3364 Reacties

3 jaar geleden

Pfoe wat een nacht.. en mijn wekker gaat om 6 uur. Ik vind dat soms zo zwaar. Ik heb nog steeds moeite om hem op mijn werkdagen naar de opvang te brengen sochtends. Voel me vaak schuldig. Gelukkig maar 2 dagen opvang en 1 dag mijn man. Hebben meer mama's dit of ben ik nog te gevoelig door slapeloze nachten en hormomen? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Joanne0418

Aaaah elk uur gezien. En moet nu ook nog werken. Amper 2 uur zelf geslapen
Herkenbaar 😔😔😔

3 jaar geleden

Eerste ronde

3 jaar geleden

Wakker hier, en niet eens van de kleine maar ik ben kots misselijk. 🥲

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

🙋‍♀️ bijna 5 mnd en nog steeds een nachtvoeding (bv). Cb was er niet blij mee en waarschuwde me dat ik nog maanden een nachtvoeding moet blijven geven als ik het hem niet snel 'afleer' . Hoe leer je dat dan af? Mijn zoon wil geen speen en kan behoorlijk hard huilen! 🤷‍♀️ Misschien een domme vraag: hoe kan ik de nieuwste reacties lezen zonder eerst door alle berichten van de afgelopen 2 mnd te scrollen? 🦧🙈

3 jaar geleden

Reactie op Rianneke85

🙋‍♀️ bijna 5 mnd en nog steeds een nachtvoeding (bv). Cb was er niet blij ...
Rechts boven kun je klikken op oudste boven. Mijn dochter heeft nog 2 voedingen soms wel 3 s nachts. Cb kunnen kletsen wat ze willen

3 jaar geleden

2e ronde.

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Rechts boven kun je klikken op oudste boven. Mijn dochter heeft nog 2 voedi ...
Echt zo dom. Zie die optie nu pas.🤷‍♀️ Dank je!

VRIEND

3 jaar geleden

Ronde 1 gehad, vandaag verplicht een vrije dag omdat de kleine niet naar de opvang mag ivm hoesten en niezen.

3 jaar geleden

Alweer 2 uur lang zoet met een baby die niet meer wil slapen. Ik begin een beetje op me endje te komen. Misschien toch maar haar voeding gaan indikken oid.

3 jaar geleden

Normaal komt ze rond 3-4uur maar vandaag om kwart over 5 🙌🏼🙌🏼 wel om half 1 en half 2 de speen er een paar keer in moeten doen.. heb haar ipv 180+6 nu 210+7 om half 11 gegeven. Best veel maar wilde kijken hoe ze hier op zou reageren. Ze dronk alles op en heeft dus mooi doorgetrokken! Hopelijk zet dit zo voort 🙌🏼

3 jaar geleden

Alle respect voor de mama's die er elke nacht 1,2, 3 keer uit moeten🙌❤️

3 jaar geleden

Reactie op Rianneke85

🙋‍♀️ bijna 5 mnd en nog steeds een nachtvoeding (bv). Cb was er niet blij ...
Wat raar van het cb.. Als je die nachtvoeding zou kunnen afleren, hadden we dat volgens mij allemaal al lang gedaan! Het is niet zo dat we dit voor onze lol doen ofzo..😣

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Wat raar van het cb.. Als je die nachtvoeding zou kunnen afleren, hadden we ...
Snap je 😂 ik slaap liever ook door hoor. Kennelijk heeft hij voeding nodig in de nacht. Vind het ook raar van het cb

3 jaar geleden

Reactie op belmi

Snap je 😂 ik slaap liever ook door hoor. Kennelijk heeft hij voeding nodig ...
Mogen ze er ook meteen wel even bij vertellen hoe je dat moet doen dan. Ik zou dat ook wel willen weten🙈.

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Mogen ze er ook meteen wel even bij vertellen hoe je dat moet doen dan. Ik ...
Haha inderdaad! Kom maar door met die gouden tip!

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Haha inderdaad! Kom maar door met die gouden tip!
Ik heb ze gebeld met de vraag voor de gouden tip🤣 word vervolgd.

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Wat raar van het cb.. Als je die nachtvoeding zou kunnen afleren, hadden we ...
Ik las een keer dat iemand zei jij wilt toch ook niet voor een koelkast staan en niks mogen pakken als je honger hebt. Je zou nog een mindere fles kunnen geven maar hier word dat (nog) niet absoluut geaccepteerd. Je kan op nieuwe berichten bovenaan klikken. Kan je van boven naar onder lezen.

3 jaar geleden

Onze zoon kwam een keertje en dat was half 4 🤯 (hij heeft echt iets met rond vier uur). Ik moet wel zeggen dat hij op het moment erg ziek is. Mega verkouden en nu ook nog een oorontsteking. Normaal gaat hij altijd na z’n voeding mee naar ons en nu lag hij dus al die tijd op z’n eigen kamer. Ik miste hem wel echt mega en heb dus niet goed geslapen 😩