11 Reacties
2 jaar geleden
Voor mij werkt een date night niet zo, want ik ben soms zo moe dat ik om 7 uur al in slaap val. Wij hebben laatst voor het eerst Luna uit logeren gedaan en gingen vrijdagavond naar een feestje (lekker er eens beiden tussenuit) en de vogende middag samen lunchen. Met name bij het lunchen even tijd om samen te kletsen over van alles en nog wat. Verder helpt voor het blijven praten hier ook iedere avond met z'n drieën aan tafel eten. Ook iedere avond nog even samen kort kletsen nadat Mini op bed ligt, voordat we eventueel ons eigen ding gaan doen.
2 jaar geleden
Hier bestellen we soms thuis sushi en dan lekker aan tafel, kaarsjes aan echt even praten. Als er oppas is gaan we af en toe uit eten. Inmiddels ook 2 keer een nachtje samen weg gegaan en dat is wel echt heel fijn! Dat heeft 3,5 jaar geduurd na het krijgen van de eerste maar we zijn wel van plan dat vaker te doen.
Maar geen vaste momenten of avonden hoor.
2 jaar geleden
Wij gaan af en toe een nachtje weg. En komende zaterdag lekker uit eten. Maar zelfs dat is niet ‘genoeg’ ik merk dat wij nog steeds veel langs elkaar heen leven. Vaak is het in de avond als de kleine slaapt ieder zijn eigen ding doen, en ik ga vaak rond 9/half 10 al naar bed. We zeggen beide dat we echt meer tijd samen moeten door brengen. Maar eigenlijk gebeurt het dan dus niet 😞
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Voor mij werkt een date night niet zo, want ik ben soms zo moe dat ik om 7 ...
Ja blijven praten moeten we ook echt meer doen!. Maar omdat we zo langs elkaar leven, houden we de gesprekken zo oppervlakig wanneer we wel even een momentje hebben
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Wij gaan af en toe een nachtje weg. En komende zaterdag lekker uit eten. Ma ...
Ja herkenbaar! Dat is ook echt een uitdaging. Mijn vriend ligt hier op tijd in bed, want zijn wekker gaat om 4uur, en werkt ook op zaterdag, dus we hebben ook alleen zondag samen, dan zit het vaak vol met verplichtingen waar je de rest van de week niet aan toe komt.. en de tijd vliegt voorbij en dan hebben we ongemerkt al weer een maand geen momentje samen gehad.
2 jaar geleden
Wij zijn gestart met 'start to tennis': tennisles. Elke zondag een uurtje tennis. We zetten voor de tennis de dochter bij mijn ouders af en daar blijft ze dan max. 3uurtjes. Zo kunnen wij na de tennisles nog even douchen en iets eten. Is misschien heel kort, maar we voeren op die momenten wel een ander soort gesprekken en zijn dan alle twee nog vol enthousiast door de tennisles. Daarnaast gaan we soms eens uit eten (smiddags of savonds), dan gaat onze dochter een nachtje bij 1 van de grootouders slapen. We kiezen een datum twee weken op voorhand (voornamelijk voor de grootouders dan) en beslissen de dag ervoor waar we zin in hebben: eten of film kijken of ...
2 jaar geleden
Reactie op Spoey
Wij zijn gestart met 'start to tennis': tennisles. Elke zondag een uurtje t ...
Wat een goed idee om zo samen te sporten!
2 jaar geleden
Mijn vriend en ik zijn een nachtje naar van der valk geweest. Echt een aanrader.. we kwamen als herboren terug 🤣