6 Reacties

één jaar geleden

Jeetje, wat bizar. Zou mij ook heel erg irriteren! Heb het hier nog nooit meegemaakt 😳

één jaar geleden

Dit heb ik zelf ook nog nooit meegemaakt!! Wel heel vervelend voor jou! Maar mensen hebben snel een mening of een oordeel klaar en brengt die ook gelijk aan het woord. Dat is misschien nog wel een ergste. En kinderen luisteren ook soms niet. Kinderen reageren opeens op wat ze in hun omgevingn horen zien. Dan kunnen ze de wegopschieten enz. Maar dit heeft niet altijd iets te maken met opvoeding maar gewoon kind zijn en de wereld met de bijbehorende grenzen op te zoeken.☺️. Bij mannen is het idd anders. Dan is het nog steeds bijzonder als ze iets doen terwijl ze gewoon hun vadertaak uitvoeren wat ook gewoon hoort!😑

één jaar geleden

Jeetje, ik vraag me serieus af in wat voor een dorp/stad je woont, want dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Waar bemoeien ze zich mee? 😶

één jaar geleden

Denk dat je beter verhuist want Jezus 😵‍💫😵‍💫 bij mij gebeurt dit in m’n familie wel eens, maar mijn familie is dan ook niet echt gezellig 😅 maar op straat gelukkig nog nooit. Kan me inbeelden dat dit niet fijn is, en ook helemaal niet terecht!

één jaar geleden

Mijn hemel, waar woon je 😅 dit is echt niet normaal 😅

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties!!! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Ben blij om te lezen dat dit niet de standaard is. Maar ik blijkbaar gewoon in een bemoeizuchtig dorp woon ofzo? Ik woon in Den Hoorn, een dorp rond Den Haag/Delft. Maar jullie zo te lezen niet haha. Bedankt. Ik kan het dorp niet veranderen, maar ik ga gewoon een paar standaard terugreacties oefenen denk ik. Liefs