3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik heb ze gebeld met de vraag voor de gouden tip🤣 word vervolgd.
De tip luid: meer voeding geven. Hij kreeg voor de nacht 210/7 en mag nu naar 240/8 of zelfs hoger. Ze zegt het is een flinke knul op de p100 lijn die heeft niet genoeg aan 210/7 🤣 dat trekt wel weer recht als hij meer bijvoeding binnen krijgt. Nou word vervolgd.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

De tip luid: meer voeding geven. Hij kreeg voor de nacht 210/7 en mag nu na ...
Nou, ik ben benieuwd! 😉 Ik geef bv, dus die gaat voor mij dan helaas niet op

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik ben ook benieuwd...

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Zou willen dat hij dan ook die grote fles opdrinkt als ik die maak😅 ben benieuwd of het werkt bij jou!

3 jaar geleden

Ik moest vannacht 3 keer uit en wat was ik blij om een keer fatsoenlijk 2-3 uur aan stuur te kunnen slapen...

3 jaar geleden

Alweer paraat! 🍼1️⃣

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Wat een rampennacht.. alleen maar krijsen. Ik weet gewoon niet meer wat te doen.. vandaag moet hij een lange dag naar de opvang zo zielig. 😔😔 en onze wekker gaat over minder dan 3 uur. Pfff

3 jaar geleden

Zoo irritant, elke keer als ze rond half 4 haar voeding heeft gekregen ben ik klaarwakker tegenwoordig. Gelukkig ga ik al om 8 uur naar bed savonds xD

3 jaar geleden

Mijn zoontje staat altijd 5 uur op. Hoe kan ik zijn wakker tijd verlengen naar bijvoorbeeld 7 uur? Zodat we 7 uur de dag starten😅 5 uur vind ik nog te vroeg

3 jaar geleden

Een klein jengeltje ben mijn speentje kwijt, speentje gegeven en ze slaapt weer.🥰

3 jaar geleden

Voor het eerst sinds maanden een nacht doorgeslapen omdat ik bij me moeder sliep met de kleine. Na 3 weken helse nachten was de koek op. Ik heb goed geslapen van 21.30 tot 6 wel veel wakker vanaf 3 maar goed hoefde er niet uit. Boris is heel onrustig in zijn andere bedje maarja jammer dan hij moet er toch aan wennen. Vanavond weer thuis samen en hopelijk een goede nacht 🙏

3 jaar geleden

Er is hoop! Het is 7 uur en ik doe nu pas voeden. Ze ging wel om 3 uur huilen maar een speen was genoeg

3 jaar geleden

Na 2 helse nachten en moeilijk doen om in slaap te komen. Ging het gisteravond goed. Rond 23.30 wakker. Even een knuffel en speen. Toen 3.45 voor een fles en slaapt nu nog.

3 jaar geleden

Hoe shit het gisteravond was toen hij naar bed moest hoe top de nacht ging, en zo te lezen bij meerdere hier weer een stukje beter doet me goed om dat te lezen 👏🏼❣️

3 jaar geleden

Hoe lang duren die helse nachten bij jullie al? Bij ons inmiddels 6 weken. Daarvoor sliep ze zo goed! In slaap komen om 19 uur gaat goed, maar in de nacht komt ze vaak 4 tot 6 keer. Met een volle werk week ben ik super moe

3 jaar geleden

Reactie op femm01

Hoe lang duren die helse nachten bij jullie al? Bij ons inmiddels 6 weken. ...
Hier ook ☹️ begin bijna te denken dat ik iets fout doe. Echt hopeloos

3 jaar geleden

Leuk een kind wat z’n stem ontdekt. Maar niet om 2 uur snachts 😴 Meneer lag druk kletsend, zichzelf uitgebakerd hebbende boven in z’n bedje 😒

3 jaar geleden

Ronde uno. De afgelopen nachten heb ik vaker 3u achter elkaar slaap dan 2 en een keertje 4u, dus er lijkt ontwikkeling in te zitten. 👀

3 jaar geleden

Ronde 1. Moet over een ander half uur weer op voor werk. Maar me zoontje wilt niet verder slapen😭