13 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Wij proberen regelmatig thuis 'uit eten' te gaan door bij lokale restaurant dat jullie gesloten is te bestellen. Dan zo timen dat de kleine dan slaapt (gaat niet altijd goed). Voor de geboorte douchte we bijna altijd samen. Nu proberen we dit ook nog regelmatig te doen. Zij niet echte dates maar wel momenten even genieten met zn 2en. Waarbij het natuurlijk niet te voorkomen is dat een huilende baby tussendoor komt 馃槈.

5 jaar geleden

Wij merkten ook dat we langs elkaar heen leefden. Mijn man heeft toen een date avond ingepland. Wat lekkere hapjes, sapje, kaarsjes, leuke film en de kleine op bed. Paste bij ons precies tussen de voedingen

5 jaar geleden

Nu kan het even niet meer maar wij zijn met z'n drie毛n naar de dierentuin geweest. Onze kleine man lag bijna de hele tijd te slapen dus het voelde echt als quality tijd als gezin en samen. Verder gaan wij ook thuis " uit eten" kaarsjes aan en eten bestellen. Of film avond tussen de voedingen. En we maken boswandelingen. Ook goed voor goede gesprekken 馃槈

5 jaar geleden

Het staat een beetje raar zie ik 馃槄 het was quality tijd omdat hij zo lief lag te slapen en dus ook tevreden was waardoor wij dat dus ook waren 鈽猴笍 we konden als nieuw gezin een hele dag genieten. Oh ja en we hebben bij mijn schoonzus spelletjes avond gedaan. M'n kleine man was eerst wat onrustig in zijn wagen. Toen lekker in de draagdoek. Ging super,!

5 jaar geleden

- ouderwetse spellen, bijv mens erger je niet - wandeling maken en praten over relatie - brief naar elkaar schijven - desssrt samen eten wanneer baby voldaan op bed ligt - jeugd herinneringen ophalen

5 jaar geleden

Goeie vraag! Mijn man en ik letten erop dat we intiem blijven, ook al kunnen we nog geen seks hebben. We knuffelen regelmatig en gaan voor het slapen steevast uitgebreid zoenen :) dan zijn we even weer echt man en vrouw in plaats van alleen maar vader en moeder.

5 jaar geleden

- Online escaperoom - Eten laten bezorgen - Wandelen met 2e (oppas bij de baby) - Masseren

5 jaar geleden

Goed bordspel uit gaan zoeken en spelen, "offline time" waarbij alle multimedia (telefoon, tablet, tv) wordt uitgezet, samen kerstboom optuigen, afhaal diner met meerdere gangen of bv samen gourmetten/pizzarette ook al zou je dan normaal niet zo snel met 2en doen, muziek uit de oude doos luistern van toen je bv aan het daten was, of samen playlist maken van muziek die je momenteel leuk vind. Complimenten pot maken, beide met die "dates" 4 briefjes schrijven wat je leuk vind aan de ander en dan als je klaar bent 2 van die complimenten bekijken en de anderen reserve houden als je even elkaar nodig hebt. Maar vooral niet gaan hebben over baby gerelateerde dingen. Of juist wel filosoferen over "wie had ... aantal... jaar geleden gedacht dat we .... hadden bereikt". Of waar zou je na corona graag op vakantie willen...

5 jaar geleden

Samen koken. Alhoewel dat bij ons wel vaak het moment op de dag is dat de kleine buikkrampjes heeft

5 jaar geleden

Onze kleine gaat a.s. zaterdag voor het eerst een avondje naar oma. Zodat wij lekker kunnen eten (voor mijn verjaardag). Eerlijk gezegd heb ik niet het gevoel dat we langs elkaar heen leven. We checken vaak hoe het gaat en de kleine slaapt vanaf 2 weken in haar eigen bedje naast mij. Dit maakt dat we ook tegen elkaar aan in slaap kunnen vallen. En we proberen te eten als zij slaapt of ik haar bij me heb in de draagzak en ze rustig is. Maar mijn man werkt thuis en werkt 50%/50% partnerverlof. Misschien dat dat anders is. En we hebben 11 jaar samen gehad dus voldoende om even op te teren馃槅

5 jaar geleden

Wij knuffelen tijdens het tv kijken graag in de avond als de kids op bed liggen. Soms ligt de kleinste dan bij een van ons op de borst 馃挅

5 jaar geleden

Wij leven ook best wel langs elkaar heen. Mn vriend slaapt ook vanaf de geboorte beneden en ik boven en vind t zo ongezellig! Savonds zijn we te moe om nog wat te doen of uitgebreide gesprekken te voeren

5 jaar geleden

Hier is het ook wennen! De kleine meid gaat nu met oud en nieuw naar mijn moeder (die is door het dolle heen馃槀) Wij zijn dan lekker een avondje met zn 2tjes en aangezien nieuwjaar dit jaar toch niks aparts voorstelt met corona ploffen we heerlijk samen op de bank met wat alcohol en lekkere dingen en leuke films.. om daarna lekker samen naar bed te gaan en heerlijk samen te slapen en ook echt door en uit te slapen!馃槀鉂も潳