337 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op lauramm

Ik slaap juist heel slecht. Ben mijn ritme helemaal kwijt. Iemand anders hi ...
Ja het zelfde heb ik ook, hoeveel weken ben je zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Nov20

Vermoeide benen klinkt bekend! Ook veel hoofdpijn gehad en rommelende darme ...
Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik ben nu 4+4. Vorige week heb ik last gehad van misselijkheid en krampen ik mn buik. Sinds afgelopen zondag word alles steeds rustiger. Af en toe een steekje in mn buik en soms denk ik me een beetje misselijk te voelen. Ik ga ervan uit dat zolang ik geen bloed zie, alles nog in orde is. Je blijft zo twijfelachtig en onzeker, heel lastig

4 jaar geleden

Hebben jullie ook ineens hele levendige uitgebreide dromen?
Ja!! Ik droom nooit, dacht dat het aan mij lag 馃構

4 jaar geleden

Ik heb helemaal geen kwaaltjes behalve en sterk opgezette buik. Geen enkele broek past me nog 馃檲 Gisteren pas via bloed ontdekt want Hcg staat 1410. Niets van last. Nu 5 weken+ 2 , wie weet zullen de kwaaltjes wel nog komen zeker ? 馃檲

4 jaar geleden

Hier gaat het een beetje op en af. Ik denk dat vermoeidheid de kwaaltjes "oproept". Het is meestal eind van de dag.. misselijk, buikkrampen, hoofdpijn en vermoeidheid. Ik zit in de 5de week

4 jaar geleden

Reactie op Manonooster

Droge ogen heb ik inderdaad ook, heb mn lenzen maar even omgewisseld voor d ...
Oooooh, ligt het daar misschien aan! Ik heb al een nieuw setje lenzen in gedaan maar ik blijf droge ogen houden

4 jaar geleden

Ik ben zelf erg moe, last van mijn darmen en elke keer honger en misselijk 馃槄 ben nu 4 weken en 4 dagen

4 jaar geleden

Eigenlijk geen gekke kwaaltjes. Alleen veel puistjes....

4 jaar geleden

Ik ben 5weken en enige symptoom is vermoeidheid

4 jaar geleden

Hier gaat het een beetje op en af. Ik denk dat vermoeidheid de kwaaltjes "o ...
Heb ik ook Heb nu al 2 nachten hele heftige buikpijn gehad hoop dat alles goed gaat en blijft.

4 jaar geleden

Mijn borsten zijn alleen wat gevoeliger en af en toe lichte kramp in mn buik. Nu 4+3 wk

4 jaar geleden

Reactie op Sgp

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger.. heel gek om dat te typen.. heb nu vooral h ...
Ik heb last van onrustige pijnlijke benen, savonds oo de bank kan ik mezelf geen houding geven. Als ik ze beweeg gaat het goed, maar stil houden is heel vervelend..

4 jaar geleden

Hebben jullie ook ineens hele levendige uitgebreide dromen?
Jaaa heeel erg en onthou ook alles....

4 jaar geleden

Vreselijk veel buikpijn en misselijk opgeblazen buik.. Ga morgen denk ik even urine laten controleren op blaasontsteking

4 jaar geleden

Ik ben heel erg moe en heb het gevoel dat mijn broeken nu al wringen 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op ra1996

Vreselijk veel buikpijn en misselijk opgeblazen buik.. Ga morgen denk ik ev ...
Same here! Heb ook t gevoel dat ik een blaasontsteking heb. Zo鈥檔 pijn aan m鈥檔 onderbuik en nu begint het toch wel steeds meer op een blaasontsteking te lijken.

4 jaar geleden

Reactie op lotte639

Same here! Heb ook t gevoel dat ik een blaasontsteking heb. Zo鈥檔 pijn aan m ...
Same here. Gek gevoel he. Sterkte ermee!

4 jaar geleden

Ik ben ook heel erg moe! En hele pijnlijke tepels. Verder slaap ik wat slechter. Gelukkig nog niet misselijk. Was ik bij mijn 1e zwangerschap wel vanaf 6 weken waardoor ik medicijnen kreeg.

4 jaar geleden

Reactie op lauramm

Ik slaap juist heel slecht. Ben mijn ritme helemaal kwijt. Iemand anders hi ...
Ik ben smorgens om 6u klaarwakker! Terwijl ik normaal niet voor 8u uit mezelf wakker wordt, als er geen wekker gaat.

4 jaar geleden

Reactie op lotte639

Same here! Heb ook t gevoel dat ik een blaasontsteking heb. Zo鈥檔 pijn aan m ...
Wat voor pijn voel je? Ik heb het ook met momenten ben zo bang dat het fout gaat.