28 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dit gestuurd 😊

4 jaar geleden

Hier het zelfde probleem. Ben bij m'n ouders gewoon langs geweest. Bij m'n zus en schoonzus langs gegaan, maar buiten blijven staan. Nu weten alle buren het ook :p de rest van de fam een foto gestuurd in de app.

4 jaar geleden

Reactie op sahmom

Ik heb dit gestuurd 😊
Aah wat een super leuke foto!!

4 jaar geleden

Reactie op M Baijens

Hier het zelfde probleem. Ben bij m'n ouders gewoon langs geweest. Bij m'n ...
Hahaha wat fijn! slim om buiten te blijven staan. Helaas moet ik helemaal naar Rdam, is anderhalf uur rijden voor me. op afstand staan voelt dan niet echt uh.. Prettig.

4 jaar geleden

Deze heb ik doorgestuurd aan mijn zus! Gelukkig wel al kunnen vertellen aan ouders en schoonouders.. de rest moet nog even wachten. En kwaaltjes kan je nu toch makkelijker verbergen?

4 jaar geleden

Hi, Wij hebben het zojuist aan mijn moeder verteld. We hadden een BLOND Amsterdam beker gekocht met OMA erop. Wel op 1,5 meter afstand, maar het was nog steeds leuk om te zien. Het coronavirus gaat nog wel even duren, dus helaas is er geen andere mogelijkheid. Roeien met de riemen die we hebben, denken we maar. Het is jammer, maar het kan niet anders. Gezondheid is het belangrijkste.

4 jaar geleden

Wij zaten met hetzelfde probleem.. schoonouders zitten ziek thuis dus die bezoeken we liever niet nu.. We hebben een kaartje gestuurd samen met een bucketlistboek voor grootouders (met allerlei dingen die je gedaan moet hebben met je kleinkind) via greetz. Ben benieuwd naar de reactie als de post morgen is geweest haha!!

4 jaar geleden

Reactie op Magalie98

Deze heb ik doorgestuurd aan mijn zus! Gelukkig wel al kunnen vertellen aan ...
Ooh wat een stoere foto haha!! Super leuk! Nou ik woon genoodzaakt bij m'n ouders waardoor ik het voor hen niet meer kan verbergen. Dus zij zullen het al snel te weten komen, heb een hechte familie dus dat zal als een vlammetje verspreiden haha. Wou het graag voor allen op een originele manier aanpakken

4 jaar geleden

Wij gaan het morgen ook zeggen tegen mijn broer, schoonbroers en schoonzussen en mijn schoonouders. Sommige via video chat en bij andere gaan we het gewoon persoonlijk zeggen mits een beetje afstand.

4 jaar geleden

Reactie op RoosMaxime

Hi, Wij hebben het zojuist aan mijn moeder verteld. We hadden een BLOND A ...
Ja zeker waar. 'Desperate times ask for desperate measures' ofzo. Leuke aankondiging trouwens!!

4 jaar geleden

Reactie op Mamatiek

Wij zaten met hetzelfde probleem.. schoonouders zitten ziek thuis dus die b ...
Wauw super leuk! Gefeliciteerd!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Wij gaan het morgen ook zeggen tegen mijn broer, schoonbroers en schoonzuss ...
Ja ik denk dat ik 't ook op die manier moet gaan aanpakken. Soms is het niet anders! Gefeliciteerd met je zwangerschap

4 jaar geleden

Zijn er hier dames die het in verband met corona ook al eerder hebben verteld als wat ze normaal zouden doen? Ik heb bij beide kinderen eerst de echo afgewacht. Maar ik merk dat ik nu veel meer neig naar het nu al vertellen....

4 jaar geleden

Reactie op mamavankairos

Ja ik denk dat ik 't ook op die manier moet gaan aanpakken. Soms is het nie ...
Mijn schoonzus wis het als eerst gevolgd door mijn man en broertje. Zijn vrouw had voelsprieten dus die raden het zaakje. Vervolgens mijn eigen ouders en schoonouders ingelicht. Als 24ste mijn 2e echo een hartje geeft ga ik het mijn beste vriendinnen vertellen. Zo kan ik mijn angst volledig uitspreken nu met corona waarom ik helemaal afstand neem van sociale contacten.

4 jaar geleden

Ik heb het via whatsapp gedaan😑

4 jaar geleden

Ik wilde met paasbrunch, eitjes op tafel zetten met in het doosje een echo geplakt en op de eitjes geschreven dat mijn zoontje grote broer wordt. Maar dat zal vast niet doorgaan met al die maatregelen en dan gaan we gewoon iedereen videobellen en dan laat ik mijn zoontje hun de echo zien😊

4 jaar geleden

Ja, hier hetzelfde!! Ik wacht dan toch nog wat langer.. tot er wel een gelegenheid komt. Als je niet onder de kwaaltjes uit komt kun je het indd eerder vertellen. Alvast veel plezier met vertellen!! :) liefs

4 jaar geleden

Ik wacht ook nog even tot eerste echo. Dat is 10april, dus hopelijk ondertussen al wat veranderingen met de maatregels

4 jaar geleden

Wij hebben het door de corona eerder aan mijn ouders verteld... was bang dat we in geval van lockdown het niet meer persoonlijk konden doen. Vanavond komen mijn schoonouders thuis uit Spanje, we willen het hun dit weekend vertellen mits iedereen klachtenvrij blijft.

4 jaar geleden

Wij zijn gisteren langs mijn schoonouders gegaan en hebben deze fles afgegeven. Een uurtje daarvoor hadden we onze eerste echo, we wouden het pas zeggen als we zeker wisten dat er een hartslag was. (schoon) Broer(s) en schoonzussen hebben we het via video chat gezegd en mijn beste vriendin ook