3364 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Fles zit er weer in. Eens zien hoelang ik nu eens mag slapen...
Dat ging best goed! Na de late fles van 22.30 tot 4.00 uitgehouden wel 2 x speentje terug gedaan. Net klein flesje gegeven zodat om 6 uur weer de dag start. Was gisterochtend overgegaan van 6 x 130 ml naar 165 ml en dan zien wat zij er qua tijden van maakt.

3 jaar geleden

Manlief zou een keertje de nacht doen zodat ik kon doorslapen (weet bijna niet meer wat dat is 🤣). Na de fles heeft hij haar terug in bed gelegd. Maar om 4.30 besloot mevrouw zichzelf volledig onder te poepen en dat het ook wel een prima tijd was om de dag te beginnen, manlief niet wakker te krijgen uiteraard. Daar zitten we dus weer 🎊☕. Lang leven koffie! En veel .....

3 jaar geleden

22.30 laatste voeding en komt nu pas 🎉 #firsttime Ik geef bv en heb gister voor het eerst gekolft, na laatste voeding nog 50 ml afgekolvde melk gegeven misschien heeft dat geholpen om zo lang door te slapen. Straks snel weer kolven voor vanavond 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Present. Bijna 11 weken elke nacht meerdere nachtvoedingen begint me aardig ...
Oh ik snap je zo goed! Hier nu ruim 14 weken. Doorslapen is op 1 hand te tellen en juist de afgelopen week alleen maar weer meer wakker. Zeker 2 voedingen en soms 3 of nog terug voor speen of een huiltje. Pffff 😅

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Feeding 🙋‍♀️✅

3 jaar geleden

Present 🤱🙋‍♀️

3 jaar geleden

O nee 😮 2 uur ipv 3 uur 🤔 hopelijk niet weer een dubbele nachtvoeding 😲🤭😑

3 jaar geleden

Jup daaar zijn we weer! Extra voeding gisteravond heeft helaas geen effect gehad op het tijdstip van deze nacht 😩🥱

3 jaar geleden

Gister kwam hij om 4.30u, nu om 2.30u 🤷🏼‍♀️ Altijd weer een verassing

3 jaar geleden

Ook hier weer van de partij.

3 jaar geleden

Hier ook net de fles gegeven, precies “ op tijd” ( 4 uur tussen voeding) Nu brabbelend en huilend in slaap vallen, dat is nieuw😆

3 jaar geleden

Zoontje van 10 weken slaapt niet in eigen bed dus wij zitten altijd op de bank met hem slaapt hij op de borst het is vanaf nu weer mijn taak want vriend lief moet werken😪

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ Wakker voor voeding en ontplofte poepluier

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Present. Bijna 11 weken elke nacht meerdere nachtvoedingen begint me aardig ...
I'm with you... Onze lieve meid heeft nog nooit een nachtje doorgeslapen, bijna 12 weken nu.

3 jaar geleden

3u fles 5u wekker voor werk.... Top

3 jaar geleden

Zijn we weer 😆 voorheen sliep hij gelijk na zijn nachtvoeding. Nu duurt het wel even. Zo vermoeiend😩

3 jaar geleden

Gaan we weer. 👩‍🍼

3 jaar geleden

Stay strong dames 💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

3u fles 5u wekker voor werk.... Top
Pittig hoor, succes! Hier ook alweer voor de 2e keer een half uur bezig onderbroken door krampjes :(