28 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou het morgen gaan vertellen tijdens een vervroegde paasbrunch. Eigenlijk zou ik gister de eerste (inwendige) echo gehad hebben maar die ging niet door ivm corona. Zooo balen. Nu is mijn zusje misschien besmet met het virus en dus mijn ouders ook een risico (zusje woont nog thuis) dus besloten de brunch niet door te laten gaan. Nu gaan we het wel aan mijn schoonvader en schoonbroer vertellen vanavond, maar dus wel zonder al een echo te hebben gehad. De eerste echo is pas voor pasen en tijdens pasen gaan we de brunch houden. Dan ben ik al 11 weken als het goed is, maar het is even niet anders. Wil het ze wel allemaal live en bij elkaar vertellen 😊 Allemaal balen door dat @&#-÷% virus, alles loopt anders dan gepland! Maar we maken er maar het beste van 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Wij zijn gisteren langs mijn schoonouders gegaan en hebben deze fles afgege ...
Heel leuk om zo te vertellen! Waar heb je dit laten maken?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Wij zijn gisteren langs mijn schoonouders gegaan en hebben deze fles afgege ...
Superleuk, waar kan je dit laten maken

4 jaar geleden

Yep helaas!! Was zooo gek om mijn eigen zusje en zwager op afstand te moeten zien! We hebben gewoon gefacetimed en hielden op gegeven moment echo in beeld. Ze waren door het dolle heen en bedankte 100x voor het leuke nieuws in deze “rot” tijd. Het is heel raar maar het is zo! Het blijft heel bijzonder je eigen familie zo blij te maken!

4 jaar geleden

Vind ook een erg moeilijk! Ben 6 weken zwanger en heb me eerste echo als ik 7,5 week zwanger ben. wou na m’n eerste echo het bekend maken aan de fam/ dichte vrienden. Door Corona heb ik al m’n baas verteld (werk in supermarkt ), en mag van m’n baas niet komen werken tot echt duidelijk is of Corona gevolgen heeft op prille zwangerschap... daarom kruipen de weken voorbij en veel mensen de vraag waarom ik niet werk... toch ga ik het proberen vol te houden tot m’n eerste echo . Onze ouders gaan we bekent maken met een logeer koffertje. Voor onze broer en zussen ( voor m’n kleine nichtjes) hebben we rompertjes gekocht met text: i’ve been promoted to big cousin. hoop ze persoonlijk te kunnen geven en als geef ik ze aan de deur.

4 jaar geleden

Reactie op Mari8

Ik zou het morgen gaan vertellen tijdens een vervroegde paasbrunch. Eigenli ...
Echt hè?! Ik zou graag wat bevestiging willen dat het goed gaat met spruitje, nu gewoon nog 5 weken wachten! Achja, het zou nog steeds mis kunnen gaan, ook al klopte het hartje eerst wel!! Duimen voor het beste!

4 jaar geleden

Gezien de nieuwe regels die vanavond zijn geïntroduceerd gaan onze Pasen vieringen niet door, waar we het aan beide families wilden vertellen. Dit is ons eerste kindje en het is waarschijnlijk vrij onverwachts voor onze families, dus we keken heel erg naar de bekendmaking uit. Tegen de tijd dat we nu allemaal samen mogen komen is het juni, dan ben ik 4 maanden zwanger. Echt te laat. Zo jammer, ben er echt een beetje verdrietig om. Ook als we nu bij iedereen (en dat zijn er veel) langs zouden gaan moeten we nog steeds die afstand houden, wat niet de neiging zal zijn van mijn familie. Ik ben bang dat het videobellen gaat worden, zeker omdat mijn familie ook verspreid woont en wat verder weg. We zullen het ermee moeten doen, maar de droom bekendmaking zal het niet worden. Daar zullen wel meer van balen nu, denk ik?

4 jaar geleden

Wij zouden vanavond 1 van onze beste vrienden op bezoek krijgen en we zouden het het vandaag vertellen kregen we een kwartier van te voren te horen dat hij niet kwam, hij moest verplicht thuis blijven ivm corona😭. Nu maar 2 week wachten tot we het hem kunnen vertellen