11 Reacties

5 jaar geleden

Heb ook een soort gelijke stoel, vorige week ook even geprobeerd, maar vond mijn dochter nog niet stabiel genoeg voor dat. Dus hier nog geen succes

5 jaar geleden

Jaaa! Het is super leuk. Ze kunnen met deze leeftijd (hij is 6 maanden en 1 week) er best lang al inzitten. Hier zie je dat ik lekker aan het koken ben en hij gezellig mee ‘helpt’. Ze geven het vanzelf aan door te jammeren of beetje scheef te zakken dat het genoeg is geweest. 😅

5 jaar geleden

Hier kan hij wel zelfstandig zitten.. maar we gebruiken hem nu idd om hem even op 1 plek te houden voor hapjes of als ik even koken ben dat hij er bij kan. Nu zit hij even rustig naast me zodat ik koffie kan drinken zonder dat hij overal heen kruipt en doet😅

5 jaar geleden

Hier vind ze het verschrikkelijk!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook en volgens osteopaat mag je het gebruiken vanaf 5,5maand maar als je merkt dat ze inzakken eruit halen dan is lichaam moe/beu dus wel te gebruiken maar goed opletten voor rugje

5 jaar geleden

Ik gebruik deze voor zijn groente/fruit-papjes te geven. Heb geen andere stoel en de triptrap is hij nog te klein voor (geen verkleiningskussen) Of ook zoals al vermeld. Als ik aan het koken ben. Ik zet hem ook wel eens voor een draaiend wasmachine zetten. Dat is blijkbaar ook interessant 😅 (6m 10dagn)

5 jaar geleden

Ik heb die stoel alleen zijn mijn baby’s benen te dik waardoor dr beentjes er amper in kunnen hahah moet ze er helemaal indrukken en gooit zich zelf naar achteren toe 😅 gelukkig op marktplaats gekocht voor 15 euro want nieuw zijn ze best duuuuurrr Verder wel een leuk ding en zeker heel handig voor baby’s die nog niet zelf standig kunnen zitten!!

5 jaar geleden

Hier zie niet zo goed dat dr benen dik zijn maar it is hahah

5 jaar geleden

Ideaal zo een zitje 👌👌ze geeft zelf goed aan wanneer ze t zat is

5 jaar geleden

Reactie op Miracle_2020

Ik heb die stoel alleen zijn mijn baby’s benen te dik waardoor dr beentjes ...
hahaha bij mij zijn ze ook erg dik😂

5 jaar geleden

Vandaag toch maar weer eens getest en ze is stabiel genoeg, nou deze wil er nu niet meer uit haha