3364 Reacties

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ Nadat de kleine meid om de paar minuten even begint te huilen door een krampje.. ligt ze nu op mijn borst te slapen en alles begint opnieuw als ik haar weer weg leg.... dus mama kan niet slapen. En waarschijnlijk krijgt ze zo ook honger....Ik vind die krampjes soooo zielig.... en ben zo moe🥴🥴 Succes vannacht mama's! ❤

3 jaar geleden

Reactie op sirisuov

Ik lig net weer in bed na voeden en verschonen. Naast een hard snurkende pa ...
Oh zo herkenbaar! 2:30 voeding gegeven en pas uur later in slaap gevallen door dat gesnurk. En om 5:20 hetzelfde verhaal. Dus nu maar rustig ontbeten alvast voordat de oudste wakker wordt. 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op sirisuov

Ik lig net weer in bed na voeden en verschonen. Naast een hard snurkende pa ...
Ohhh ik word dan zo giftig als hij snurkt 😂

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ohhh ik word dan zo giftig als hij snurkt 😂
Hahah ik ook hoor. Hij krijgt ook gewoon een por. Dat gebeurt dan 1x vriendelijk en dan wordt het steeds minder vriendelijk 😬

3 jaar geleden

Reactie op sirisuov

Ik lig net weer in bed na voeden en verschonen. Naast een hard snurkende pa ...
Onee, hoop dat je m een por hebt gegeven;)?

3 jaar geleden

02h50 een voeding gedaan. Sta op om richting de commode te lopen. Vraagt mijn partner "moet ik verschonen?". Vriend ik sta al naast ons bed. 🤦‍♀️ 03h10 tweede borst gehad en leg de kleine meid voor me neer. Rolt mn partner om en zegt "Kan het wat zachter" Ik kijk hm vol verbazing aan "Wil je niet zo hard doen?" Ik breek, ruim 3 maanden sta ik snachts op, vraag niks, doe mijn plicht en nu dit... Ik ben kapot , verdrietig en #wakker

3 jaar geleden

Reactie op AvdM85

02h50 een voeding gedaan. Sta op om richting de commode te lopen. Vraagt mi ...
Ooh wat vreselijk! Mijn man zei altijd standaard : ja maar jij hebt verlof dus doe jij het maar. Ik kon hem echt wel achter het behang plakken op zulke momenten.. Nu is hij er pas achter hoe zwaar het is. Ik moest weer aan het werk en nu hij 2 dagen voor hem gezorgd heeft piept hij wel anders. Het eten stond namelijk ook niet klaar😅

3 jaar geleden

Reactie op sirisuov

Poehh dit hadden wij ook afgelopen dagen.. ellende he! 🥺
Ja ze zou de darmkrampen piek voorbij zijn... Nou het wordt alleen maar erger hier....

3 jaar geleden

Ooh wat vreselijk! Mijn man zei altijd standaard : ja maar jij hebt verlof ...
De mijne is zich wel bewust van het feit dat het veel werk is... Maar laat idd maar gewoon eens een keertje gaan dan komen ze er vanzelf achter...

3 jaar geleden

Ooh wat vreselijk! Mijn man zei altijd standaard : ja maar jij hebt verlof ...
Ik begin dinsdag weer...Benieuwd hoe dat zal gaan. Herkenbaar dat "jij hebt verlof" argument, tenenkrommend om te horen 😑

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja ze zou de darmkrampen piek voorbij zijn... Nou het wordt alleen maar erg ...
Gebruik je al pro biotica dat helpt hier heel goed tegen krampen.

3 jaar geleden

Reactie op AvdM85

02h50 een voeding gedaan. Sta op om richting de commode te lopen. Vraagt mi ...
Is kolfen geen idee dan ? Hij kan toch ook een flesje doen ? Slaapt je kleine in jullie kamer? Dan mis verschonen op bed??? Hoef je er niet uit . Knap dat je alles alleen doet hoor . Ik moet er niet aan denken

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Gebruik je al pro biotica dat helpt hier heel goed tegen krampen.
Ga zo naar de Kruidvat eens kijken. Eerst was ze alleen aan het sporten nu is het krijsen geworden germ

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ga zo naar de Kruidvat eens kijken. Eerst was ze alleen aan het sporten nu ...
Arme kleine schat en arme jij! Ik gebruik orthiflor start en eigenlijk sindsdien veel minder krampen.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ga zo naar de Kruidvat eens kijken. Eerst was ze alleen aan het sporten nu ...
Bij kruidvat verkopen ze 't niet bij ons alleen de etos.

3 jaar geleden

Reactie op sirisuov

Ik lig net weer in bed na voeden en verschonen. Naast een hard snurkende pa ...
Jaaa drama, die van mij heeft slaapabneu. En ik had best lang een baby die zwaar verkouden was en ook allemaal gekke geluiden maakte. Een fles snachts kan ik goed hebben maar al die nare geluiden die ze produceren..

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ga zo naar de Kruidvat eens kijken. Eerst was ze alleen aan het sporten nu ...
Cinababy helpt hier ook goed.

VRIEND

3 jaar geleden

Fles zit er weer in. Eens zien hoelang ik nu eens mag slapen...

3 jaar geleden

👋🏻

3 jaar geleden

Hier was de hele avond al 1 groot drama, dus verwacht ook niets van de nacht😩 dat wordt morgen overleven op koffie en energie drank