De eerste kwaaltjes...

Es-mamavan3
3 maanden geleden
Volgen
Zijn jullie ook zo moe?? πŸ₯±πŸ˜΄ Verder merk ik vooral dat ik zwaardere borsten heb, een opgeblazen gevoel heb, een ENORM sterk ontwikkelde reuk heb (ik vind iedereen stinken wahaha) en heel veel hoofdpijn heb. Wat zijn jullie kwaaltjes?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
337 reacties
jcpmx
3 maanden geleden
Haha ja ik ook! Ik dacht eerst dat kan toch niet dat nu alles al stinkt.. maar ja hoor! Alles sn iedereen stinkt bijna hahaha Ook minder eetlust daardoor niks smaakt me echt.. πŸ˜‚
  • Rapporteren
ro0osalie
3 maanden geleden
Ook echt heel moe elke keer! Veel krampjes en steken in de zij, hopen dat dat niet de hele zwangerschap door trekt! Ervaar deze zwangerschap al veel anders dan m'n eerste!
  • Rapporteren
Wendy22
3 maanden geleden
Haha ja mijn wasmiddel ruilt naar boterkoek me vriend zeg ik word gek en in huis ruilt alles zuur en laat dikke scheten πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ lekker stinken en vooral laten waaien.
  • Rapporteren
Wendy22
3 maanden geleden
Reactie op Wendy22
Haha ja mijn wasmiddel ruilt naar boterkoek me vriend zeg ik word gek en in huis ruilt alles zuur en laat dikke scheten πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ lekker stinken en vooral laten waaien.
Ruikt bedoel ik hihi
  • Rapporteren
Karolinebx
3 maanden geleden
Haha! Ik heb ook lichte vlagen misselijkheid: sommige geuren zijn echt intens bijv. de zeep die we op het werk hebben πŸ™„ haha. Voor de rest ook een opgeblazen gevoel, vaak het gevoel van een lege maag hebben terwijl dat niet zo is, nog steeds die vervelende menstruatie achtige krampen en af en toe wat maagzuur. Borsten zijn ook gevoelig!
  • Rapporteren
Nov2020
3 maanden geleden
Ik heb ook last van vieze geurtjes! Stond net te kokhalzen boven de poepluier van mijn peuter πŸ€’πŸ˜… en ik kan geen rauw vlees zien of ruiken zonder dat ik echt super misselijk word!
  • Rapporteren
ro0osalie
3 maanden geleden
Reactie op Karolinebx
Haha! Ik heb ook lichte vlagen misselijkheid: sommige geuren zijn echt intens bijv. de zeep die we op het werk hebben πŸ™„ haha. Voor de rest ook een opgeblazen gevoel, vaak het gevoel van een lege maag hebben terwijl dat niet zo is, nog steeds die vervelende menstruatie achtige krampen en af en toe wat maagzuur. Borsten zijn ook gevoelig!
Ja vind dat zo vervelend ben echt steeds bang dat ik ongesteld word!
  • Rapporteren
Elisavandijk_
3 maanden geleden
Ik heb echt zin in alles wat zoet is. Bij voorkeur taart. Wil hele dag door taart eten en koekjes en snoep
  • Rapporteren
Sharona 95
3 maanden geleden
Ben heel erg moe savonds om 9 uur vaak al opbed omdat ik zo moe ben verder heb ik veel hoofdpijn (vandaag gelukig niet zo) geen eetlust en geen trek in dingen na het eten erg misselijk
  • Rapporteren
Magbeth
3 maanden geleden
Heb heel soms dat ik menselijkheid voel maar dat is het ook. Voel me voor de rest prima. Heb heel veel energie.
  • Rapporteren
Marssie89
3 maanden geleden
Ik ben echt enorm moe. Een beetje misselijk met wel heel veel maagzuur. Dit herken ik van m'n eerste zwangerschap en had ik dus wel verwacht πŸ™ˆ. Ik ben nu ook steeds duizelig, wat wel een beetje vervelend is.
  • Rapporteren
Smiley28
3 maanden geleden
Hier ook wel wat kwaaltjes.. gevoelige borsten, eind vd dag opgeblazen gevoel en als ik niet op tijd eet wordt ik lichtjes in me hoofd. Maar vooral..MOE! iedere avond vroeg op bed.. maarr ook last van nachtmerries, verschrikkelijk en lig dan erna zo een uur wakker 😬 soms wat weeïg gevoel in me maag maar niet misselijk gelukkig
  • Rapporteren
Momandpregnant
3 maanden geleden
Die vermoeidheid inderdaad. Die was ik echt even vergeten haha. Dat is echt een specifiek soort moe zijn haha. Niet vooruit te branden en de hele dag gapen πŸ˜‚ En vriendlief mag de deo en parfum niet meer in de badkamer spuiten, dat slaat als een malle op mn luchtwegen πŸ˜‚
  • Rapporteren
Diamantje
3 maanden geleden
Hele dag al flinke hoofdpijn, vanmorgen wat misselijkheid en duizelig. Verder moe en opgeblazen gevoel
  • Rapporteren
jcpmx
3 maanden geleden
Hoeveel weken zijn jullie dat jullie dit allemaal ervaren?
  • Rapporteren
Houtje
3 maanden geleden
Hoofdpijn en winderigheid πŸ˜† 4 weken.
  • Rapporteren
Suus1991
3 maanden geleden
Moe, er winderig en lichte spierpijn in de buik
  • Rapporteren
MD95
3 maanden geleden
Ik heb helemaal nergens last van. Wel ineens geen koek, snoep en chips willen etenπŸ™ˆ Bij mijn vorige zwangerschap werd ik met 6 weken behoorlijk misselijk.. dus dat zal volgende week wel komenπŸ˜πŸ˜‰ ben morgen 5 weken zwanger..
  • Rapporteren
EsmeraldaNaomi
3 maanden geleden
Bijna 5 weken. Ben veel moe, en winderig verder nergens last van😊
  • Rapporteren
iMuis
3 maanden geleden
Ik wist (okΓ© gokte) dat ik zwanger was doordat ik ineens vanalles begon te ruiken. Krolse katten op straat enzo. En krampjes, dat opgeblazen gevoel alsof je ook een super volle blaas hebt en lichte rugpijn. En lekkere scheetjes idd. En super moe. En sneller honger. En als ik te snel op sta, dan draait de wereld even. Maar sinds vanmorgen ben ik het ff kwijt. Had een goede bloeding toen ik moest plassen. Maar ik mis ineens die goede neus. Dus was bang dat het echt mis was. Net nog wat bruin (oud) bloed verloren, maar niet zo veel. Hoop dat het de nasleep is van vanmorgen. Mijn humeur kelderde vanmiddag wel weer tot een dieptepunt, dus misschien toch nog wel echt zwanger? Ik ben dus ook enorm prikkelbaar, vooral tegen mn oudste van 4. En heb geen blad voor mn mond tegenover mn vriend haha. Wel weer die lichte buikpijn...
  • Rapporteren