3364 Reacties
3 jaar geleden
Potverdorie....wat kan ik hier van balen!
Toen meneer 12 weken was , sliep bij van 23.30 tot 6.30u. Nu moet hij, al ruim 6 weken lang(!) 's nachts zonodig weer een fles.....WAAROM?!
3 jaar geleden
Ronde 1# hier na een zware dag waar mevrouw doornroosje hiero, veranderd was is een onrustig draakje. Weinig geslapen overdag, maar thank god hebben we geen grote baby en past ze nog in de wieg waar ik haar strak kan in stoppen met haar armen naar beneden. Binnen 2 min was ze weg na een half uur stijd gisteren avond😱 ik hoop echt dat dit bij het sprongetje hoor want anders zie ik de toekomst somber in...normaal gaat ledikantje prima overdag.
3 jaar geleden
Reactie op MamavanRenM
Potverdorie....wat kan ik hier van balen!
Toen meneer 12 weken was , sliep ...
Bij mij omdat ze het qua ml echt niet haalt op een dag. Ze komt gewoon niet aan haar minimale intake en grotere flessen drinken lukt hier niet. Dus net had ze echt honger. Ze sliep vanaf 10 wk door maar is er al een tijdje mee gestopt. Succes anyway misschien geeft dit rust en de gedachte dat je niet alleen bent.
3 jaar geleden
4.00 uur is al een paar dagen het nieuwe 6.00 uur, ik kan niet meer 😭
3 jaar geleden
Nouuu hier ook 😅🤣
3 jaar geleden
Oh zo herkenbaar!
3 jaar geleden
Ja bij ons is het 5 uur standaard 😭😭
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Het wordt steeds erger 😫
Misschien heb je het al geprobeerd, maar mijn zoontje deed dit ook iedere nacht wel een paar keer zich helemaal eruit wurmen. Nu heb ik de slaapzak (de armen rits je aan het lijf) + lakentje van fedde&kees en het probleem is over!
3 jaar geleden
Vandaag kwart voor 8😱 ben zelf natuurlijk al uren wakker op haar aan het "wachten". Gister avond in slaap komen was wel een ramp en 1 x een kik gegeven voor een speen maar dat was het. Er is hoop. Ik ben trouwens weer met dr naar de osteopaat geweest en eerst voeden ik standaard s nachts maar nu geef ik een speen. En een hydrofiele doek die naar mij ruikt. Dat allemaal lijkt hier te werken. Nog even volhouden alles is een fase😘