11 Reacties
5 jaar geleden
Heb ook een soort gelijke stoel, vorige week ook even geprobeerd, maar vond mijn dochter nog niet stabiel genoeg voor dat. Dus hier nog geen succes
5 jaar geleden
Jaaa! Het is super leuk. Ze kunnen met deze leeftijd (hij is 6 maanden en 1 week) er best lang al inzitten. Hier zie je dat ik lekker aan het koken ben en hij gezellig mee ‘helpt’. Ze geven het vanzelf aan door te jammeren of beetje scheef te zakken dat het genoeg is geweest. 😅

5 jaar geleden
Ik gebruik deze voor zijn groente/fruit-papjes te geven. Heb geen andere stoel en de triptrap is hij nog te klein voor (geen verkleiningskussen)
Of ook zoals al vermeld. Als ik aan het koken ben. Ik zet hem ook wel eens voor een draaiend wasmachine zetten. Dat is blijkbaar ook interessant 😅 (6m 10dagn)
5 jaar geleden
Ik heb die stoel alleen zijn mijn baby’s benen te dik waardoor dr beentjes er amper in kunnen hahah moet ze er helemaal indrukken en gooit zich zelf naar achteren toe 😅 gelukkig op marktplaats gekocht voor 15 euro want nieuw zijn ze best duuuuurrr
Verder wel een leuk ding en zeker heel handig voor baby’s die nog niet zelf standig kunnen zitten!!
5 jaar geleden
Reactie op Miracle_2020
Ik heb die stoel alleen zijn mijn baby’s benen te dik waardoor dr beentjes ...
hahaha bij mij zijn ze ook erg dik😂
5 jaar geleden
Vandaag toch maar weer eens getest en ze is stabiel genoeg, nou deze wil er nu niet meer uit haha