen heb ik helemaal spijt..

VRIEND

3 jaar geleden

Slapen, hopelijk een betere nacht dan de afgelopen 2 nachten 😭

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Ja precies.. en wie zegt dat het wel beter word met kunstvoeding? En als da ...
Is inderdaad niet te zeggen. Onze meid (kunstvoeding) komt soms ook vaker dan andere keren. Wat ik wel fijn vind is dat er kunnen afwisselen wie de voeding geeft en ik zo ook af en toe kan overslaan. Is kolven een optie zodat je partner makkelijker kan bijspringen?

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Is inderdaad niet te zeggen. Onze meid (kunstvoeding) komt soms ook vaker d ...
Nou heb vandaag een papfles geprobeerd maar hij weigert dus echt de fles ookal heb ik daar wel mee geoefened.. en mijn partner word ook echt niet wakker en voordat hij dan wakker is.. dan kan ik het net zo goed zelf doen want dan ben ik al klaarwakker. Ook werk ik niet dus vind ik het dan raar om hem het te laten doen.. m'n zoontje heeft nu wel 6 uurtjes achter elkaar geslapen! En dan voel ik me al een stuk beter gelijk 🥳

3 jaar geleden

Ronde 1, brokje onrust is aanwezig en toch niet zo'n dorst dat vind mamas rechterkant wat minder grappig 🤭

VRIEND

3 jaar geleden

Ronde 1 gehad, zo fijn dat hij nu wat langer heeft geslapen. Wel ontzettend verkouden ☹️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Nou heb vandaag een papfles geprobeerd maar hij weigert dus echt de fles oo ...
Hoeveel een paar uurtjes rust kunnen schelen hè, slaap doet wonderen!

3 jaar geleden

Aaaah elk uur gezien. En moet nu ook nog werken. Amper 2 uur zelf geslapen

3 jaar geleden

Dilemma. Ze heeft gepoept tijdens het slapen. Moet ik haar wakker maken door te verschonen of laten doorslapen en een kans op luieruitslag 🤦🏻‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Joanne0418

Aaaah elk uur gezien. En moet nu ook nog werken. Amper 2 uur zelf geslapen
Zoveel respect voor iedereen die werkt! Ik zit door omstandigheden nog met ziekteverlof thuis en zou niet weten hoe dit nu te combineren met werk! Nu hebben we ook wel een zorgenkindje met veel ziekenhuisbezoek,/opname. Maar wil even zeggen dat ik het super knap vind en het niet meer dan logisch is hier ook over te 'klagen' want het is ook zwaar!

3 jaar geleden

Reactie op mm54

Dilemma. Ze heeft gepoept tijdens het slapen. Moet ik haar wakker maken doo ...
Door laten slapen, doe ik hier, als ze geen rode billetjes heeft en ze slaapt lekker, dan maak ik haar niet wakker.

3 jaar geleden

Paar keer wakker geworden voor speen en verkouden. Maar sprong vier is voorbij!!🥰

3 jaar geleden

Reactie op Joanne0418

Aaaah elk uur gezien. En moet nu ook nog werken. Amper 2 uur zelf geslapen
Sterkte 🤗

3 jaar geleden

Reactie op mm54

Dilemma. Ze heeft gepoept tijdens het slapen. Moet ik haar wakker maken doo ...
Hier laten we haar ook liggen als ze er niet wakker van wordt. Mijn dochter heeft nooit luieruitslag. Ik smeer wat preventief in de plooitjes en bij het poep gaatje maar thats it...

3 jaar geleden

Eerste ronde! 🙋‍♀️