337 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op evelien18x

Haha jaaa vreselijk. Kan mezelf ook niet inhouden vloept gewoon uit mn mond ...
Haha jaa dat snap ik heel goed! Woow jij bent snel dan! Ik pas 31 maart.... 馃槳馃槳馃槳馃槳

4 jaar geleden

Reactie op evelien18x

Haha jaaa vreselijk. Kan mezelf ook niet inhouden vloept gewoon uit mn mond ...
Oh wauw! Dat is al snel馃グ Ik moet nog wachten tot 17 april 馃槱

4 jaar geleden

Reactie op Kayleeb

Ik heb dit dus ook maar vanavond best heftig krampen/ menstruatie pijn gevo ...
Je mag niet naar de VK gaan nu h猫 met deze klachten. Zou contact opnemen met je huisarts of je misschien getest moet worden op Corona. Ik ben verpleegkundige op een spoedeisende hulp. Wil je echt op het hart drukken met die verkoudheidsklachten niet de deur uit te gaan nu!!

4 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben 5w4d en heb sinds zaterdag behoorlijk wat last van regelmatige krampen in mn onderbuik. Het komt op in een vlaag en is qua gevoel als een spierkramp of ,sorry voor detail, gevoel dat je baarmoeder niet ontspant na orgasme. Het is niet een pijnlijke kramp maar wel zeer ongemakkelijke. Als ik naar toilet ga en kan ontspannen, betert de kramp. Gisteren ook gaan slapen met kruik op buik. Nog iemand hier last van? En zou dit normaal zijn? Groetjes Ps: allemaal dikke proficiat ondanks de lastige tijden die we tegemoet gaan 馃槀馃槈

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en ik kan alleen maar slapen. Ga vaak 20:00 uur al naar bed en dan slaap ik tot half 7 door. Verder voel ik me zwaar, beetje opgeblazen en zijn mijn tepels erg gevoelig. Maar verder nog niks gelukkig

4 jaar geleden

Kaatje, dit noemen ze harde buiken begreep ik. Komt vaak voor!

4 jaar geleden

Weet niet of dit echt een kwaaltje is馃檲 Maar hebben sommigen ook dat je borsten nu al groter zijn geworden? Ben 5w, maar uit sommige bh's knallen mn borsten nu al馃槀馃檲

4 jaar geleden

Weet niet of dit echt een kwaaltje is馃檲 Maar hebben sommigen ook dat je bo ...
Hahahah! Door veel af te vallen had ik theezakken nu zijn het weer aangename vriendinnen en ik snap wat je bedoeld met groot hahahahah

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Hahahah! Door veel af te vallen had ik theezakken nu zijn het weer aangenam ...
Hahaha馃檲

4 jaar geleden

Ik ben iedere avond misselijk zodra ik in mijn bed lig. Overdag en sochrends nergens last van, alleen soms een beetje misselijk als ik te weinig eet. Hebben meerdere mensen dit?

4 jaar geleden

Maagzuur is vanaf nu ook een feit.. wat brand het zeg...

4 jaar geleden

Maagzuur is vanaf nu ook een feit.. wat brand het zeg...
Ik neem elke dag ochtend middag avond verse gember thee dat werkt voor mij wel in ieder geval馃

4 jaar geleden

Reactie op Paloma Van Der Heiden

Ik neem elke dag ochtend middag avond verse gember thee dat werkt voor mij ...
Met verse stukjes gember? Of gember sap? Of gember thee ( als dat bestaat?)

4 jaar geleden

Met verse stukjes gember? Of gember sap? Of gember thee ( als dat bestaat?) ...
Met verse stukjes gember! :) in heet water en dan lekker laten zitten en laten afkoelen en opdrinken. :)

4 jaar geleden

Sinds gisteren misselijk en last van buikpijn.. Daarvoor vrijwel geen kwaaltjes, behalve pijnlijke borsten. Buikpijn komt denk ik ook doordat ik wat geobsitpeerd ben. Heeft iemand daar een tip voor? Roosvicee laxo kwam ik tegen, heeft iemand dat gebruikt / er ervaring mee? En mag je dat gewoon tijdens je zwangerschap gebruiken?

4 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Sinds gisteren misselijk en last van buikpijn.. Daarvoor vrijwel geen kwaal ...
Ja, mag! Ik drink het iedere dag, helpt wel iets.

4 jaar geleden

Heb ook vaker psylliumvezels voorbij zien komen..