3364 Reacties

3 jaar geleden

Wauw eindelijk een goede nacht gehad. Hij sliep van 19 tot 1 toen fles toen tot 5 weer fles en slaapt nu nog. 🙏 Rekken met een speen lukt hier af en toe maar als hij na een half uur nog ligt te stieren krijgt hij gewoon een fles en schuif ik overdag de boel wat op.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mees, doe eens naar mama luisteren en lekker slapen 🧡💚 tis dat je niet ...
Lief! Maar nee helaas. Jij woont in Brabant toch als ik het me goed herinner?

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Misschien heb je het al geprobeerd, maar mijn zoontje deed dit ook iedere n ...
Thnx voor de tip. Het wordt eigenlijk tijd om het inbakeren af te bouwen. En dat lukt met z’n slaapzak dan toch ook niet ?

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Lief! Maar nee helaas. Jij woont in Brabant toch als ik het me goed herinne ...
Klopt... Tilburg

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Thnx voor de tip. Het wordt eigenlijk tijd om het inbakeren af te bouwen. E ...
Die armpjes zitten aan het lijf geritst wat ik er van begrijp is dat ze veel ruimte hebben om te bewegen maar niet zich zelf wakker kunnen slaan...

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Die armpjes zitten aan het lijf geritst wat ik er van begrijp is dat ze vee ...
Maar die dingen zijn best duur van fedde en kees, en misschien werkt het wel niet voor mees. Wij mogen Hanna niet meer inbakeren omdat ze kan omrollen (2 kanten op) wij zijn daarom cold turkey gestopt. Wij hebben momenteel het probeem dat ze haar fiep uit haar mond haalt en dan hem niet terug krijgt in gaar mond en begint te huilen. Maar thank god pas ze nog in de wieg voor de hele moeilijke momenten... Net gewoon bij haar gebleven en haar arm tegen gehouden toen was het ook goed en zo weg

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Maar die dingen zijn best duur van fedde en kees, en misschien werkt het we ...
Ja m’n vriend is nogal tegen dure dingen kopen 😂 laatst ook de puck a baby mini gekocht , na de piep.. was zogenaamd een goeie opvolger.. nou dat was ook weg gegooid geld. Dus snap hem ergens ook wel. Maar af en toe wel storend want ik probeer het liefst gewoon alles. Denk dat ik vandaag ergens een shop afspraak probeer te plannen. En wat dunnere slaapzak ga fixen. En desnoods zoals laatst, dekentje er strak om heen, maar 1 hand los.. en dan nog ff bij ons in de co sleeper. Of ik wacht nog 2 nachtjes.. en zet vrijdag avond oma aan het werk 🤭😇

3 jaar geleden

Pffff vannacht was het toppunt, elk half uur. Hopelijk is dit een sprong die snel voorbij gaat!

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ja m’n vriend is nogal tegen dure dingen kopen 😂 laatst ook de puck a baby ...
Ik heb aan de puck a baby teddy inderdaad ook zelf ritjes laten zetten scheelt toch weer een dure slaapzak haha

3 jaar geleden

Eigenlijk vind ik het mega irritant dat alles op die sprongen gegooid wordt🥴 maar ik hoop toch dat het zeer slechte slapen er mee te maken heeft, anders ben ik de lul🙈

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ja m’n vriend is nogal tegen dure dingen kopen 😂 laatst ook de puck a baby ...
Ja probleem is hier ook teveel ruimte in de ledikant hoe strak ik het laken ook doe ze heeft altijd ruimte om haar armen naar boven te doen en die Fiep eruit te trekken, en onrustig te doen met haar armpjes en beentjes heen en weer.. Ik snap je heeft niet iemand in de familie of vrienden kring waar je iet kan lenen om uit te proberen? Gelukkig bestaat er zoiets als markt plaats.

3 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Eigenlijk vind ik het mega irritant dat alles op die sprongen gegooid wordt ...
Same! We willen allemaal een verklaring waarom onze baby's raad doen dus schrijven we er alles aan toe.

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Het wordt steeds erger 😫
Mijn zoontje gaat ook het hele bed door. Ik leg hem altijd helemaal bovenin en hij ligt standaard opgevouwen onderin als hij weer wakker word.

3 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Bij ons sinds begin maart, door voor een prima slapertje gehad. Nu is een g ...
Hier precies zo 😭

3 jaar geleden

🎊Zijn we weer

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Tweede ronde!

3 jaar geleden

Goedemorgen iedereen!

3 jaar geleden

Alweer 2 uur in de weer met dr. Grrrr. Morgen me eerste werkdag in bijna 2 jaar. Had er graag een beetje fit aan begonnen. Soms met dit soort nachten....pfff dan ben ik er echt klaar mee met dat hele ouderschap 😞

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Veel beterschap voor vicky hopelijk is het snel over.
Daarstraks voor het slapen gaan flink snot gezogen en een daro zoutampul in haar neusje gedruppeld. Ze slaapt al de hele nacht...alleen ik niet 🤣 Kan niet slapen om de een of andere reden.