337 Reacties

4 jaar geleden

Haha ja ik ook! Ik dacht eerst dat kan toch niet dat nu alles al stinkt.. maar ja hoor! Alles sn iedereen stinkt bijna hahaha Ook minder eetlust daardoor niks smaakt me echt.. 馃槀

4 jaar geleden

Ook echt heel moe elke keer! Veel krampjes en steken in de zij, hopen dat dat niet de hele zwangerschap door trekt! Ervaar deze zwangerschap al veel anders dan m'n eerste!

4 jaar geleden

Haha ja mijn wasmiddel ruilt naar boterkoek me vriend zeg ik word gek en in huis ruilt alles zuur en laat dikke scheten 馃槀馃槀馃槀 lekker stinken en vooral laten waaien.

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Haha ja mijn wasmiddel ruilt naar boterkoek me vriend zeg ik word gek en in ...
Ruikt bedoel ik hihi

4 jaar geleden

Haha! Ik heb ook lichte vlagen misselijkheid: sommige geuren zijn echt intens bijv. de zeep die we op het werk hebben 馃檮 haha. Voor de rest ook een opgeblazen gevoel, vaak het gevoel van een lege maag hebben terwijl dat niet zo is, nog steeds die vervelende menstruatie achtige krampen en af en toe wat maagzuur. Borsten zijn ook gevoelig!

4 jaar geleden

Ik heb ook last van vieze geurtjes! Stond net te kokhalzen boven de poepluier van mijn peuter 馃あ馃槄 en ik kan geen rauw vlees zien of ruiken zonder dat ik echt super misselijk word!

4 jaar geleden

Reactie op Karolinebx

Haha! Ik heb ook lichte vlagen misselijkheid: sommige geuren zijn echt inte ...
Ja vind dat zo vervelend ben echt steeds bang dat ik ongesteld word!

4 jaar geleden

Ik heb echt zin in alles wat zoet is. Bij voorkeur taart. Wil hele dag door taart eten en koekjes en snoep

4 jaar geleden

Ben heel erg moe savonds om 9 uur vaak al opbed omdat ik zo moe ben verder heb ik veel hoofdpijn (vandaag gelukig niet zo) geen eetlust en geen trek in dingen na het eten erg misselijk

4 jaar geleden

Heb heel soms dat ik menselijkheid voel maar dat is het ook. Voel me voor de rest prima. Heb heel veel energie.

4 jaar geleden

Ik ben echt enorm moe. Een beetje misselijk met wel heel veel maagzuur. Dit herken ik van m'n eerste zwangerschap en had ik dus wel verwacht 馃檲. Ik ben nu ook steeds duizelig, wat wel een beetje vervelend is.

4 jaar geleden

Hier ook wel wat kwaaltjes.. gevoelige borsten, eind vd dag opgeblazen gevoel en als ik niet op tijd eet wordt ik lichtjes in me hoofd. Maar vooral..MOE! iedere avond vroeg op bed.. maarr ook last van nachtmerries, verschrikkelijk en lig dan erna zo een uur wakker 馃槵 soms wat wee茂g gevoel in me maag maar niet misselijk gelukkig

4 jaar geleden

Die vermoeidheid inderdaad. Die was ik echt even vergeten haha. Dat is echt een specifiek soort moe zijn haha. Niet vooruit te branden en de hele dag gapen 馃槀 En vriendlief mag de deo en parfum niet meer in de badkamer spuiten, dat slaat als een malle op mn luchtwegen 馃槀

4 jaar geleden

Hele dag al flinke hoofdpijn, vanmorgen wat misselijkheid en duizelig. Verder moe en opgeblazen gevoel

4 jaar geleden

Hoeveel weken zijn jullie dat jullie dit allemaal ervaren?

4 jaar geleden

Hoofdpijn en winderigheid 馃槅 4 weken.

4 jaar geleden

Moe, er winderig en lichte spierpijn in de buik

4 jaar geleden

Ik heb helemaal nergens last van. Wel ineens geen koek, snoep en chips willen eten馃檲 Bij mijn vorige zwangerschap werd ik met 6 weken behoorlijk misselijk.. dus dat zal volgende week wel komen馃槒馃槈 ben morgen 5 weken zwanger..

4 jaar geleden

Bijna 5 weken. Ben veel moe, en winderig verder nergens last van馃槉

4 jaar geleden

Ik wist (ok茅 gokte) dat ik zwanger was doordat ik ineens vanalles begon te ruiken. Krolse katten op straat enzo. En krampjes, dat opgeblazen gevoel alsof je ook een super volle blaas hebt en lichte rugpijn. En lekkere scheetjes idd. En super moe. En sneller honger. En als ik te snel op sta, dan draait de wereld even. Maar sinds vanmorgen ben ik het ff kwijt. Had een goede bloeding toen ik moest plassen. Maar ik mis ineens die goede neus. Dus was bang dat het echt mis was. Net nog wat bruin (oud) bloed verloren, maar niet zo veel. Hoop dat het de nasleep is van vanmorgen. Mijn humeur kelderde vanmiddag wel weer tot een dieptepunt, dus misschien toch nog wel echt zwanger? Ik ben dus ook enorm prikkelbaar, vooral tegen mn oudste van 4. En heb geen blad voor mn mond tegenover mn vriend haha. Wel weer die lichte buikpijn...