337 Reacties

4 jaar geleden

Moe, soms misselijk, veel moeten plassen, onwijze trek in specifiek 1 ding. Opgezette buik, pijnlijke borsten.

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Heel raar maar hebben jullie dat ook.. mijn tepels jeuken heeel erg馃槱
Als je in andere topic leest heeft iemand al de vraag gesteld over de jeuk. En uiteraard een aantal tips 馃槒

4 jaar geleden

Hoi meiden, ik kan er niet van genieten, voel me niet lekker in me vel. Heb veel last van kwaaltjes vooral me borsten, misselijkheid en onwijs moe. Ik weet dat het over gaat, maar vind het soms best zwaar! :(

4 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Hoi meiden, ik kan er niet van genieten, voel me niet lekker in me vel. Heb ...
Eerste maanden zijn sws moeilijk dit heb ik ook gehad om het wat minder te maken (nu heb ik het over de misselijkheid) eet klein porties en in de ochtend een droge cracker help heel erg鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Hoi meiden, ik kan er niet van genieten, voel me niet lekker in me vel. Heb ...
Wat vervelend, hoop dat je je snel beter voelt 馃崁

4 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Hoi meiden, ik kan er niet van genieten, voel me niet lekker in me vel. Heb ...
Dat mag er ook zijn! Lief zijn voor jezelf, een bak thee, kruik en een reep chocolade op zijn tijd mag best 馃 En gewoon een keer onwijs huilen! Kan ook opluchten!

4 jaar geleden

Vraagje. Is het per dag bij jullie ook zo verschillend? Ene dag blij dat je alles binnen kan houden en de andere dag kiplekker en geen traantje of iets?

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Vraagje. Is het per dag bij jullie ook zo verschillend? Ene dag blij dat je ...
Ja heel wispelturig. Ik heb vaak wel sovhtens dat de wc mijn beste vriend is en dan in middag einde van de dag herinner ik me amper dat ik er zoveel last van had.

4 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Ja heel wispelturig. Ik heb vaak wel sovhtens dat de wc mijn beste vriend i ...
Ja het is bij mij vandaag uitermate rustig met alles. Wel fijn hoor! Apart dat het zo kan wisselen

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+2, een week voor NOD al positieve test waardoor ik denk dat mijn eisprong ietsje eerder is geweest. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik ben extreem moe, maar ik heb ook hele andere gekke klachten 馃ぃ Mijn gehemelte voelt constant raar aan en ik ruik sommige dingen heel slecht (de poep luiers van mijn peuter) en sommige dingen heel goed (de adem van mijn man). Ik heb constant trek, maar echt nergens zin in. Ik vergeet woorden, zo vertelde ik gisteren dat een contributiewerk ook wel echt een vitale baan is. Ik bedoelde natuurlijk distributie 馃槄馃槄. En ik rij constant mijn afslag naar huis voorbij. Dit belooft nog wat...

4 jaar geleden

Ik heb met name in de avond een beetje zeurend/trekkend gevoel in mijn onderbuik. Ga kijken of een kruik helpt. Herkent iemand dit? Las op internet iets over bandenpijn, maar is dat niet juist wat verder in je zwangerschap pas?

4 jaar geleden

Niet meer misselijk gelukkig. Wel MOE! Snel emotioneel haha en nu al meer aan het eten.馃檲

4 jaar geleden

Ik heb met name in de avond een beetje zeurend/trekkend gevoel in mijn onde ...
Nee ik had dat heel erg bij mijn vorige zwangerschap in het eerste trimester. Kan dus heel normaal zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Thaliab

Nee ik had dat heel erg bij mijn vorige zwangerschap in het eerste trimeste ...
Aha oke, zit nu met een kruik op de bank, hopelijk helpt dat iets. Verder bijna geen kwaaltjes dus mag niet klagen

4 jaar geleden

Reactie op Thaliab

Nee ik had dat heel erg bij mijn vorige zwangerschap in het eerste trimeste ...
Heb jij nog tips馃槃? Iets wat helpt?

4 jaar geleden

Heb jij nog tips馃槃? Iets wat helpt?
Een bad hielp mij goed.. Maar moet je er wel een hebben 馃槄. En voor de rest niet echt een wondermiddel helaas.

4 jaar geleden

Reactie op evelien18x

Haha jaaa hier ook kort lontje 馃檲 hoever ben jij?
Hahaha jaa heel erg h茅 6 weken en 4 dagen nu! Jij? 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb met name in de avond een beetje zeurend/trekkend gevoel in mijn onde ...
Ik heb dit dus ook maar vanavond best heftig krampen/ menstruatie pijn gevoel. Maak me ineens gelijk zorgen en ben bang. Donderdag de 1e echo. Maar ben ook nog eens verschrikkelijk misselijk en verkouden hoesten en last van mijn keel. Maak me enorm zorgen ook bang dat ik corona heen of iets...

4 jaar geleden

Reactie op Rachell2020

Hahaha jaa heel erg h茅 6 weken en 4 dagen nu! Jij? 馃槉
Haha jaaa vreselijk. Kan mezelf ook niet inhouden vloept gewoon uit mn mond 馃檲 ben nu 6weken en 3 dagen! Aankomende zaterdag eerste echo 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Kayleeb

Ik heb dit dus ook maar vanavond best heftig krampen/ menstruatie pijn gevo ...
Bij mij voelt het wel wat anders dan menstruatieklachten. Maar ook die klachten zijn natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb ook het eea gelezen over corona. Lijkt geen invloed te hebben op de zwangerschap. Het is niet overdraagbaar tijdens de zwangerschap. Krampen kunnen er wel bijhoren wat ik online zo lees. Als je je te veel zorgen maakt zou ik gewoon even bellen met de vk